nikita; wat een spanning en onzekerheid zo, wil je een dikke knuffel geven en hopelijk weet je nu wat meer MWM s6 morgen met bellen!
@MwM: Wat duurt het lang zeg! Ik kan me voorstellen dat je er een beetje genoeg van begint te krijgen. Hopelijk morgen meer en beter nieuws! @Nikita: Een hele dikke knuffel voor jou!! Wat een onzeker meis, ik kan me voorstellen dat je je ontzettend ongelukkig voelt. Heb je al wat meer gehoord? Ik duim voor je! Update: Vanmorgen bij de FA geweest. En er groeit zowel links als rechts een eitje. Waren nog wel erg klein, pas 11 mm. En het BMS was ook nog te dun. Ik moet donderdag weer terugkomen. Ik heb de pregnyl spuit al wel in de koelkast liggen. Donderdag horen we meer over wanneer precies. Omdat het nu nog allemaal te klein is! Liefs Tamara
Tamara...wat goed...Gelukkig maar... Ben benieuwd naar je berichtje op donderdag... Ik heb ook eindelijk duidelijkheid, en heb waarschijnlijk vrijdag de TP. Moet voor de zekerheid woensdag even terug, maar de FA was tevreden, ze wil een BMS van minstens 7 mm zien, en nog belangrijker is, is dat het mooi uit 3 lagen bestaat. Nou dat was het geval, maar ze speelt liever op zekerheid en moet dus woensdag voor een laatste echo. Dan vanaf woensdag de Utrorommel, en dan vrijdag TP... Wordt er langzaam een beetje blij van... Jippie...
Nikita: Wat fijn om te horen. Dus we zitten eind van de week samen op het wachtbankje! Ik verwacht namelijk de IUI van het weekend! Heel veel succes woensdag!!! Liefs Tamara
hoi meiden nikita; wat spannend meid, succes woensdag en heel veel succes vrijdag!!! ik duim voor je! tamara; hopelijk groeien ze nog wat meid, s6 donderdag! denk aan je hoi meiden even kort bericht van mij Maar met me oma gaat het erg slecht ik ga er toch morgenmiddag naar toe... de ha is geweest en die schrok van haar toestand, lichaam is gewoon op, ze heeft ook al zo veel meegekaamt... ze krijgt per direct thuishulp en heeft nu een kuur gekregen, morgen komen ze bloedprikken... me oma is zo zwak kan niet meer op der benen staan, moet morgne ook een stoelpo halen of zoiets... en ff boodschappen doen dus weinig op zp, sorry... maar ik ben gewoon zo'n familiemens/ gevoelsmens...
Ow Wolfje... Neem maar even de tijd om voor je oma te zorgen hoor, en kom hier weer als je er tijd en zin in hebt. Wens je heel veel sterkte en ik denk aan je...♥
Wolfje, heel veel sterkte met je oma!!! Ik kan me voorstellen dat je er voor je oma wilt zijn en om voor haar te zorgen!! Knuffel van mij! Liefs xxx
Hey meiden, eindelijk neem ik weer eens de tijd om te reageren... Als eerste: een heel gelukkig en vruchtbaar 2011 met een hoop mooie baby's! @Nikita: wat super dat je gevraagd bent voor de voorstelling in Oostenrijk! Wel balen dat nu je eitjes niet doen wat ze moeten doen. Weet je ondertussen al iets meer? @Griekie: al een buikje aan het krijgen? Misschien wel erg vroeg, maar wil je van te voor weten wat het is? @wolfje: heel veel sterkte met je oma. Altijd verdrietig als het zo hard gaat. Jammer dat jullie zo ziek zijn geweest en dus niet echt hebben kunnen klussen... @MwM: hoop dat je snel een afspraak hebt! @Tamara: hoe is het met je eitjes? Groeien ze een beetje door? Ik zit momenteel op het wachtbankje. Van het weekend mijn NOD, maar heb zelf niet het gevoel dat het raak is.. Wacht maar weer af of de duivels komen. Zo ja, weer spuiten en hsg onderzoek (doorspuiten van eileiders). Ik hoop niet dat het nodig is... Ok, ben hopelijk weer een beetje bij. Lees wel mee, maar reageer dus niet altijd. Succes allemaal weer!
Hey Mutzie, Leuk dat je ook weer eens komt schrijven... Ben benieuwd of de duivels komen... Duim voor je van niet, zodat het HSG onderzoek je bespaart blijft. Trouwens ook nog een fijn en gezond 2011 gewenst...
Hey meiden, Nou zeg maar gerust dat ik al een buik heb hoor. Vooral de eerste periode kreeg ik vaak de vraag of het er geen twee waren. Door de hormonen gaan je darmen trager werken en wordt het omhoog geduwd en doordat ik veel meer ging eten kreeg ik echt een enorme pens. Nu heb ik de laatste foto 2,5 week geleden gemaakt en mag er best wezen. Voel me wel stuk minder opgeblazen bij mijn buik had er best last van. Wij zijn er nog niet over uit of we het wel/niet willen weten met de 20 weken echo. Ik ben nu 14,5 week en we hebben wel zoiets eerst maar kijken of alles oke is, en dan pas hoeven we eventueel te horen wat het wordt. Hoe is het verder met jullie, ik hou het allemaal niet meer zo erg bij hoor. Ik vind het aan de ene kant toch wel moeilijk om mee te blijven praten. Ik heb heel veel steun aan jullie gehad en vind het dan ook wel lastig dat ik nu dus zwanger ben en jullie niet. En aan de ene kant wil ik nu ook gewoon genieten en als ik da teveel hierin blijf hangen voelt dat ook niet fijn. Nou ja ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel. Ik lees nog wel mee alleen beantwoordt ik niet meer zo actief. het belangrijkste is dat jullie weten dat ik aan jullie denk en dat ik echt heel hard hoop dat 2011 een heel goed jaar mag worden. Liefs griekie
jeetje wat heb jij een mooie buik zeg vanochtend weer gebeld en weer geen afspraak ik ga het hier ook niet meer neer zetten hoor, het is elke x hetzelfde wat ik schrijf. het lig op de stapel en ben als 2de aan de beurt pfff ben er beetje klaar mee nu.
Tamara, ja zal alleen het wachtbankje op moeten. MWM, jij ook nog altijd geen goed nieuws... Alleen met Griekie gaat het goed...wow...wat een mooie buik Trouwens wij hebben afgesproken, mocht het ooit zover komen bij ons, dat we het geslacht ook niet willen weten. Hier dus jammer genoeg slecht nieuws... De TP is afgeblazen want de echo vanochtend was helemaal niet goed, het bleef ook al verdacht lang stil toen de gyn. de echostaaf in had gebracht, en hij draaide het schermpje niet meteen in mijn richting. Vroeg hem nog toen ik binnenkwam of het BMS eigenlijk ook af kon nemen, en hij vertelde als ik geen bloeding had gehad dan eigenlijk niet. Maar Nikita is weer eens de uitzondering op de regel... BMS is dus wel alweer aan het afnemen, en er zit vocht in de baarmoeder. Hij denkt dat ik de komende dagen een bloeding ga krijgen. Moet nu wel nog 14 dagen Utrogest nemen, zodat mijn lichaam in een goed ritme blijft, en zodat de bloeding zoveel mogelijk uitgesteld wordt. Dan terug voor een nieuwe uitgangsecho, en waarschijnlijk dan 3X Progynova per dag. Nou, dat is leuk, was er de afgelopen keer al zo misselijk van, met maar 2X per dag. Zwaar balen dus. En de gyn. kan ook niet vertellen waarom het zo is, misschien was de baarmoeder toch niet helemaal schoon na de laatste cyclus of misschien was het gewoon een slechte cyclus ( reageerde dus ook niet goed op de progynova, was er wel misselijk van maar het BMS groeide niet goed) Kan gebeuren, en we hopen dat het niet nog eens gebeurd, maar wel dik en vet balen dus... Zoals ik het uitreken zal de TP ergens begin Februari zijn, maar weer afwachten dus...
Hoi meiden, @Nikita: Een hele dikke knuffel voor jou! Ik weet dat je er helemaal niets aan hebt! Wat onzettend ###!!!! We gaan er vanuit dat het in Februari helemaal goed gaat komen!!! @MwM: Voor jou ook weer geen nieuws!! Ik hoop echt dat je snel weet wanneer je mag komen, het heeft nu lang genoeg geduurd!!! @Griekie: WOW, wat een mooi buikje heb je al!! Ik begrijp dat je er een beetje een dubbel gevoel over hebt. Voel je zeker niet verplicht om mee te blijven kletsen! Kan me voorstellen dat je wilt genieten. En weet dat ik (en denk dat ik dan voor alle meiden spreek) dat wij ontzettend blij voor jou zijn dat je zwanger bent! Iedere zwangerschap is een wonder! Ik vind het wel heel leuk dat je wat gestuurd hebt!! Geniet van je zwangerschap meis! @Mutzie: Ik ben aan het duimen voor je. Hopelijk blijven de rode duivels weg!! Zal een mooi begin zijn in het nieuwe jaar!! @Wolfje: Hoe gaat het met je oma? Hier alles rustig.... Liefs tamara
Hoi meiden tamara; nou me oma heeft vandaag weer een beetje gegeten... hopelijk krabbelt ze weer uit het diepe dal... Mutzie; dan hebben we ongeveer allebei op het zelfde moment nod... ik als het goed is ook ergens in het weekend of die wk erop... ik duim voor je meid! griekie; je hebt al echt een mooi buikje hoor met 14,5 wk! Hoop dat je snel je beeb kunt voelen schoppen! nikita; wat een ontzettende telleurstelling zeg!!! Echt naar voor je!!! dikke knuf en ik hoop dat febr meer goeds te bieden heeft!!! MWM; wat balen zeg... nog geen nieuws... all;ik heb nu al een wk lang bloedverlies tijdens plassen dit heb ik dus elke ronde vanaf ongeveer me ei...ik heb dus geen idee wat dit kan zijn en of het erg is... jullie?
Wolfje...goh, dat wat jij beschrijft heb ik nog nooit gehoord. Heb je het eens aan je harts gevraagd of gegoogled ofzo?? Hopelijk knapt je oma weer op...ze zijn soms sterker dan je denkt. Mijn oma had een paar jaar geleden ook zo'n diepe crisis, we waren allemaal al in het ziekenhuis om afscheid te nemen, en toch loopt ze nu nog altijd rond en woont op zich zelf. Hoop dat ze nog even bij jullie kan blijven... Tamara...in het week-end is jullie grote dag, toch?? Mutzie en Woflje, ik duim voor een 2011 wondertje voor jullie. Griekie en MWM..gewoon nog een knuffel...
nikita; bedankt voor het duimen wat betreft me oma was nu de 3de keer en aangezien 3x scheepsrecht is de vorige keer hadden we allemaal ook al de moed opgegeven... nee heb de ha hiervan nooit op de hoogte van gesteld, ben ik veel te laf voor... maar begint gewoon vervelend te worden... telkens met plassen komt er bloed mee en op wc papiertje en met veel pech ook in me onderbroek zodat ik een inlegkruisje nodig heb...
Hallo, Ik kom eens in jullie forum kijken . En ik zie dat jullie ook last hebben van onregelmatige ongi's :x. Mijn laatste was augustus 2010. Gister heeft de huisarts me eindelijk doorgestuurd naar de gyn en kan 28 januari terecht . Ben benieuwd wat eruit komt, best spannend... Ben gister wel weer bloed gaan verliezen, niet zo veel als bij een ongi, maar mischien wel weer een begin van . Wordt er gek van iedere maand toch te denken/hopen dat ik zwanger ben... Probeer het los te laten, maar is best moeilijk. Ben van mezelf wel nuchter, maar in dit . Hoe ervaren jullie dit? Ook regelmatig zwangerschapsverschijnselen, maar toch vals alarm? Groetjes Patatje
patatje; ik wordt droevig van je handtekening, vreselijk!!!! Hoe voel je je er nu onder? Het ergste wat je kan overkomen! ik hoop dat je de 28ste wat duidelijkheid kunt krijgen, s6!
Hoi Wolffje, Het was een heftige tijd en 2010 stond voornamlijk in het teken van verwerken. Maar we hebben ons er goed doorheen geslagen vind ik. De pijn zal wel altijd blijven... Nu vol goeie moed 2011 ingegaan! Bedankt voor je medeleven. Groetjes Patatje
Welkom hier Patatje. Tsja, dit forum hier loopt nu al bijna 2 jaar, en we hebben al het een en ander voorbij zien komen. Het kan aan zoveel liggen. Maar vind eerlijk gezegd dat je harts je wel heel erg lang heeft laten wachten, of heb je zelf zolang gewacht?? Meid, ik hoop dat 2011 een prachtig jaar voor jullie wordt, en dat je de 28e goed en snel verder wordt geholpen. Als je zin hebt blijf zeker hier meekletsen hoor. Wolfje, hoe gaat het met je oma ondertussen??