nikita; oma eet gelukkig al weer wat en loopt van bed naar wc gaat in kleine stapjes vooruit... heeft alleen helemaal bij zich dat we nu in juni zitten...
oei...dat is even schrikken denk ik...nou hopelijk gaat het snel weer zo goed met haar dat ze begrijpt dat we alweer januari 2011 zijn...
@ nikita; bedankt! Het lijkt me wel leuk gezellig mee te blijven kletsen . Om op de harts terug te komen, hij heeft me laten wachten. Ik ben in september en november al bij 'm langs geweest. Maar hoefde me geen zorgen te maken volgens hem. Zou normaal zijn dat een menstruatie wel eens maanden weg blijft... Ik zal dit forum is door gaan lezen en kijken wat er de afgelopen tijd al voorbij is gekomen... Groetjes patatje
Hoi lieve meiden! @Wolfje: Wat fijn dat je oma weer een beetje begint op te knappen! Hopelijk krijgt ze wel weer het besef dat we in Januari zitten. Heeft ze dit vaker of is dit de 1ste keer dat ze denkt dat we in Juni zitten? @patatje: Welkom bij het clubbie! Jeetje, ik krijg helemaal kippenvel van je handtekening!!! Het is gelukkig zo 28 Januari!!! We gaan voor een heel mooi 2011!!!! En erg leuk dat je met ons mee wilt blijven kletsen!!! @Nikita: Zomaar even een knuffel voor jou!!! Nou meiden het is BIJNA zover!!!! Het eitje (rechts) is nu 19,8 mm. Vanmorgen instructie gehad hoe ik moet spuiten. En dadelijk om 22.30 mag ik de spuit gaan zetten. Vanmorgen al geoefend met spuiten met zoutoplosser hahaha. Maar ging echt heel goed. Niet teveel bij nadenken en gewoon doen.... Manlief moet zaterdag om 13.30 het zaad inleveren! En om 14.30 is dan onze eerste IUI!!! Ik vind het heel spannend! Ik ga er nog niet vanuit dat de 1ste x meteen raak zal zijn, bang om weer een teleurstelling te krijgen!! Maar jullie kennen het gevoel! Liefs Tamara
Tamara...spannend is het zeker, en ik snap ook helemaal dat je de eerste keer niet van een positief resultaat uitgaat. Maar bij ons was het ook de eerste keer raak...en tot nu toe eigenlijk de enigste keer... Een soort van beginnersgelukg zeg maar... Ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Wat moet je spuiten...Ovitrelle Pregnyl, of iets anders?? hihi Patatje...dan zal je veel moeten lezen... Wolfje...denk aan jouw en je oma hoor... Xje...
Kan je trouwens op de een of andere manier een melding krijgen als er in het forum waar je actief bent een reactie geplaatst is? Groetjes patatje
eigenlijk gebeurt dat automatisch, maar dan moet je ergens in je innstelingen het hokje aankruisen zodat je een email krijgt als iemand wat schrijft. Of je klikt bij 'onderwerp tools' (onder het aantal pagina's) op abonneren. Hoop dat je het vind, anders schrijf ik je het morgen nog wat uigebreiden...
Ik moet Pregnyl spuiten! Ik ga de spuit NU klaar maken! Enne ik heb me ook geabbonneerd! Wist helemaal niet dat dat kon! Fijne avond Liefs tamara
gelukkig meiden...nu zijn jullie altijd op de hoogte... Spannen Tamara morgen....zal aan je denken...
jaaa meiden ik ben gebeld! ik mag aankomende maandag al bij de gyn langs komen einde van de middag spannenddddddddd.. en ik heb bijna m,n ei volgens mij gevonden hopen dat die ook goed benut gaat worden hmmz fijna avond xxx mwm
MWM...wow maandag al...heb je zo lang moeten wachten en kun je zo plots terecht. Spannend hoor en heel veel succes... Zeker hier je verhaal komen doen hoor...we zijn lekker nieuwsgierig..
hoi meiden... sorry ik ben er weer... gaat gewoon ff niet zo lekker met me opa en oma... oma huilt heel de dag door, der lichaam is gewoon op tamara; tis de 1ster keer dat ze zo in de war is met besef van tijd... wat spannend meid, s6 en ik duim weer voor je nikita; thanks meid MWM; wat fijn dat je zo snel terrecht kunt meid!!! s6 Patatje; heb je misschien een vlindersite oid? All;zo van de week een nieuwe (2dehands) auto gekocht, had ik nog niet verteld geloof ik... renault espace is het geworden alleen nu is 1 sleutel (keycard) kapot en die is niet meer te repareren. dus zojuist renault gebeld en moet maandag komen met de auto dan wordt er een nieuwe besteld... kan 5-10dg duren en kost ff 200!!! Pff maar ja we moeten er gewoon 2 hebben, andere werkt ook niet optimaal dus maandag ff regelen! Morgen dagje weg saampjes... weet nog niet waarheen, maar zien we morgen wel fijn weekend nog allemaal xxx
Hoi Wolfje, Tis zonde voor je opa en oma... Ik weet niet wat er met ze aan de hand is, maat sterkte ermee... Nee, ik heb geen vlindersite... Veel plezier morgen en succes met de sleutel . Groetjes patatje
Lieve meiden, Even snel... want ben helemaal op!! Vanmiddag om 13.30 het zaad van manlief ingeleverd... Om 14.30 konden we bij het laboratorium het spuitje zaad weer ophalen. Toen naar de gyn. De terugplaatsing verliep heel snel... Eendenbek, slangetje erin tot aan de baarmoedermond en toen werd meteen het zaad erin gespoten.... Gevraagd naar de score van manlief. En hij had het over 200.. zal dit dan 200 miljoen zijn??? En de beweeglijkheid is 80%! Gyn. is erg tevreden... Ik mag in het weekend van 29 Januari pas testen. Dus we kunnen nog even wachten... We zijn op dit moment ook bezig met ons huis aan het verkopen (staat al 2 jaar te koop)... en we hebben een geinteresseerde kijker... Maandag weten we hier meer over... Dus dat is wel fijn dat we ons daar even op kunnen richten.. Morgen reageer ik op jullie verhalen! Liefs Tamara
Tamara... Wat cool, en de zwemmers van manlief zijn super goed hoor. Heb al meer gelezen dat het ziekenhuizen echt streng zijn met testen, als je eerder positief test moet je vaak toch nog wachten of krijg je een bloedtest. Denk dat het is omdat ze graag na je NOD pas willen testen. Zelf kun je waarschijnlijk al wel eerder testen hoor. Bij IVF mag je eigenlijk pas 18 dagen na punctie (is ongeveer eispong) testen, en jij zit nu ook rond je eispring hé. Spannend meid...en wat fijn dat je even afleiding hebt, maar de laatste wachtdagen zullen zwaar worden hoor... Hoop dat jullie huis snel is verkocht. Woflfje, ow wat erg van je oma. Ik hoop dat ze niet al te veel pijn heeft, nogmaals heel veel sterkte voor jouw en je opa en natuurlijk de rest van de familie. Morgn lekker een dagje weg met de nieuwe auto? Hoop dat de sleutel snel binnen is...en waar ben ja naartoe geweest vandaag?? Patatje en alle anderen...fijn week-end hoor...
patatje; thanks! tja me oma heeft erge griep gehad en begint ineens te tja in het vroeger te leven... en ze snapt niet wat er allemaal aan de hand is, ze is heel zwam en snapt niet dat ze der nachthemd aanheeft en in bed moet liggen, vermoedelijk ook longontsteking erbij... tamara; ik hoop dat jullie je huis verkopen hoor!!! en wat fijn dat de zwemmers zo goed van kwaliteit zijn!!! Dat gaan 3lange wk worden voor jullie, duim voor je! nikita; dank je wel! sleutel moet ik morgen ff regelen... en dan 5-10werkdagen wachten... niet me sterkste kant vandaag naar horst aan de maas geweest, gezellig gehad saampjes all; fijne avond nog, xxx
@ wolffje; tis zonde voor je oma... Stomme griep ook... Fijn dat je het leuk gehad hebben vandaag! Het was heerlijk weer! Teminste hier in ieder geval . Fijna avond nog allemaal!