goedemorgen meiden, lekker geslapen? ik wel redelijk.. een vraagje: ik heb sins gisteravond erg veel wit draderig slijm verlies en vanochtend ook. bij het afvegen op het toilet zat het hele papiertje onder en als ik zou staan zou het er bijna spontaan uitlopen. sorrie voor dit berichtje in de ochtend xxx
MWM...wat doe je hier nog...dat is vruchtbaar slijm hoor... dat heb je vaak ROND je EI, dus soms ook al een paar dagen van te voren, en ook nog erna...zodat de zwemmers van manlief goed naar je BM en het EItje kunnen... huphup...kaarsjes aan..pikant lingerie setje uit de kast en knutselen maar...
ow hihi...werd zo blij van het berichtje van MWM...dat ik vergeten ben op Wolfje te reageren...wow dat ziet er super gaaf uit...veel plezier daar, maar dat zal wel lukken denk ik...
ik heb nega getest met de ovu dan heb ik tog geen ei? mijn temp lijkt tog ook niet echt op een ei? denk je het echt? hoop het wel natuurlijk maar betwijfel!
tsja...het blijft meestal een beetje gokken hé, wanneer je EI nu toch is. temperatuur is niet altijd even duidelijk, en OV testjes blijven soms -- als je LH piek maar kort was, en je hem juist gemist hebt. zult waarschijnlijk nog een paar dagen moeten wachten tot je meer zekerheid hebt, en misschien worden je OV testjes nog wel ++, misschien nu 2X per dag testen?? maar dit slijm is wel een heel goed teken hoor, er gebeurt in ieder geval iets in je lichaam nu, en er kan bij vruchtbaar slijm niks mis gaan ( ik bedoel dan dat je temp curve niet duidelijk is, of een OV testje -- blijft ) dit is echt de natuur die misschien wel zegt nu...kom maar op zwemmers van manlief...
Wat een hoop berichtjes!!! Erg leuk dat dit forum zo actief is! @Nikita: Ja, dit gevoel proberen we zeker te houden. Ik 'blaas' ook wat positieve energie jou kant uit!!! Bijna Februari... en dan moet het goed komen! Ik gun het je zo meid!!! @MwM: Ik denk net als Nikita dat dat echt je EI is... er kan een paar dagen tussen zitten! Maar zal zeker gaan beginnen met klussen!! Veel plezier @Patatje: Voor jou ook bijna 28 januari!!! Je kan ook PCO hebben als je onregelmatig menstrueerd, dat had ik ook! @Wolfje: Wat fijn om te horen dat het iets beter met je oma gaat! Ik kan me voorstellen dat ze veel kracht moet geven om weer de oude te worden!! En hoe was het in de Zwaluwhoeve? Lekker kunnen relaxen? Fijne avond en een fijn weekend Liefs Tamara
hoi lieverds... @all; zwaluwhoeve was geweldig,hebben ervan genoten!!! Alleen vannacht wakker geworden van de kiespijn...die vorige maand geboord en is toen zei hij tijdens boren, we hadden beter zenuwbehandeling moeten doen pff dus straks naar weekendtandarts...
hee meiden, ik hoop dat het m,n ei was weet het niet m,n temp is wel gezakt. maar precies wat je zegt temp zeg ook niet altijd wat. gister en vandaag wel geklust wolfje fijn dat het leuk was maar minder van je kiespijn hopelijk gaat het snel wat beter xx
goedemorge dames, lekker geslapen? ik wel denk tog dat jullie gelijk hebben en dat m,n ei is geweest vandaag is die namelijk omhoog gegaan met de temp. moet er wel bij zeggen dat het 3 kwatier later was dan normaal. de afgelope 3 dagen hebben we wel lekker geklust hoop dat dit eitje dan goed was/is ivm. pco?? volgens mij mag ik dan ook de 28ste testen Nikita ik blaas samen met tamara mee !!!
@Wolfje: Wat fijn dat jullie zo genoten hebben in de Zwaluwhoeve. En wat ontzettend balen dat je weer zo'n last hebt van de kies. Wat zei de weekend-tandarts???? @MwM: Wat super dat je ei waarschijnlijk is geweest. Kunnen we samen op het wachtbankje zitten. Ik mag ook 28 Januari testen @Nikita: Zomaar even een knuffel voor jou!! Liefs Tamara
Ow nee Woflje....kom je heerlijk relaxed thuis, krijg je kiespijn...kan je meteen terug naar de zwaulhoeve... Hopelijk is je kies nu in orde... MWM...heel verstandig hoor... Ik was ook nooit echt zeker wanneer nu mijn EI was... was altijd pas zeker 14 dagen later als de ongie kwam... Hoop dat je gelijk hebt... Tamara...ja leuk hé...dat er zoveel geschreven wordt hier... En samen op het wachtbankje is altijd leuker dan alleen... Jullie maken het weer spannend hier... Mutzie...hoe gaat het met jouw?? Hebben jullie een testdatum in zicht?? Griekie...hoe gaat het met je... Xje voor alle anderen... Ik had gister een super drukke dag, en ook nog eens koppijn, was zelfs niet online de hele dag. Vandaag een heerlijke luie thuisblijf-dag, en het stormt ook nog eens buiten...dus kaarsjes aan en met een deken en mannetje dadelijk op de bank een film kijken....
Pff, kan het bijna niet meer behouden hoor! Jullie gaan nu wel heel hard met berichtjes. Ben er al niet zo goed in, haha. Schrijf nu in twee forums en dat kan ik al bijna niet bijhouden... Maar ik doe m'n best om het bij te houden hoor! @nikita: hoe gaat het? Lukt het een beetje positief te blijven? De volgende tp is gewoon rak en een plakker hoor! Heb je nu wel verdiend! @MWM: blijft toch altijd even slikken als ze iets bij je vinden. Nu kunnen ze gelukkig wel de juiste stappen ondernemen. Pco is gelukkig goed te behandelen. @wolfje: lastig dat je vriend nog niet klaar is voor de mmm, hoop dat ook dat jullie zonde hulp snel zwanger mogen zijn, want ook dat is mogelijk hoor! Sterkte met je oma. @Tamara: wat super dat jullie huis is verkocht. Ook wij zijn bezig met het verkopen van ons huis, zijn bijna zo ver, eindelijk, heeft lang geduurd met deze koper. Nog even eb het is de 28e... Spannend! @patatje: ook voor jou bijna de 28e. Is dan toch de eerste keer gyn? @griekie: snap je standpunt wel om minder actief hier te zijn. Geniet maar van je zwangerschap! Ik ben al weer bezig met de volgende ronde. Morgen eerste fm en dinsdag hsg onderzoek. Spannend. Hoop dat alles goed is... Jullie horen ervan! Ben weer een beetje bij hoop ik, hihi!
@all; nou me kies is gisteravond getrokken.... alleen bleef de wond bloeden dus vandaag weer terug geweest en nu is het goed... voelt wel raar aan en heb barstende hoofdpijn van de spanning, maar ga zo op tijd naar bed...want als ik uit ga van een 30dg cyclus dan is gaat ons kluszeizoen deze week beginnen Liefs wolfje! @ tamara en MWM: ik hoop dat de 28ste een mooi testdag zal zijn! @ nikita; buiten storm? hier heerlijke dag... gehad hihi @mutzie; ik echt verslaafd schrijf in 10forums mee, en dat is soms niet vol te houden haha s6 maandag en dinsdag meid! oma gaat gelukkig beter alleen erg moe, maar denk dat dat neit veel zal veranderen... knuffel wolfje
Hoi! Ook ik doe erg m'n best om 't allemaal bij te houden . Mijn excuses als ik per ongeluk iemand "oversla"... Ik zie dat de 28ste een spannende dag word... Gelukkig duurd het niet meer zo lang . Hier was het ook prachtig weer, bijna warm zelfs 8). En ja, voor mij de eerste keer gyn. Altans in deze omstandigheden dan. Begin vorig jaar wel een gesprek gehad na de bevalling en in mei een gesprek gehad voordat we weer met zwanger worden aan de slag gingen. Toen had ik nog geen problemen met m'n cyclus. Dus nog nooit onderzocht verder. Geniet nog even van het weekend allemaal en dan op naar een kiespijnloze en drukke klusweek . Liefs Patatje
Goedemorgen dames, lekker geslapen? ik wel en ben super vrolijk waarom weet ik ook niet @wolfje fijn dat het wat beter met je gaat en maak er een leuke klusweek van !! @Mutzie veel s6 vandaag en morgen ben benieuwd??!! @Nikita hier was het gister heerlijk weer het zonnetje scheen maar iki heb ook lekker met dekentje op de bank gelegen en een goede film op gezet heeerlijk!!! @Patatje spannend hoor eerste x gyn ik vond het best eng toen. maar voor jou is het waarnscheinlijk anders omdat je al een kindje heb gehad? denk dat dan die spanning er wat meer af is? of zeg ik nu wat stoms? @Tamara weet nu wel zeker dat m,n ei geweest is kijk maar naar mijn temp hij is nu 2dagen al hoog. dus 28ste samen testeennnnnn... hoop zo dat het een goed eitje was joehooee.... xxx mwm
Meiden...er is idd. weer veel leven hier... Mutzie...succes voor morgen...hopelijk valt hat HSG onderzoek een beetje mee... En hoe was de FM vandaag?? Wolfje...gelukkig maar die nare kies eruit, en juist op tijd voor het klussen begint... Super...ben ook blij te lezen dat je het langzaam beter gaat met je oma... Patatje...ben eigenlijk wel benieuwd wat de gyn. gaat doen bij jouw...omdat je al eens zwanger bent geweest hé...hoe en wat ze allemaal willen onderzoeken bij je... MWM...ik ben nu ook super vrolijk... Alles is schoongepoetst, en de boodschappen zijn gedaan...vanavond nog lekker een meiden avond in de bios... En dan morgen weer aan het werk... Goh...zag op het nieuws idd. dat het super mooi weer was in de rest van Duitsland... Nou ja...wij wonen dan ook bijna in Scandinavie, en hier regende het de hele zaterdag, en gister waaide het super hard...
jaa ik heb ook lekker gepoets in huis muziekje erbij aan ben bijna klaar hihi leuk joh meiden avond!! weet je al naar welke film je gaat? xxx
Ben weer bijgelezen!! @Nikita: Wat fijn om te horen dat je je goed voelt!! Altijd weer fijn he dat het huisje weer helemaal schoon is!! Leuk joh een meidenavond Heel veel plezier!!! @Wolfje: Gelukkig maar dat die kies eruit is... Ik kan me voorstellen hoeveel pijn zo'n kies kan doen, want ik moet donderdag ook naar de tandarts Mijn kies linksboven doet ook ontzettend veel pijn!! Veel plezier met klussen!!! Ik hoop echt zo erg dat je snel een positieve test in handen mag hebben!!! @Mutzie: Hoe was het vandaag bij de gyn?? Ik wens je heel veel succes morgen met het HSG onderzoek!!! Knuffel voor jou!!! @MwM: Wat fijn ook om te horen dat jij je zo goed voelt!!! Terwijl het vandaag ..... Monday is (ben ff de naam vergeten)... maar het is schijnbaar de depresievste dag vandaag in het jaar!!! En echt leuk dat we samen op het wachtbankje zitten... hopelijk mogen we beide een positieve test in onze handen krijgen!!! @Patatje: Voor jullie ook bijna de 28ste!!! Ik ben ook erg benieuwd wat ze gaan doen qua onderzoeken!!! Nog even meis.... Hier alles rustig! Ik voel me ook goed!! Wel momenten dat ik natuurlijk weer van alles voel (jullie kennen het)!! In principe zou ik aankomend weekend ongi moeten worden, is dit niet het geval dan word het volgende week echt een hele spannende week. Donderdag gaan we kijken naar een ander huis! Gelukkig kunnen we daar onze gedachte opzetten! Fijne avond! Veel liefs Tamara