Ik heb een stukje terug gelezen en ik geloof dat ik hier ook wel goed zit. Ook ik ben erg onregelmatig ongesteld, wacht nu al bijna 5 maand op een menstruatie. Afgelopen dagen is mijn temp vrij hoog geweest voor mijn doen en vandaag was die weer heel laag, ben benieuwd of er nu daadwerkelijk een menstruatie aan komt. Over 2 week moet ik voor het eerst naar de Gyn, erg spannend!
@Rrianne: Je zit hier goed!!! Welkom bij het clubbie!! Spannend dat je 2 Februari naar de gyn. mag. Wel erg fijn hoor, dat er iemand met jullie meedenkt/kijkt! Klets gezellig met ons mee!!! Liefs Tamara
Hi! @MWM; nee hoor, je zegt niks stoms . Heb idd al met de gyn te maken gehad, alleen niet mbt onderzoeken . Dus toch wel een beetje spannend... @Nikita & Tamara; ik ben ook erg benieuwd . Ik laat het weten! @Rrianne; welkom hier! We zitten in het zelfde schuitje zie ik... Erg frustrerend kan dat zijn he, zo'n lange cyclus. Elke week denken dat je mischien wel zwanger bent . Gelukkig mag je binnenkort ook naar de gyn . @All; slaap lekker! Morgen weer een dag dichter bij de test data en gyns . Liefs Patatje
goedemorgen dames, @Nikita hoe was je meiden avond? @Tamara jij kan tog al eerder testen dan de 28ste? als aankomend weekend je nod is? kun je tog ook al het weekend testen? heb je symtomen? ik had niet zo lang kunnen wachten hoor respect8) @Rrianne welkom de meiden hier zijn echt vet lief en helpen je graag. ik zit ook nog niet zo heel lang hier maar ik heb m,n plekje gevonden vervelend die onregelmatige cyclus meid ken er alles van ben erg benieuwd hoe het 1 febr bij de gyn gaat! @patatje ja dan is het indd nog spannend ik vond het helemaal niets om in m,n blootje op die stoel te liggen en toen had ik ook nog eens een man hihi maargoed het is voor een goeddoel denk ik dan maar! @all mijn temp is weer omlaag gegaan? als ik 36.5 intyp dan krijg ik wel m,n ei te zien nu niet met 36.4? zou ik alsnog m,n ei gehad hebben?
Welkom Rrianne... Al is de reden natuurlijk niet zo leuk. Fijn dat je over 2 weken eindelijk naar de gyn. kan. Misschien ben je wel ongie dan...zou mooi zijn, kunnen ze meteen een hele cyclus in de gaten houden. Anders krijg je misschien een kuurtje om een ongie op te weken, soms is dat al genoeg om een lichaam weer aan het ´werk´ te krijgen... Succes, en blijf vooral gezellig hier meeschrijven... Tamara...voelt zich goed...super hoor, en houden zo... Tsja....ik voorspel je alvast...de laatste dagen op het wachtbankje woorden het zwaarst hoor... Heb je al een huisje op het oog?? MWM...wat lief dat je schrijft dat wij lief zijn hier... Je zult het nog even af moeten wachten van je EI. Heb ook een tijdje bij FF mijn temp. bijgehouden, en soms versprong het ook wanneer mijn EI is zou zijn geweest... Het is nu eenmaal een computer die alles aan de hand van vast formules berekend, en niet echt in je lichaam kan kijken... Zou zeker de komende dagen ook nog even bekijken wat de curce doet als je 36,5 invult hoor... Patatje, Mutzie, Griekie ( en waren er nu nog meer meiden hier) Wil jullie niet overslaan dus een dikke knuffel voor jullie... Meidenavond was super gister... We vonden het een erg goede film, nu gaan we volgende week naar Black Swan...hihi, en dan hebben we alle balletfilmen gehad. Verder hoop ik binnenkort ongie te worden, moet vanavond nog de laatste Utrogestan nemen, en dan afwachten. Maar heb nu al buik- en rugpijn, dus hoe sneller de ongie komt, hoe sneller ik voor de uitgangecho mag gaan...
Nikita fijn dat je het leuk heb gehad gister Wat is utrogestan? en wat doen ze bij een uitgangecho? wel vervelend van je buik en rug pijn hopelijk wordt dat wat minder.
ohja en over m,n ei als ik 36.5 intyp dan krijg ik wel een lijn te zien bij ff . en je hebt indd gelijk over, dat het maar een computer bestand is die het bijhoudt. en ze kunnen indd helaas niet in mijn lichaam kijken hihi. hopelijk is m,n temp morgen hoger! maar zou het ook kunnen zijn dat het eitje niet goed was en daarom gelijk afstoot ofzo? xxx
@ MWM; ja we gaan lekker aan de klus @ nikita; ja morgen weer naar opa en oma toe, ff huis schoonmaken! fijn dat je meidenavond leuk was!!! @rianne; welkom @all; ben beetje afwezig op zp... maar volg jullie wel
Wolfje ik zie het jaa ik denk dat het ook met je kies te maken heeft gehad lijkt me beetje onwaarnscheinlijk 2 dagen na je ongie een ei. maar als je temp weer gaat zakken onder de lijn dat zal de lijn ook weggaan!
@Patatje: Ja, we gaan richting de testdagen en gyn.dagen!!! Tijd gaat snel he!!! @MwM: Ik mag eventueel wel het weekend testen, maar het kan zijn dat ik toch net iets later ongi word! Dus wil liever een week overtijd gaan (heb hier ervaring mee)... om de teleurstelling niet nog groter te maken!! Euh.. even over of een eitje zich kan afstoten... Ik denk het niet toch? Misschien dat er meiden zijn die dit weten. @Nikita: Wat leuk dat je alle balletfilms bijna gezien hebt!! En ik duim met je mee dat je snel ongi word!!! Dan ben je weer een stapje dichterbij!!! We hebben volgende week een aantal woningen die we gaan bezichtigen!! Ben benieuwd @Wolfje: Spannend allemaal! Ik heb weinig verstand van tempen.. Maar gewoon klussen, dan weet je zeker dat je niets bent mis gelopen Liefs Tamara
MWM, bij een uitgangsecho kijken ze of de eierstokken en BM schoon en rustig zijn, zodat je kan beginnen met stimulatie voor IVF of een cryo TP. Utrogestan is een medicijn dat Progesteron afgeeft aan je lichaam, dit krijg je na een emmie TP en zorgt voor een langere LF... Trouwens, over je EItje...je kunt in je curve ook nog eens een innesteldipje krijgen, mocht het EItje zich bevrucht hebben en aan het innestelen zijn... Maakt het allemaal lekker duidelijk hé... Wolfje...veel plezier bij omie en opie...hopelijk gaat het weer een piepklein stukje beter met haar... Zou trouwens kunnen hoor dat je lichaam een beetje in de war is i.v.m. een pijnlijke (ontstoken?) kies. Zie je MWM..stomme computers ook... Klus ze dames...
Goeie avond allemaal! @MWM; ik heb een vrouwelijke, en ja bloot... Voor en tijdens m'n bevalling heeft het halve ziekenhuis me geloof ik in m'n blote kont gezien . Geloof dat ik het schaamtepunt wel voorbij ben . Tempen heb ik geen ervaring mee, kan je dus niet helpen . @Nikita; Thanx voor de knuffel! En altijd leuk die dans films . Verder sluit ik me aan bij MWM . Hoop dat je ongie snel komt! @Wolffje; veel klusplezier! Groetjes Patatje
Bedankt voor jullie reactie's voel me erg welkom Ben ook erg blij dat ik naar de Gyn mag. Ben de dagen aan het aftellen. Moet zeggen dat ik niet zo heel erg er meer mee bezig ben; dat ik bij elk klachtjes van myn lichaam denk dat ik zwanger ben. Dit komt waarschijnlijk omdat ik temp. dan had ik vast verandering moeten zien. Ik hoop eigenlijk niet dat ik van te voren ongesteld wordt. Ben bang dat ze dan niet zo'n uitgebreid onderzoek doen en ze me volgende cyclus af willen wachten. @ Patatje, het viel me idd gelijk op. Wij lopen aardig gelijk. Jij hebt ook net zo'n lange cyclus achter rug en mag over 2 week ook naar de Gyn, spannend he?
Hey Rrianne, Fijn dat je je welkom voelt, das ook de bedoeling . Ja, ik vind het zeker spannend... Aan de ene kant hoop ik dat er iets simpels gevonden wordt en dat het goed op te lossen is, maar aan de andere kant vind ik het ook best een beetje eng . Herken je dat? Ik moet wel zeggen dat sinds m'n laatste menstruatie, van 2 weken geleden, m'n lijf wel rustiger voelt. Geen krampen in m'n buik meer, geen gevoelige borsten, geen pijn in onderrug, gewoon weer lekker dus . Het zat tijdens die lange cyclus toch wel te "rommelen". Nog even en dan kunnen we naar de gyn! Groetjes Patatje
nou ik ga nu snel naar bed, maar wou nog ff doorgeven dat ik me ei niet gehad heb...hoe ik hier bij kom... heb nog geen bloedverlies gehad, wat ik altijd bij ei heb... trusten en denk aan jullie!!!
goedemorgen meiden, lekker geslapen? ik wel redelijk voel me alleen nog erg moe! @wolfje aan je temp te zien heb je indd nog geen ei gehad hoe ff erbij komt om een kruis te zetten weet ik ook niet? denk dat de kruis nog wel gaat verspringen als je een hogere temp krijgt. @Rrinanne waar is je temp kaartje? wil graag met je mee kijken? @Patatje hahaha je schaamtepunt ja snap hem helemaal vroeger zij ik, wil geen kinderen want dan zien andere mensen mijn fluit.... hihi denk nu wel anders over. @nikita jeetje dat klinkt best eng! hopelijk is alles goed en schoon zodat je mag beginnen ivf dat wordt dan uiteindelijk gedaan tog? @tamara ja snap dat je dan later wil testen vooral als je er al ervaring mee hebt. weet wel een beetje hoe het is! ik dacht namelijk in het begin toen ik stopte met de pil dat ik elke x overtijd was maar dat was dus niet zo gwn een lange cyclus maar wat doe je dan om de week zeker testen... pfff doe ik ook niet meer door mijn temp weet ik een beetje wat m,n cyclus doet. @All alleen nu weet ik niet wat m,n temp wil? om 6uur heb ik 36.3 getempt? bleef nog even lekker in bed liggen en toen 6.20 weer getempt en toen had ik 36.6 pfff? ik heb het laatste maar ingevuld zijn jullie et daar mee eens of denken jullie beter 36.3 iemand anders denk dat ik m,n ei helemaal nog niet heb gehad? hopelijk heb je gelijk nikita dat het een innesteling is maar lijkt me ook wel een beetje vroeg he? weet het niet hoor? moet zo naar m,n werk bha heb heel geen zin om tegaan! maargoed fijne dag en tot straks dames xxxx mwm P.S. DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL!!!
Rrianne...we maken het gewoon makkelijk, en we hopen dat de gingen zo gaan zoals jij wilt... Dus hopelijk blijft de ongie weg tot na je afspraak... Idd. leuk om te lezen dat je je welkom voelt hier... Patatje...ik herken het dat je geen schaamgevoel meer hebt... Heb ondertusen ook al bij zoveel artsen op de stoel gezeten dat het me echt niet meer uitmaakt... Wolfje...hmm, denk dat MWM gelijk heeft en het kruis bij FF nog gaat verspringen hoor... MWM...deze keer geen complete IVF...we hebben nog cryo's over, dus we krijgen een ingevroren emmietje terug... hmmm...je temp lijkt toch gemiddeld wel langzaam naar boven te gaan, heb je misschien nog andere lijstjes op FF of is dit de eerste keer dat je het daar bijhoud. Nu is het kruisje weer weg hé...afwachten meid...al zou ik graag even voor je in je buik kijken om te zien hoe het ervoor staat... (dit is trouwens precies de reden waarom mijn gyn. zegt dat hij tempen onnodig vind...het kan zooooo verwarrend zijn) Tamara...hoe voelen we ons vandaag?? Tot later meiden...