nee...bij de laatste echo was duidelijk vocht in de BM te zien, en een BMS wat aan het afnemen was...
@ MWM, Ja erg leuk. Ben de daagjes nu ook echt aan het aftellen. Een beebje erbij zou nog leuker zijn. Dat tempen zit geloof ik een btje in ons systeem. Ik ben nu de dag van te voren al benieuwd wat mijn temp. de volgende dag zou zijn hahaha, stom niet. Balen dat je nog steeds geen ei hebt ontdekt! @ Nikita, ja enorm veel zin in een ander plekje. Begin dit huis nu wel wat zat te raken, zo'n vochtig huis, bha! @ Wolfje, wat zou dat leuk zijn als het toch nog voor die tijd raak zou zijn! Duim voor je. Mag ik vragen waarom jullie dan een pauze inlassen? (heb niet alles terug gelezen)
Hoi meiden, @Nikita: Hoe kan dat nou?? Ik baal echt ontzettend met je mee!!! Ik hoop echt dat de ongi dit weekend nog komt hoor! Maar misschien een domme vraag: maar als je BMS afneemt is de kans op een zwangerschap kleiner? Maar je kan wel zwanger raken dan? En wat bedoel je precies met vocht in de baarmoeder! Wat een vragen weer... Hele dikke knuffel voor jou!!! @Rrianne: Wat leuk dat jullie binnenkort de sleutel krijgen van jullie nieuwe huisje! Ook groter wonen ivm de kinderwens? @MwM: Wat onzettend shit dat er bij jou ook nog geen ei te vinden is... Hopelijk komt tie snel! @Wolfje: Wat fijn dat manlief je toch een beetje tegemoet gekomen is! We gaan er gewoon voor dat je voor Juli zwanger raakt!! Kan me voorstellen dat je daarna wel een pauze in gaat lassen... Willen wij ook doen als we na 3 x IUI nog niet zwanger zijn.. even een adem pauze!! Hier alles nog rustig.. nog geen ongi. Maar blijf wel momenten van lage rugpijn houden. We wachten rustig af Liefs Tamara
hoi meiden... sorry wel allesffsnel bijgelezen hoor, maar oma is er nu dus weinig prive tijd @rrianne; waarom pauze vroeg je zal ff proberen te antwoorden... manlief wil niet naar de ha toe, we hebben al een zoontje en hij wil voor een 2de niet tot het uitterste gaan; het komt of het komt niet... maar hier ben ik het niet echt mee eens, voor mij is e wend voor een 2de erg groot... en heb er veel voor over... aangezien we hier anders om denken hebben we besloten 3mnd pauze te nemen te genieten en dan te kijken of en hoe we verder gaan... knuffel voor jullie
@ Tamara, Nee we gaan niet groter wonen ivm de kinderwens. Na 5 jaar een relatie wilden we samen wonen, als eerste stap gelijk een huis kopen vonden we gelijk zo definitief. Daarom zijn we eerst een jaar gaan huren van een particulier. Nu na dik een jaar gehuurd hebben, wisten we toch echt wle zeker dat we samen een huis konden kopen. @ Wolfje, (sorry, misschien wel heel brutaal dat ik dat zo vroeg). Vervelende situatie zeg. Zijn jullie van de eerste wel zonder hulp zwanger geraakt? Het duurd nog bijna een half jaar, wie weet wat er nog allemaal gebeurd. Hoop het voor je meid!
rianne; geef niks hoor meid, vragen mag altijd de eerste was er meteen na het stoppen met de pil, dus daar hebben we helemaal niet op hoeven wachten! Idd nog een half jaar gaan we er voor! @ll; meiden ik duim heel hard voor jullie!!!
@ Wolfje, dat gelukje heb je dan al wel. Je hebt al een prachtig wonder rond lopen. Dus je weet dat het 'kan zonder hulp'. Komt vast goed één deze maanden
MWM...nee mijn cyclus is altijd erg verschillend...heb geen idee...bel maandah in ieder geval op...of omdat de ongie er is, en zo niet dan om te vragen hoelang ik nog moet wachten... Rrianne..wij willen ook graag verhuizen...maar eigenlijk pas als ik er echt een beebje op komst is...nog even afwachten en de zaakjes bekijken dus... Tamara...het vocht in de BM was waarschijnlijk bloed...en dat klopte ook...mijn lichaam was het BMS alweer aan het afstoten dus... Op de een of andere manier is mijn lichaam zelf gaan werken tussen de hormonen door, en is zich dus op een ongie gaan voorbereiden i.p.v. op een TP... Sterke nog de laatste dagen... Ow Wolfje...ik hoop dat jullie alletwee vrede zullen hebben met de keuze die je gaat maken...lijkt me erg moeilijk... Neem je ook pauze van ZP of blijf je hier wel meelezen en schrijven?? Verder ben ik echt truttig de laatste dagen...vind het gewoon lastig nog altijd niet te weten waar we aan toe zijn, en of er een TP aankomt of niet...bovendien moet ik veel werken de komende dagen... Bléh...heb dus geen zin in niks...
nikita; ben er nog niet over uit... aantal clubjes ga ik afscheid nemen, omdat daar niet lullig bedoeld maar de een na de ander raakt er zwanger, trek het momenteel niet.. . blijf waarschijnlijk hier en bij een andere actief, maar nu ff niet omdat oma er is... en dan kijk ik het wel... heb trouwens van iemand bericht die kaarten legt -->anais ofzo hier op zp, bericht van juni posi test haha nou ja afwachten maar he...niet dat ik hier echt in geloof, maar geeft me wel wat hoop... knuffel voor jullie!!!
Sterkte Woflje... Je hoeft ook niet dagelijks of wekelijks mee te lezen hoor.... Gewoon als je er zin en tijd voor hebt... Fijn week-end zeker met je oma weer op bezoek... XXX
@Nikita: Al ongesteld geworden? Ik hoop echt dat het elk moment gaat doorbreken!!! Dikke knuffel voor jou! @Wolfje: Ik vind het erg leuk dat je nog wel bij ons wilt blijven. Heb zelf ook geprobeerd om ook in een ander topic mee te schrijven... maar hier voel ik me op dit moment het fijnst en het meest begrepen! Laten we hopen dat die vrouw gelijk heeft en dat je in Juni een mooie positieve test in handen hebt! Hier alles nog rustig..... Liefs Tamara
nee Tamara...nog altijd geen ongie te bekken... Bij jouw hopelijk ook niet... Wolfje, helemal vegeten, hoop dat ze gelijk krijgt met het kaarten leggen... Geloof er zelf ook niet zo in, maar het is leuk om te horen hé... Aan alle anderen een dikke knuffel...ga maar weer eens een paar uutjes werken... Blèh, helemaal niet leuk zondagdienst...
Wow, wat gaat 't snel hier . @Wolffje; dikke knuffel voor jou! @Nikita; morgen gyn bellen... Werkse voor nu . @Tamara; ik ken 't, die dreigende ongi krampen... Hopenlijk komt de ongie snel! @all; fijne zondag! X
@ Nikita, willen jullie dan groter gaan wonen ivm het beebje? Balen dat er nog steeds geen menstruatie is te bekennen. En werken op zondag bleeeehhh, dat is niks aan. Één ding scheelt je krijgt er goed voor betaald @ Wolfje, dat lijkt me ook moeilijk om in een topic te zitten waar iedereen nu zwanger raakt! @ Patatje, spannend jij mag deze week naar de Gyn! Hier vanmorgen voor het eerst sinds mijn pilstop rekbaar slijm ontdekt. Zou er nu toch een eisprong komen? (als die nog zin heeft na 153 dagen)...
Hey Rrianne! Wat goed, rekbaar slijm! Voor de zekerheid maar gebruik van maken . Hopenlijk over 2 weken een ongie of beter . En ja, vrijdag is het zo ver voor mij... Heb maar alvast een lijstje gemaakt met alles waar ik "last" van had de afgelopen jaren, zodat ik niks vergeet te vertellen . Jij mag die week daarop toch? X
@Patatje: Ik hoop niet dat me ongi komt hoor!!! Ik hoop dat het heel lang weg gaat blijven. Want anders zou het betekenen dat onze 1ste IUI is mislukt!! @Rrianne: Ik denk dat je mij bedoelde met de vraag voor Nikita of wij groter willen gaan wonen ivm eventueel een beebje... Maar inderdaad, we hebben in dit huis te weinig ruimte boven.... Liefs Tamara
O sorry Tamara... Blijkbaar heb ik wat over het hoofd gezien . Sorry, sorry, sorry... Wanneer weet je of het gelukt is? Spannend hoor! Ik duim voor je! X
@patatje: maakt helemaal niets uit meid Er word ook zoveel geschreven hier hihihi. Maar gister was het 2 weken geleden dat we de IUI hebben gehad. Even afwachten nog. Mocht ik aanstaande vrijdag nog niet ongi geworden zijn dan gaan we testen. Heb telkens wel het gevoel dat ik ongi moet gaan worden, maar er komt maar niets... xxx Tamara
Ow, spannend! Is het je eerste IUI? Hoelang zijn jullie al bezig? Lijkt me wel zenuwslopend... Of lukt het je rustig te blijven? X