Dit is onze 1ste IUI. We zijn bijna 2 jaar bezig, waarvan meer als een jaar in de MMM! Ja, op dit moment voel ik zoveel spanning. En ik hou nog altijd in me achterhoofd dat ik ongi ga worden!!!! Afwachten.... Maarre voor jou is het ook bijna 28 Januari. Spannend!!!! xxx
Ik duim voor je en hoop voor je op een positieve test volgende week! Vrijdag mag ik eindelijk! Al ben ik inmiddels al wel ongie geweest . Hoop dat ze me nog wel onderzoeken bij gyn.
@ Tamara, ik haal jou en Nikita een btje door elkaar heen. Jij vroeg mij idd laatst; ook verhuizen ivm groter wonen door de kinderwens? En Nikita schreef dat zij ook wilden verhuizen als er een kindje op komst is. Dus eigenlijk is de vraag voor jullie beiden. Zijn jullie bezig met huisjes kijken? Of hebben jullie al wat gekocht? Lees dat jullie de eerste IUI achter de rug hebben, jeetje wat moet dat spannend zijn! Ik duim net zoals Patatje dat je een positieve test in je handen krijgt komende vrijdag. Wat zou dat geweldig zijn na al die maanden wachten! @ Patatje, dat is idd slim om een lijstje mee te nemen. Door de zenuwen vergeet je straks de helft als je bij de Gyn zit. Ja rekbaar slijm, daar gaan we zeker gebruik van maken. Ben erg benieuwd. Ja, ik moet de week er op, nog anderhalve week.
goedemorgen dames, wat is er weer veel geschreven hebben jullie een leuk weekend gehad? ik heb een super leuk weekend gehad! alleen vandaag helaas een crematie van mijn schoon oma? noem je dat zo? oma van m,n vriend dus. @Nikita heb je de gyn al gebeld? @Tam nog steets geen ongie te bekennen??? nu wordt het wel heeeeeeeeel erg spannend hoop het zo meid!!! @patatje meid nog even geduld en dan kun je naar de gyn ben wel erg benieuwd wat die gaat doen en zeggen?! en goed dat je een lijstje maakt anders vergeet je indd dingen te vragen. had ik achteraf ook beter kunnen doen hoor. want als je daar bent krijg je zoveel info dat je het andere vergeet. @Rrianne waarom zet je, je tempkaartje niet in je hantekening? dan kan ik namelijk elke ochtend even kijken vind het namelijk wel leuk om te zien wat jou temp doet. en snap indd wat je bedoelt met elke ochtend nieuwschiering zijn naar wat je temp doet. heb ik ook hoor. ik hoop elke ochtend dat die hoog is hihi maar helaas! hier is mijn temp nog steets laag! in het weekend heb ik erg laat getempt en dat kun je ook wel zien het is erg hoog. vanaf gister heb ik wel een beetje krampe in de buik alsof ik ongie ga worden maar dat kan niet. aangezien mijn temp nog laag is en nog steets geen ei heb gehad. ik ga naar de 50 dagen toe maaaarja....... einde van de middag helaas crematie van de oma van manlief hij heeft het er zo moeilijk mee echt zielig!! xxx mwm
Rrianne...ja, we willen groter gaan wonen voor een beebje... We wonen nog altijd in ons eerste flatje waar we 6 jaar geleden samen zijn gaan wonen... Tijd voor iets groters en mooiers dus...zeker als er een beebje aankomt... Rekbaar slijm dus...nou aan de klus hoor...er gebeurt in ieder geval iets in je lichaam.... Patatje...vragenlijstjes zijn altijd goed... Tamara...hihi, heb de vraag van Rrianne ook maar beantwoord... We hebben hetzelfde 'probleempje' dus... Nog geen ongie Tamara...dat is goed... Ow MWM...sterke hoor met het verlies van je schoonoma...zeker voor je vriend moet het moeilijk zijn... 50 dagen...goh, dat is echt wel erg lastig en lang...daar wordt je niet vrolijk van... Ik heb vanochtend gebeld, en werd zojuist terug gebeld. Morgen moet ik met mijn potje ochtendurine naar de gyn. toe en wil hij gaan testen... (hmm, waarom ik het zelf niet kan doen, nou ja...het spaart in ieder geval een test) en als die negatief is krijg ik hopelijk meteen een echo, of anders de volgende dag... Dan weten we meer... De test blijft negatief hoor, want heb tijdens de medicijnen al gebloed, nl. het vocht wat hij in de BM had gezien, maar nu de ongie door mag breken komt hij dus niet meer, het enigste wat ik wil is dus een echo, en dan bespreken wanneer ik weer door mag voor onze cryo...
@Nikita.... he meid vervelend zo.... hoop dan maar dat je morgen een echo krijgt en dat je te horen krijgt wanneer je, je cyotje terug geplaats mag worden. zou wel erg fijn zijn he!!! ben ook erg benieuwd wat de test bij de gyn doet hoooooop zooooo dat die posi is en dat er een wonder gebeurt. misschien mag ik het niet zeggen maar hoop het echt meid!! ben je zenuwachtig voor morgen? Ja voor me vriend is dit heel erg moeilijk zie hem eigenlijk nooit huilen echt nooit maar nu... ooohh gaat me door merg en benen.!!!! en van die 50 dagen nee indd wordt er niet vrolijk van, had tog gelijk dat ik m,n record ga halen pff hihi baalennnnn
@Rrianne: We hebben nog niets gekocht, maar gaan vanavond en van de week een aantal huizen bezichtigen!!! @MwM: Heel veel sterkte!! @Nikita: Meis, het zal toch wat zijn dat de test misschien toch positief is!! Ik ga voor je duimen en hopen!! En anders hoop ik dat je snel weet hoe nu verder!! Voor jullie allemaal: HELP HELP HELP.... nog steeds geen ongi te bekennen. Vanmorgen toch maar eens even naar de doktersassistente van de gyn. gebeld. Ze gaf aan dat ik gister al had mogen testen.... ... Nou komt het wel heel erg dichtbij he... Wat denken jullie kan ik er vanavond al een testje aan wagen? Ik heb de clearblue... of wachten tot morgen vroeg? Heb nog steeds wel momenten dat ik ongi moet gaan worden, vooral last van me onderrug... maar er komt maar niets..... Wat een spanning Liefs Tamara
Ow spannend Tamara... Zelf zou ik wachten tot morgen hoor... Maar ja, het komt idd. wel heeeeeeeeeel dichtbij nu...
Hoi meiden, Ik heb toch besloten om te wachten tot morgen!!! Want als ik zwanger zou zijn, zou dit nog heel pril zijn. En ook denkend aan het HCG wat gevonden moet worden. Nog maar even geduld hebben. Net naar een huisje wezen kijken. We hebben er beide geen goed gevoel bij, dus op naar de andere huisjes Liefs Tamara
hmmmz okee ik snap het wel dat je morgen pas wil testen! maar soms kun je al 4dagen voor de nod testen. maar ben super benieuwd morgen naar je test meid ik ga duimen voor je!!! en over je huisje misschien krijg je bij je derde huisje een beter gevoel ze zeggen vaak 3x is scheeprecht he
MWM, Dat wil ik wel doen hoor. Zal hem zodadelijk plaatsen. @ Nikita en Tamara, dat is een leuke tijd. Huisjes kijken! Wij hebben in totaal 4 huizen bekeken, bij het 3e huis was ik verkocht, mijn vriend was er nog niet helemaal zeker van. Wilde nog een 2e x kijken voordat we een bod uitbrengen. En wat denk je nadat het huis al 2 jaar te koop stond, werd hij verkocht een dag voordat wij voor de 2e zouden kijken. Erg jammer, maar nu gaan we ook naar een erg leuk huis hoor @ Tamara, spannend morgenvroeg testen. Duim voor je! Huis was dus niet wat jullie zochten, op naar het volgende huis
Tamara...en...en...en...en...heb je getest??? Rrianne, we hebben het huisjes kijken even op pauze gezet...wie weet hoelang we nog op een beebje moeten wachten,en hoeveel geld het ons nog gaat kosten... We houden alles in de gaten hoor...maar denk niet dat we nu de stap zetten... Zul je net zien dat het huis juist dan wordt verkocht hé...maar gelukkig hebben jullie een mooi nieuws huisje gevonden... MWM...klopt hoor...je kunt ook voor je NOD testen... Maar zeker na mijn VMK, heb ik mezelf ook voorgenomen pas als ik overtijd ben te gaan testen... Het is zo balen als het 2 dagen na de ++test toch verkeerd gaat... Ik ben terug van de dokter en heb nog geen nieuws... Test was natuurlijk negatief, en op de echo was niks te zien...BMS was niet opgebouwd dus er zal ook geen ongie meer aankomen (waarschijnlijk is mijn ongie toch tijdens de Utrogestan weken geweest) en er waren ook geen folllikels te zien... Alle informatie aan de kliniek waar mijn FA zit gegeven, en nu wachten wat zij besluit. Dus verder zijn we nog altijd niet...maar weer afwachten dus....
Zo, ik mag toch gaan beginnen... Ben wel een beetje voorzichtig, en geloof het pas als de eerste echo goed is, en het BMS mooi aan het opbouwen is... Maar ze willen het nog een laatste keer op deze manier proberen... Één keer is het gelukt, en één keer niet...als het deze keer weer niet lukt gaat ze een andere behandeling proberen, dus maar hopen dat het goed komt...
Nikita meid super joh hopelijk is het gelijk raak!! tamara en? al getest wij zijn nieuwschierig!!! Rrianne je temp is wel iets omhoog he! all mijn temp is gezakt zal ik nu m,n ei hebben?
nikita vond m,n andere berichtje een beetje kort... wat spannend zeg vooral omdat het 1x wel en1x niet gelukt is. de kans is dus wel erg groot. oooh leuk super joh hoop echt dat het nu weer lukt en dat je een super plakbeebje krijgt!!! tam?? waar blijf je nou
Ow ja MWM...dat hoop ik ook... Vind het nog een beetje moeilijk al naar de TP uit te kijken, het was zo'n tegenslag de vorige keer toen alles 2 dagen van te voren werd afgezegd... Heb een beetje nou de instelling van, we zullen wel zien... Goh, je temp. duikt wel erg de diepte in vandaag... Geen idee wat dat betekend...even afwachten maar weer... jaja Tamara...we zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor...
ja misschien is dat ook wel beter dat je zo denkt want als het weer gebeurt dan ben je er een beetje op voorbereid. maar aan de andere kant moet je ook een beetje positief blijven want meid jij zult echt zwanger rakennn!!!!!!!! zat te denken om zo eens een ovu testje te proberen? wie weet is die wel knal maar maby ook niet. zal ik testje doen??(ovulatie)
zou je kunnen doen...maar OV testjes moet je eigenlijk wel regelmatig doen hoor, om je piek te vinden... anders heb je een grote kans dat je je LH piek mist...
haha ja i knowe maar kost me veel geld als ik elke dag zou moeten testen haha zit nu op dag 36 en nog geen ei.. heb net testje gedaan je ziet een lichtstreepje naast de c maar geen posi! op dag 18 en 19 had ik posi testen raar tog? komt denk ik door de pco?