Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden...

vandaag toch ff emo dag, nu precies jaar bezig...

me ei is geweest:)

@ nikita; stel dat het jullie niet lukt (pff wat ben ik positief;)
    zouden jullie dan een kindje willen gaan adopteren?

@ mutzie; heel veel succes op de wachtbank!

@patatje; oei naar van je nagel...bah

@tamara; vervelend dat je zo last hebt van de bijwerkingen!

@rrianne; s6 meid!

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ja Wolfje...daar zijn we serieus over aan het denken, maar daar wordt je ook niet vrolijk van.
    Mannetje was er eigenlijk op tegen, maar draait nu langzaam bij...zeker toen ik hem voorstelde een kindje uit de Balkan te adopteren, daar komt hij eigenlijk vandaan.
    Al krijgen we daarvoor ook langzaam schrik...we hebben ons een beetje ingelezen, en die procedure is lang, zwaar, erg ingrijpend in je privéleven en schandalig duur.
    Bovendien is het erg moeilijk kindjes uit de balkan te adopteren omdat daar de regels extreem streng zijn...strenger dan in west-europa, omdat er onder de communisten extreem met kinderen werd gehandeld.
    En schijnbaar is het not-done gezonde kindjes te adopteren...

We geven onszelf nog de tijd tot de zomer, en mochten we dan daadwerkelijk nog niet zwanger zijn, en ondertussen aan de 3e IVF zijn begonnen, willen we ons toch langzaam ergens aan gaan melden voor adoptie...tijdens het begin van de procedure kun je er altijd onderuit, en we willen zelf zien en ervaren waar we doorheen zouden moeten, dus zit er niks anders op als er aan te beginnen...

Misschien adopteren we dan wel, en hebben ondertussen toch een eigen klein wondertje...dat zou het beste zijn...

3. Zeepaardje

@nikata; heel moeilijk allemaal meid, ik blijf met je meehopen dat jullie zelf zwanger mogen kunnen worden, knuf!

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    #1284 Rrianne, 1 feb 2011
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
    Patatje, vervelend dat je niet fit bent! Niks aan. Ja, vind het toch wel erg spannend worden, om 9 uur al, dus loop er niet de hele dag tegen aan te hikken. We zullen zien.

Mutzie, je schrijft dat je oip het wachtbankje zit. Als ik het goed begrijp slik je nu medicijnen en over anderhalve week, wat gebeurd er dan?

Nikita, hier is nog niks doorgebroken, dus hoop dat er vannacht ook niks gebeurd en ik morgen nog fris en fruitig naar het ziekenhuis kan ahah. Oeeh, kan me voorstellen hoe ongemakkelijk je je gevoelt zult moeten hebben. Maarjaa, ik denk dat zulke dinge dagelijks voor komen in het ZH. Gelukkig heeft hij/zij je in elk geval op je gemak gesteld.
    Idd moeilijk om voor zulke keuze's te staan. Heb daar ook wel eens over nagedacht (wij hebben 3 kids bij ons op het KDV die zijn geadopteerd, hierdoor ging ik er over nadenken), lijkt me erg moeilijk. Geen idee wat ik zou beslissen als ik voor zo'n keuze kom te staan. Het is natuurlijk wel super dat er zoiets bestaat, voor ons en voor de kids.

Wolfje, een jaar bezig. Dat zal idd ff slikken zijn! Hoop dat je je dagje een beetje door komt, morgen voel je je vast weer een stuk beter.

Update van vandaag;
    We zijn helemaal happy met ons huis, moet idd nog genoeg gebeuren (valt toch weer tegen als het kaal is hahah), maar we gaan er wat leuks van maken. Lief dat jullie dr na vroegen:D.

Vanmorgen om 7.15 was mijn temp 37,0.
    Voel me echt als of ik ongesteld ga worden, hoofdpijn, buikpijn en echt zo'n waardeloos gevoel (weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar jullie snappen vast wat ik bedoel). Vanmiddag wat roze afscheiding. Verder nog niks te bekennen.

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow Wolfje...even vergeten te reageren op dat jullie vandaag een jaar bezig zijn...is altijd moeilijk zo'n dag...sterkte ermee, en ik hoop dat jullie snel zwanger zijn...

Rrianne...dan maar hopen dat je ongie weg blijft...;)
    En dat je niet ziek wordt...
    Wat fijn dat jullie zo'n zin hebben in jullie huisje...lekker klussen en nieuwe spulletjes kopen...dan gaat de tijd lekker snel...;)

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Nieuwe update; Net tijdens het naar de w.c gaan trof ik nu toch echt bloed aan. Zal niet lang meer duren totdat het doorzet.
    Enorm balen dat het nu net meot een dag voordat ik naar de Gyn ga, maar ben wel blij dat ik nu eindelijk eens ongesteld word! Een eisprong heb ik dus toch ondanks het lange wachten.

7. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow nee hé...
    nou dan een dubbele portie succes voor morgen...;)

8. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Ik sluit me aan bij de woorden van Nikita, dat je door blijft gaan! Want zolang de gyn. doorgaat, dan blijf je de hoop houden!

@Nikita: Meid, wat een verhaal over de adoptie. Kan me voorstellen dat je hier aan gaat denken (is bij ons ook al vaak onderwerp van gesprek geweest)!! Laten we hopen dat je voor de zomer met een dikke buik loopt! Enne jeetje wat gaat de tijd eigelijk hard he.... pff bijna alweer 16 Februari... Hopelijk heb je voor die tijd leuk nieuws.. of denk ik op het wachtbankje!!!

@Rrianne: Bijna morgen... spannend hoor! Ik wens je alvast heel veel succes en ben erg benieuwd wat je ons gaat vertellen!! En druk aan de klus voor de aankomende weken! Heel veel succes en plezier daarmee!!! Dat je maar snel het 'thuis' gevoel gaat krijgen!!:)

@Patatje: Wat vervelelend dat je je niet helemaal fit voelt! Hopelijk word je niet ziek!!!

@Wolfje: Een dikke knuffel voor jou!

@Mutzie: Spannend!! Nog 1 1/2 week!!! Ik duim echt voor jullie!!

Hier alles rustig.... er komen verschillende stemmingen voorbij;)
    Zondag EMO... Maandag HYPER en Vandaag CHAGERIJNIG hahahahahahahahaha... Mijn man zei al voor de gein: Nou snap ik waarom ik dat papiertje (gebruiksaanwijzing) mee kreeg toen we gingen trouwen hahahahahahhaha!! En ik reageerde er natuurlijk meteen op... Echt MANNEN:p

Liefs tamara

9. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    @Rrianne: Wel fijn dat je ongi gaat worden. Dat is wel een teken dat je lichaam het wel kan!!! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het heel vervelend is dat je zo naar de gyn. moet. Maar gelukkig zien hun eigelijk 'dagelijks' bloed!!! Toi toi toi!!

xxx

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Rrianne: gek lichaam hebben we toch? Ik denk echt dat je nu je wist dat je naar de gyn mocht rust in je lichaam hebt gekregen en daardoor ongi bent geworden. Ik heb dat namelijk zelf ook gehad. Lange cyclus en na bezoek dok ongi geworden...
    Ik gebruik nu even geen medicijnen meer. Spuit alleen medicijnen om mijn eitje te laten groeien en springen, daarna is het hetzelfde wachtbankje als bij iedereen. Zwanger of niet...?

@nikita: knap dat jullie al na kunnen denken over adoptie. Blijkt idd een zware tijd te zijn, maar wat je ervoor terug krijgt is natuurlijk weer erg mooi. Hopelijk is jullie een uit jullie geboren kindje gegunt.

@wolfje: een jaar alweer... Altijd een rotdag..

11. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Moge!

@Wolffje; een jaar, das al weer een hele tijd... Snap dat je dan even emo bent... Goed dat je ei is geweest! Spannend ;).

@Nikita; Wow, adopteren, das een hele ingrijpende stap... Mijn vriend is geadopteerd, daar heeft hij psychisch gezien in zijn puberjaren wel heel erg last van gehad, en is flink in de "knoop" geraakt. Maar hij beseft ook wel dat ie het anders als baby niet gered had... Toch vind ik adoptie een goeie zaak, je kan er zo veel kwetsbare kinderen mee redden. Maar ik hoop ook zo voor jullie dat de 3e IVF aanslaat!

@Rrianne; fijn dat je ongi door komt! En dat op de dag van je sleutel :). Vandaag ook nog is naar de gyn ;). Ben benieuwd wat er te zien is bij jou. Succes!

@Tamara; wat is je bui vandaag ;). Ik hoop vrolijk! Goed hoor dat jij en Nikita hoop blijven houden zolang de gyn doorgaat! Maar snap dat dat soms wel heel moeilijk is :(.

@Mutzie; hoelang ben jij al bezig met spuiten en hoelang mag je daar mee doorgaan? Zat jij nu ook op het wachtbankje?

Hier gister geen last van krampen ed. Wel gevoelige boobies.... Maar heb deze symptomen de afgelopen maanden wekelijks gehad tot m'n menstruatie eindelijk doorbrak. Dus ff afwachten maar... En volgens mij ga ik toch niet ziek worden... Mischien gewoon maar is goed uitrusten :(.

Werkse allemaal!

X

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Rrianne...hoe is het gegaan vandaag??
    Denk aan je...

Tamara...dat hoop ik ook...een positieve test haal ik niet meer...maar op het wachtbankje zitten is ook alweer heel wat...
    aiai...die mood swings hé...daar kan ik ook wat van hoor...;)

Mutzie...vroeg me net als Patatje af waar je nu in je cyclus bent...
    Het wachtbankje al??

Patatje...super dat je toch niet ziek wordt...
    Een klein winterdipje misschien...
    Slaap maar lekker veel in het week-end,extra aan de frisse lucht en extra vitamientjes, en alles komt goed...

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @patatje: blikt toch elke keer spannend met zulke symptomen..
    Ik ben nu ook bijna twee jaar bezig. Dit is de vierde cyclus met deze spuit hormonen, nog twee te gaan geloof ik. Hiervoor ook al drie 'cycli' met Clomid, maar dat sloeg niet aan...

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh ja, waar ik zit op t bankje. Volgend weekend kan ik testen of word ik ongie... Nog even geduld dus....

Rrianne: was ook ben benieuwd hoe t was vandaag...

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    spannend Mutzie...:D

16. Zeepaardje

hoi lieverds...

hier twijfel over ei,... weet niet of hij nou wel of niet geweest is...

normaal heb ik vanaf ei tot nod bloederig slijmverlies en dat heb ik nu niet.... dus denk toch dat me ei nog komen moet!

meiden ik hoop dat adoptie voor niemand moet, maar dat jullie snel zwanger mogen zijn, knuf!!!

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mutzie, spannend! Kan heel goed zo zijn hoor. Vond het een enorme opluchting dat ik heen mocht.

Patatje, al die signalen die ons lichaam geven maakt het allemaal nog spannender. Hoop voor je op positief bericht:D.

Tamara, je bent op het moment dus een lekker emo-bommetje. Vervelend! Gelukkig kun je er achteraf vaak wel om lachen, haha en die opmerking van je man en dan happen. Ik zou het ook gedaan hebben.

Meiden, hier mijn update;
    Onderzoek viel mee, al vond ik het toch wel een ongemakkelijke bedoeling. Met name omdat er een jongen/man van mijn eigen leeftijd mij van binnen zat te bevoelen hahaha. Maargoed het is achter de rug. Alles zag er keurig uit. Heb geen eisprong vertelde ze, waarschijnlijk ligt de oorzaak hiervan bij mijn schildklier en ondergewicht. Dit wordt nu allemaal onderzocht en ben door verwezen naar voorplanting geneeskunde (hahaha wat een naam zeg). Bloedonderzoek wordt gedaan, uitslag kan wel zo'n 3 maanden duren. Dus ben benieuwd. Onderzoek en alle dingen er om heen, vond ik wel erg lang duren, na 2,5 uur kon ik eindelijk naar huis.

Menstruatie is nog steeds niet doorgezet, temp was vanmorgen nog 37,0, dus het laat allemaal nog ff op zich wachten.

18. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    heeey meiden,

jeetje wat is er weer veel geschreven mijn comp is niet helemaal in orde vandaar dat ik nu pas een berichtje stuur.
    hoop niet dat ik wat over het hoofd heb gelezen!

@Nikita meid wat lees ik nu, adopteren?:$ ooh meid hoop zo voor je dat het dit x raak is dat gelt ook voor tamara. jullie zijn al zolang bezig!! ik ben een boek aan het lezen over zwanger zijn enz. echt heel intressant er staat onwijs veel in onder andere dat wanneer het zolang duurt is het geen normale sex leven meer in bed maar het wordt een project. en elke x weer die onzekerheden! Mensen kunnen hier depressief door worden!
    vind jullie (nikita en tamara) echt heel dapper en heb veel respect voor jullie meiden dikke knuff voor jullie xx

@Rrianne fijn dat het mee is gevallen. en geloof graag dat het genant was om een jonge man als gyn te hebben. wat vond manlief ervan?
    en geen eisprong? hhmm wel erg raar dat je temp dan zo hoog is?!
    je schildklier en ondergewicht hmmz hoeveel weeg je dan? en heeft ze nog gezegd wat eraan te doen is wat er precies is.
    wat kan er zijn als je ondergewicht heb en geen goed werkende schildklier? ik weet het eerlijk gezegd niet.
    misschien dat het voorplanting geneeskunde je meer kunnen vertellen. ik zit daar ook bij.

@Wolfje ik denk wel dat je ei geweest is. ik denk op dag 25 want je ziet wel een stijgende lijn nu.
    en het is wel erg laag hoor 35.7!! misschien dat je temp morgen nog hoger is denk het wel!

@Patatje meid niet ziekjes worden he!!!!
    @mutzie spannend voor jullie hoor hooop het zooooooo ik duim!!

@tam voel je, je al een stukje beter meid? als je hier was had ik je een mega dikke knuffel gegeven xxx
    maaaaar het blijft ook spannend he!!

@all zooo hoop niemand vergeten te zijn?!
    hier is mijn temp nog steets laag voor mij nog geen ei.
    wordt er nu wel een beetje saggie van want zolang heb ik het nog nooit gehad.
    manlief zeurt er een beetje over moet er niet zo mee bezig zijn!8)
    baal zo dat hij niet voelt wat ik voel maarjah het blijven eenmaal mannen hihi.
    maargoed 1 maart komt steets een stukje dichterbij!
    verder niet zo veel te melden! ik ga lekker bankie hangen met me mannetje en dan dalijk gtst kijken.

meiden een hele fijne avond en dikke knufff voor jullie allemaal
    xxxx mwm
    :)Dhou van knuffelen:D)

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mwm, nou om heel eerlijk te zijn denk ik toch echt dat ik wel een eisprong heb gehad, vruchtbaar slijm, temp hoog en 10 dagen later begint mijn menstruatie op gang te komen. Vriendlief is niet mee naar binnen geweest, heeft in de wachtkamer gewacht. Vond het niet leuk om mij op een bankje te zien liggen, dus dacht dat het het makkelijkst was voor ons beiden om maar niet mee te gaan.
    Ik ben 1,76 en ongeveer 55 kilo, soms wat lichter. Eet verder goed, dacht dat het meer met pilstop te maken had. Was voor mijn pilstop ongeveer 58 a 59 kilo.

Bij ondergewicht beschermt je lichaam je als ware. Een zwangerschap kan je lichaam dan niet aan? En schildklier problemen, ik weet het niet. Ze heeft verder weinig daarover uitgelegd. Vond het geloof ik niet de vriendelijkste vrouw, dus was blij dat ik dr weer weg was.
    Zal eens ff gaan googlen.

20. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    @Nikita; thanx voor de tips en de peptalk! Ik ga er vanavond maar vast mee beginnen ;).

@Mutzie; sow 2 jaar al weer... Hopen op een positieve test! Bedoel je dit weekend? Spannend :).

@Rrianne; gelukkig viel het onderzoek mee! Weer en hele ervaring rijker... Maar wat een wachttijd ej... En dan dat gewicht, over gewicht is niet goed, maar onder gewicht dus ook niet :(. Hm, zal ik een beetje van jou aan mij geven? Dan zitten we hopelijk precies goed :).

@MWM; tja, manlief heeft makkelijk praten ;). Maarre, even helpen herinneren hoor... Wat is er 1 maart ook al weer?

Bij mij vandaag wel een beetje ongi gevoel, steekjes in onderbuik, gevoelige onderrug en nog zoo moeee... Maar nog geen bloed... Zo lekker douchen en m'n bedje maar is opzoeken ;).

Truste alvast!

XXX

Deel Deze Pagina