MWM Hey meis mooi hoop voor je dat ie morgen dan ook mooi hoog zal zijn duim voor je meid ... En ja wat ik zelf denk is toch dag 11... maar wat jij zegt kan dag 15/16 ook zijn.. omdat ik dag 14 vergeten ben te tempen.. als dag 14 b.v lagere temp had dan 36.7 van dag 15 dan issie 3 x mooi omhoog gegaan de temp en kan het eisprong zijn.. maar dag 11 issie ook 3 x hoog gegaan... maar ergens tussen dag 11 en 15 denk ik zelf.. haha sorry beetje warrig verhaaltje zo hoop dat je me begrijpt maar dat zal vast wel hihi LA FEMME NIKITA Hey meis dankje, twijfel zelf soms welke dag me ei is geweest maar ben toch blij dat je het er toch goed uit vind zien! Hihi dus lekker ff in je eentje lekker relax tv kijken en op zp hangen is ook wel x lekker!
nikita meid fijn dat je weer een beetje positief denkt moet je ook zeker doen anders ben je alleen maar onzeker. ik heb een hele boel positiviteit naar je toe gestuurt hoop dat je hem nu ontvangt ......> en dat mag je verdelen in je dagen van je wachtbankje duim super hard mee met jullie!!!! komt allemaal goed schatjes xx lala haha ja ik begrijp je en ja het blijft gokken helaas hihi we gaan gewoon ever verder kijken wat je temp doet! spannend hoor
meiden fijn weekend allemaal, ik ben best druk... heb alleen drukkend gevoel op me (.)(.) nou ja lichaam houd me koppie wel weer voor de gek! knuffels voor jullie!!!
Hoi Meiden. Even achter de pc. Moeilijk nu te volgen, doordat ik zoveel achter elkaar terug moet lezen, reageren vind ik nu lastig. Mijn temp is nog steeds hoog vanmorgen 37,2. Bloeden is ngo niet helemaal gestopt, maar heb geen helder rood bloed meer echt alleen nog wat bruinig. Ben afgelopen 2 dagen opeens erg moe. Ik geloof dat ik het weekend toch amar eens ga testen, want begint nu echt te kriebelen.
Wolfje, dankje! Ja, het spookt nu toch stiekem steeds door mijn hoofd. Vind het haast onmogelijk. Kom net bij de Gyn weg (die had dat dan toch gezien)?, heb aardig wat bloedverlies, en we hebben rond mijn eisprong 2x geklusd, maar na mijn idee te vroeg en te laat zeg maar haha. We zien het wel. Maar voel me sinds gister wel wat vreemd. Ik vul trouwens wel dagelijks mijn temp in op FF via mijn vriends telefoon.
Rrianne...zou het dan toch?? Raar zeg dat je temp. toch hoog blijft... Maar ja, je bent niet de eerste die aan het begin van haar zwangerschap een bloeding heeft en denkt dat het ongie was... Spannend hoor... Wanneer was je bij de gyn?? Als ze juist na je EI gekeken hebben, was er natuurlijk niks te zien volgens mij. Ongeveer 2 weken na je EI (rond de testdag) is er nog altijd niks te zien, alleen een heel dik BMS... Vanaf ongeveer 3-4 weken vanaf je EI kun je pas een piepklein stipje op de echo herkennen... Fijn week-end allemaal lieverds.. Blèh, een dag is saai en lang als je alleen bent en niet goeft te koken...En mannetje blijft nog even weg omdat hij het naar zijn zin heeft SMSte hij me daarjuist...
ik ga er vandoor, zo ff omkleden en dan party heb er zin in... zal de aankomende tijd wel wat minder op zp zijn, maar zal zeker wel af en toe langswaaien en reageren op jullie, knuffel
Hoi Meiden, Zoals vele van jullie al zeiden; testen. Dit heb ik vanmorgen gedaan en jullie hebben helemaal gelijk; ben zwanger. (vind het best moeilijk om het te vertellen, omdat ik weet dat vele van jullie al erg lang bezig zijn en ook zo graag willen. Hoop dan ook echt voor iedereen dat jullie ook snel van dit gevoel mogen genieten!). Heb ook getest met clearblue en inmiddels ben ik meer dan 5 week (als ik het zelf uitreken, precies 5 week). Kan het nog moeilijk geloven, maar we zijn er ontzettend blij mee Hoe is het met iedereen?
WAUW MEID GEFELICITEERD !! helemaal niet joh gekkie we zijn hartstikke blij voor je, zo zie je maar weer dat t met een rare cyclus ook kan! geeft ons alleen maar hoop!!
Bij pap en mam thuis, dus nu de tijd om bij te lezen en te reageren. Iedereen bedankt voor het duimen, het heeft geholpen. Lala, je temp ziet er nog steeds mooi uit! Nog ongeveer een weekje en dan weet je meer Hoop het voor je. Patatje, Gefelicitieerd! Een 'nichtje:d'. Balen, lees dat je ongi bent geworden. Hmmm en je ei niet gesprongen. Kan me voorstellen dat je je afvraagt waar die dan gebleven is. Vind ons lichaam zo wonderlijk en snap er 9 van de 10 helemaal niks van. Nikita, Vervelend dat je er geen geod gevoel bij hebt/had! Kan me voorstellen dat je er af en toe ff door heen zit. Is niet niks wat je nu allemaal mee maakt. Hoop dat jullie geduld wordt beloond en kan gaan genieten! ben trouwens 2 febr. naar de Gyn geweest. Ongeveer anderhalf week geleden dus. Zou dan net zwanger zijn geweest, kan me er dus wat bij voorstellen dat ze niks hebben kunnen zien. Alhoewel ik vaak lees dat er wel op het BMS wordt gelet tijdens een inwendige echo. Wolfje, Balen! Maar er is nog een klein btje hoop. MWM, wat fijn dat je ei is geweest. Je temp gaat de goede kant op Op het wachtbankje dus. Duimen op goed nieuws. Tamara, wauw wat een plannen hebben jullie voor jullie nieuwe plekje. Dit gaan jullie allemaal van te voren doen? Mutzie, hoe is de verhuizing gegaan? Zijn jullie over? Heb 4 blz. terug gelezen hoop dat ik niemand ben vergeten. Ons huisje is erg fijn, helemaal mijn plekje gevonden. Sleutels vanmorgen ingeleverd van ons huurhuis, dus weer een stukje afgesloten. Vandaag, plinten door het hele huis gelegd en de slaapkamer geverfd. Volgend weekend willen we boven overal laminaat leggen, nog genoeg te doen dus. Maar het wordt steeds mooier.
Ah nee Wolfje...dat is balen....maar ga dan maar lekker genieten van de party....nu wil ook wel een feestje...maar wij zitten lekker lui op de bank... Lala...zozo...je temp. blijft goed hoog zeg... Rrianne...WOW...wat een goed nieuws, en als je zin hebt zeker hier even mee blijven kletsen hoor... We willen het allemaal graag...maar we gunnen het ook iedereen hoor... Maandag de gyn. bellen hé... Kun je nog even vertellen hoe het precies zat met het bloeden... Sorry hoor...maar je hebt toch best wel een paar dagen bloed verloren hé...maar niet erg veel, je dacht meteen dat het een rare ongie was, toch?? Zwanger en helemaal klaar voor het nieuwe huisje met kinderkamer...leuk nieuws... Liefs voor alle andere dames...♥♥
Wow Rrianne! Wat een goed nieuws! En dat terwijl je wel een half jaar geen menstruatie gehad hebt toch? Zo zie je maar dat er maar 1 eitje hoeft te springen . Je hebt laatst ook een inwendige echo gehad toch? Toen was er natuurlijk niks te zien . Hier is m'n ongi na 2 dagen gestopt, wel 2 dagen helderbloed en daarna veel slijm . Zou dat eitje nu dan toch gesprongen zijn? Vrijdag weer bloed geprikt en maandag de 21 ste weer een inwendige echo... Vandaag of morgen zal ik op iedereen reageren, eerst ff goed bijlezen . XXX
Nou meiden me temp is vandaag naar 37 gestegen Rrianne, vind het echt heel mooi voor jullie !!! lekker genieten meis.. La femme nikita haha ja wij gister ook lekker relax op de bank was ik wel ff aan toe hihi patatje spannend hoop t voor je xxxx