Hoi meiden over een paar dagen doe ik er weer 1, ik heb wel vaker vage streepjes namelijk.. dus weet niet goed of ik deze moet geloven hij was te licht voor een foto.. xxx vandaag temp 37!
Lala, wat raar wel vaken lichte sreepjes...ligt het aan de testen of aan jouw?? Bij mij zijn ze echt altijd OMO wit hoor... Tamara...even op de kalender kijken... Ow, dan wordt het voor ons beide spannend volgende week... Ik krijg dus bloedtest op donderdag en dan op vrijdag de uitslag... Maar als ik het uitreken zoals de vorige keer, dan zou ik vanaf dinsdag ongie kunnen worden, en dan bel ik gewoon weer op zodat ik de bloedtest ook eerder kan doen. Die moet ik doen, omdat ze dus ook willen weten of het evt. een VMK is. Als dat weer gebeurdt, zal ik wel rond vrijdag weer ongie worden... Hopelijk blijver de broekjes wit bij ons en de testen roze... Patatje... Wat een opluchting zeg...en geniet maar van het 'lijnen' dan...voor je weer heel erg dik kan worden... Lijkt me spannend een afspraak bij een dieetiste...je hoort zo vaak dat met kleine veranderingen mensen zich opeens veel beter voelen, en dan ook nog eens de kilo's vliegen... Mannetje lijkt weer beter te gaan, vandaag alleen maar verhoging. Dus vandaag blijft hij thuis op mijn aandringen en morgen gaat hij weer werken... Wel gezellig zo onverwacht een dagje samen vrij door de week...
@patatje hoop dat het lijnen je lukt en dat je cyclus dan wat regelmatiger wordt! @lala; een streep is een streep he spannend duim voor je! @nikita; fijn dat het met je mannetje de goede kant op gaat @tja mij, heb niet zoveel te melden...lekker ongi maar goed... baal niet eens zo erg. en daar baal ik dan weer van Morgen me schoonmoeder jarig, dus daar ga ik smiddags met sem ff heen... en dan vrijdag de hhb, heb net al ff geld gepint, hoef ik dat daar niet te doen! Ga denk ik wel weer heel wat kopen hihi...
nikita Ik gebruik kv2v5 Ja ik geloof er pas in als die echt knalt hoor, vage streepjes word ik nog niet blij van , weet ik uit eerdere testjes ervan.. Maar idd best wel spannend of die nu donkerder word... we wachten t af.. thanks wolfje...
@lala jij heb wel vaker van die streepjes gehad tog? het maakt het wel extra spannend nu he!! @Wolfje meid wat balen van je ongie zeg en vanjezelf hopelijk voel, je je eigen snel een stukje beter. alvast gefeli met je schoonmoeder @Tamara super joh dat je contract getekent is nu nog een posi test en dan is alles compleet. mag je, je kinder kamer gaan aankleden @Nikita fijn dat het iets beter met je mannetje gaat wel lekker he samen zon dagje thuis. kan daar altijd erg van genieten!! heb wel onwijs veel respect voor jullie, dat jullie zolang kunnen wachten knap hoor xxx ik kan helaas geen foto maken maar zo ziet mijn test er van vandaag uit precies hetzelfde vind dit doooood eng
kan tog niet 7 dagen na eisprong? of ik moet hem eerder gehad hebben of hij is vals pfff maak mezelf helemaal gek nu wat moet ik doen dames?
ik heb andere testjes,, van kv2v5 ja heel vaag licht zie ik iets idd... heb je mijn fotos ook bekeken?
Wolfje...veel plezier vrijdag...ben er nog nooit geweest, maar klinkt altijd wel leuk... MWM...in de MMM wordt je geduld aardig op de proef gesteld hoor, en wordt je kei goed in wachten... Jij hebt het toch over OV testjes hé... Als ik dat foto'tje zie vind ik die niet meer positief hoor eerlijk gezegd...bij OV testjes zeggen ze dat de test moet knallen, anders is hij niet positief. (meen me dat te herinneren van toen ik ook nog OV testjes deed) Je hebt ook geen foto'tjes dan van een paar dagen geleden... Bij zwangerschapstestjes is dat anders, daar is een streep hoe ligt ook eigenlijk een streep... Lala....waar kan ik jouw foto vinden??
heb nu alleen geen testjes meer in huis en heb mezelf beloofd paar dagen te wachten met testen dus kan ik ook niet in de verleiding komen hihi
ECHT MWM... Goh, het lijkt wel op een babyboom hier op ZP... In een ander topic zijn er ook al een paar zwanger geworden... Zullen de lentevibes wel zijn...
Ow wat spannend al die bijna positieve testen . Ben benieuwd! Ik geloof dat het op dit moment erg vruchtbaar is op ZP . Ik duim voor jullie! Ben idd erg blij dat ik naar een dieetiste mag . Heb voor mezelf besloten om pas met vruchtbaarheidsmedicatie te beginnen wanneer we een jaar bezig zijn (in mei) en in die tijd voldoende af te vallen en hopenlijk spontaan zwanger te worden. Het gaat om zo'n 8 kilo, moet er in die 3 maanden wel af te krijgen zijn toch . Kan niet wachten tot woensdag . Fijne avond! XXX
lala en MWM, wat spannend zeg! Zou geweldig zijn als jullie testen nu gaan knallen. Wat zou t hier dan vruchtbaar zijn, want Tamara en Nikita gaan nu natuurlijk ook positief testen! Wachten, wachten... Pff... Vind het zelfs spannend! Patatje, wat fijn dat je naar een dietiste mag! Zou super zijn als het gaat helpne, vast wel! woflje, ongi nu doorgezet? Wat een rotgevoel is dat altijd weer! Knuffel! Rrianne, zit je op je roze wolk? Je bent zo stil. Je houdt ons toch wel op de hoogte? Hier druk met verhuizen (zal Rrianne ook wel aan het doen zijn). Grappig dat er met zo'n klein clubje veel in hetzelfde schuitje zitten! Van het weekend gaan we over. Lees wel mee, reageer minder. Nu even snel op mn tel. op mn werk... Duimen draaien overuren voor allemaal positieve testen! Liefs!