Tamara, het huisje bevalt super! Heb geen moment hoeven wennen, was gelijk als thuis. Nu langzaam, beetje voor beetje alles naar onze wens maken. Wat fijn dat je weer vol goede moed er tegen aan gaat! Vooral vertrouwen blijven houden, dan komt het goed. Patatje, vervelend van die Cyste, doen ze hier wat mee? Wel ontzettend fijn dat je een eisprong hebt gehad! Dat bruine verlies (denk dat dit afscheiding is? of echt oud bloed). Ik heb dit sinds mijn zwangerschap dagelijks, ook echt geen idee wat dit is?. Had het al vanaf dag 9DPO afgewisseld met echt bloedverlies. Nikita, jaaa internet begin je toch echt wel te missen hoor. In het begin is het te doen, heb je genoeg andere dingen te doen, maar na 2 week was ik er echt zat van. Klinkt geweldig jou echo, fijn dat alles er goed uit ziet! Griekie, wat klinkt het geweldig wat je omschrijft. Ik schrijf hier nog niet zo lang mee. Dus ken je niet van hiervoor. Maar wil je toch nog even feliciteren met je zwangerschap! Mooi buikje al hoor. @ Lala, ook hier geef ik je een extra dikke knuffel.
@ Patatje; hoop dat cyste snel weg gaat! Hoop dat je je ei goed benut hebt @Nikita; geweldig meid je echo @lala; ik denk aan je meid! @griekie; heerlijk meid als jij en je mannetje de beeb kunnen voelen! Fijn dat de echo goed was!!! Veel shopplezier en geniet ervan, hoop dat je je goed voelt! @all; nog zo'n 12dg tot me ei, maar ben er nu wel klaar voor
Hoi! Nikita; wat fijn van je goeie echo! Er zit dus 1 wurmpje als ik het goed begrijp . Super hoor! Aan de cyste wordt niks gedaan, kan geen kwaad zei ze. Hij is ook maar 20mm, geloof dat ze pas vanaf 7 cm verwijderd worden. Griekie; wow, jij hebt het ook voor je kiezen gehad de afgelopen jaren zie ik aan je onderschrift... Fijn dat je nu lekker kan genieten van je schoppende wondertje . Mooie buik ook! Rrianne; heerlijk dat je het naar je zin hebt in je nieuwe huis! Bij m'n vorige zwangerschap ben ik ook best veel bloed verloren in het begin. Dacht op een gegeven moment zelfs dat ik een MK had, maar gelukkig bleek m'n frummeltje er gewoon nog te zitten . Ws is het een cyste geweest die "geklapt" is, die had ik toen nl ook en was een stuk geslonken bij de volgende echo. Hoop voor je dat 't bloeden snel stopt, kan je behoorlijk onzeker maken . All; Fijne avond! XXX
dames zit een beetje in een dippie gister inwendige echo gehad en er was indd nog niets te zien alleen het vruchtzakje manlief en ik schrokken echt heel erg. en dachten gelijk iets ergs gelukkig is dat niet zo! volgende week donderdag mag ik terug komen en dan moet het embryo'tje wel gegroeid zijn! nu zit er echt alleen een vruchtzakje met een mini klein witje puntje erin. nou de bloeduitslagen: ik heb dus echt pco en heb een luie schildklier ook werdt mij vertelt dat ik een glamidia heb! gelukkig is die glamidia niet actief en zijn er heeeeeeel weinig stofjes in mijn lichaam gevonden. oooh meiden ik schrok zoooo erg ik denk nee dat kan niet:x maar de gyn stelde me gerust en zij dat het overal van kan zijn dat het ook een oogglamidia kon zijn maar mog me er absoluut geen zorgen over maken. hoef er ook geen medicijn voor ofzo...... slaap al 2 nachten niet lig alleen maar te draaien en draaien. voel me op dit moment echt onwijs saggie moe en nergens zin in. ik hoop zo dat het embyo'tje groeid!!!!!! ik geef vanmiddag antwoorden op de rest oke heb ik nu even geen zin in sorrie dames. dikke kus mwm @allleen lala even meid ik schrik me een hoedje!!! dit vind ik echt heeeeel erg voor je!! dikke knuff van mij meid!! als ik eerlijk ben, ben ik nu nog banger na het berichtje van lala ik heb namelijk ook veel last van die menstruatie pijn
Ahh meis, duim heel hard voor je! en t hoeft niet altijd slecht af te lopen dat het hier is misgegaan is gwn hele dikke pech Jou kindje blijft gwn lekker zitten hoor meid!
Hey meiden, bedankt voor jullie lieve woorden! nou heb de h.a gebeld...had de assistente ervoor Heb dr een beetje uitgelegd dat ik al een tijdje bezig ben en dat ik nog niet zwanger ben en ik al een mk heb gehad en deze ronde weer heb gehad.. en of ik bloed mocht prikken voor de schildklier en b12 , (had ik van ricmar uit temptopic ) ze gaat t aan de huisarts voorleggen, en hij belt mij zo snel mogelijk weer.. ze zij vrijdag omdat t erg druk is.. Ze was wel erg meelevend en begreep ook dat ik dat es allemaal na wou laten kijken.. Hehe eindelijk iemand die me begrijpt me huisarts kan namelijk soms zo lullig doen ( van wacht nou maar even af je bent jong je word wel zwanger blabla ) Maar ik wil gwn weten of er iets aan de hand is en of er iets aan gedaan kan worden... dus we gaan ervoor...kom maar op met dat bloedprikken enzo.. Gister vond ik het best eng om een arts in te schakelen maar vandaag denk ik hier toch ineens heel anders over.. ??!!
Griekie...was een mooi buikje heb je al... En wat een bijzondere ervaring moet dat zijn, je kleintje de eerste keer te voelen...kijk er nu al naar uit... En jullie weten al wat het wordt...wat spannend...hihi...wij willen het niet weten... Neem trouwens de progesteron créme niet, want ik mag deze keer wel de progesteronbolletjes blijven gebruiken van de dokter...het hele eerste trimester...dus daar ben ik wel blij mee... Leuk dat je nog even hallo komt zeggen...zeker blijven doen hoor... Ow ja Rrianne...helemaal vergeten om te vragen hoe het bevalt in jullie nieuwe huisje.... En bij jullie Tamara...hoe staan de verhuisplannen ervoor? hihi wolfje...als je al klaar voor je EI bent...dan begin maar alvats lekker te klussen... Patatje...gelukkig dat ze niks aan de cytse gaan doen dan... heb er ook eens een gehad van 6 cm, en die was de volgende ronde gewoon weg... MWM....jeetje meid...kan me voorstellen dat het even schrikken is, maar de dokter heeft wel gelijk hoor...misschien was jullie wormpje wel gewoon verstoppertje aan het spelen...en zie je hem de volgende keer wel...een tip...NIET gaan googlen...daar wordt je alleen maar onzeker van...even in spanning afwachten tot de volgende echo... het kleine witte puntje is het dooierzakje denk ik...en dat is in ieder geval een goed teken... dan over chlamydia...dat is bij mij uit mijn bloedonderzoeken ook uitgekomen...jeetje, was dat schrikken zeg...heb altijd zo goed opgepast, en denk dat ik het als kado'tje van mijn eerste vriend heb gehad...dat hij niet altijd even trouw is geweest ofzo... niet zo leuk om te horen, was ook 2 dagen van slag...zeker omdat het nu zwart op wit in mijn akte staat...:x Lala...heel dapper en goed van je dat je de harts hebt gebeld...hoop dat je snel wat bloedonderzoeken kan doen... laat je idd. niet afschepen met je bent jong...als er iets mis is, wordt je gewoon niet zwanger, en dat kun je maar beter meteen weten als over een paar jaar...
nikita te laat had al gegoogeld zit de hele dag al te janken en het houd niet op wordt gek van mezelf ben zoooo onzeker!!!! zooo bang dat het alleen een vruchtzakje is en verder niets!! en dan komt de rest er ook nog eens bij. pco schildklier en die vette chlamidia bha komt echt niks positiefs uit mijn mond!!!! sorrie dames
mwm, volgens mij zie je ook nog niet veel bij 6weken zwangerschap dus kan best kloppen hoor dat jij alleen een vruchtzakje ziet met een stipje erin..Maak jezelf niet zo gek meissie t komt vast allemaal goed , (weet t makkelijker gezegd dan gedaan ) Maar je hebt mooie donkere testjes ...
@MWM; dikke knuffel ik duim voor een mooie echo meidi! @lala; wat knap van je meid! s6 @nikita; hoe voel je je? @tamara gewoon dikke knuf voor jou! @all; knuffel
@ Patatje, om heel eerlijk te zijn steld je berichtje me gerust. Ik weet dat het vaker voorkomt bloedverlies tijdens de zwangerschap, maar lees weinig ervaringsverhalen. Heb vorige week je foto's zitten bekijken van je meisje! Prachtig. Hoop dat je snel mag genieten van je tweede zwangerschap en een mooi brusje op de wereld zet. @ Mwm, allereerst een dikke knuffel! Ik begrijp wel een btje hoe je je voelt. Die onzekerheid maakt mij soms ook gek. Bloedverlies en ook die menstruatieachtige krampen, PCO (weet niet of ik dat hier al had verteld. De Gyn dacht eerst aan schildklierproblemen en ondergewicht, maar uit het bloedonderzoek kwam PCO). De ene dag heb ik het erger dan de andere. Soms denk ik, ik moet nu ff de VK bellen, maar dan denk ik wat heeft het voor zin, ze kunnen op dit moment toch weinig voor me doen. Duim iedere dag dat ik in oktober een heel gezond mensje op de wereld mag zetten, meer kan ik niet doen. Vandaag ben ik er in elk geval weer van overtuigd dat het helemaal goed komt! Vanmiddag weer wat babykleertjes geshopt. Meid kom op he. Niet te veel googlen en alleen maar leuke info lezen over hoe je ukje groeit enz enz... Moet ook zeggen hoor toen ik Lala's berichtje las, dacht ik ook opeens; SLIK!. Lala, hoe is het nu met je?
@ Lala, wat goed dat je de Ha toch hebt gebeld. Ik ben ook nog vrij jong en ook dat zeiden ze tegen mij bij de Gyn; je bent nog jong tijd zat! Zal allemaal wel, maar juist omdat je jong bent zou het toch makkelijker moeten gaan, je bent in elk geval op je vruchtbaarst. Laat ze er maar eens goed naar kijken. @ Nikita, geeft niks hoor meid. Je kunt niet alles bijhouden. Zoals je vast al gelezen hebt, bevalt het super! Heerlijk huisje. Hoe is het verder? @ Wolfje, nog 11 dagen, dan kun je dus volgende week hard aan de klus. Wat kunnen die dagen soms lang duren he? pffff....
MWM; vervelend die onzekerheid! Echt niet leuk . Ik snap dat je je zorgen maakt. Wat betreft die ongi krampen, de had ik best erg van m'n 6e tot ongeveer m'n 12e week. Maar was het uitzetten van de BM, dus bandenpijn volgens de echoscopiste. Lala; goed van je! Laat je idd niet afschepen hoor! Het maakt niet uit hoe oud je bent, als er iets mis is wil je dat weten, hoe oud je ook bent toch? Kan er vroeg wat aan gedaan worden. En als alles oke is dan is dat ook fijn om bevestigd te hebben . Nikita; wat goed dat jullie je nieuwsgierigheid kunnen bedwingen . Wel leuk als verrassing bij de bevalling . En ja, heb tijdens m'n zwangerschap ook een cyste gehad van 5cm, slonk elke week een cm tot ie weg was. Ze kunnen komen en gaan zeiden de VK, echoscopiste en HA. Meestal worden ze per toeval ontdekt. Rrianne; fijn dat m'n berichtje je gerust steld . Dat bloed was bij mij ook echt gek; was alleen bij het naar de wc gaan en het leek een soort kikkerdril, maar dan rood. Net of er bolletjes in zaten . Had er geen krampen bij op die momenten, maar de echoscopiste maakte zich wel zorgen en mocht meteen om een echo komen . Ja, m'n meisje... Ik mis 'r nog iedere dag ... Hoop dat we haar snel een brusje mogen geven . Verder een licht ongi gevoel . Mocht ik binnenkort ongi worden, dan wordt m'n cyclus wel weer korter. Zit nu op dag 22 . All; fijne avond! XXX
@MWM snap dat je heel erg geschrokken bent mijn mannetje was de hele dag daarna niet te genieten.. had ook verwacht meer te zien ! ik heb aankomende dinsdag morgen weer een echo. en hoop dat onze ukkie dan wel duidelijk aanwezig is ik laat het je zo snel mogelijk weten, want dat zal jou ook weer hoop geven denk ik @Rrianne Heeey meissie jij ook hier !
hey jaa t gaat al een stuk beter hoor , en heb geen krampen meer , wel ongi nog natuurlijk en idd ik wil juist jong mama worden , dus wil ook cker nu bloedprikken enzo kijken wat t nu kan zijn..
meiden allereerst bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!!!! @Nikita was wel spannend zeker om te vertellen he? hoe heb jij dat gedaan? iik had de test in een leuk doosje gedaan en dat als cadeau gegeven hihi. maar baal wel een beetje dat ik het nu al verteld heb vooral omdat ik vroeger ben dan ik dacht...... hoe gaat het verder met je? @Lala meid goed van je dat je nu alweer zo posi bent knap hoor.... laat je indd niet afschepen omdat je jong bent!! ik ben ook jong en dacht ook zo maar moet je echt niet doen!!! @Tam hoe gaat het met jou? wanneer kun je testen? @Patatje wie weet was dat je ei wel? heb je goed geklust? tempe doe je niet he? @Rrianne fijn dat patatje je een beetje gerust gesteld heeft gelooof dat ik me onzeker voel maar hoe moet jij je dan voelen!! gelukkig is er niets aan de hand! wanneer mag je komen voor een echo? @Wolfje hoe gaat het met jouw? @Famke ik ben zoooo benieuwd wat je echo doet? zag jij ook alleen een vruchtzakje? Hoop niemand vergeten te zijn? heb het gevoel alsof ik een hele boel over het hoofd heb gelezen weet niet echt wat ik nu moet schrijven na jullie maar heb me best gedaan!! @All voel me vandaag gelukkig een stukje beter. gister zat ik er echt even helemaal door heen!! ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat aflopen met de echo's enz.... weet niet zo heel veel te schrijven moet zo werken waar ik totaal geen zin in heb hihi.... nouuu spreek jullie einde van de middag welweer allemaal dikke knuff van mij doeggggggggggg xxxxxx mwm
@ Patatje, hier is het een mengeling van afscheiding en wat bloed. Soms de hele dag wat door, soms een paar dagen niet. Vandaag nog helemaal niks tegen gekomen, dus ben helemaal gelukkig! Kan het me voorstellen, lijkt me enorm moeilijk wat je hebt mee gemaakt. @ Frysk, heeelleeuwww. Wat gezellig jij ook hier. Jij hebt volgende week je 2e echo dus alweer, wat ontzettend leuk en spannend. Nu krijg je vast iets moois te zien. @ Lala, wat fijn dat je je alweer iets beter voelt. Knap hoor! @ Mwm, ik mag 16 maart voor de eerste echo. Nog 13 nachtjes, dan kunnen we heen. Ja, onzekerheid is zo ontzettend vervelend, voel me gelukkig vandaag weer een stuk beter en vandaag weer overtuigd dat het goed komt! Meiden, ik zal douchen en daarna aan het werk. Tot vanavond. x