MWM en Rrianne...jeetje...wat herken ik jullie gevoelens van onzekerheid...hier ook precies hetzelfde... soms denk ik alles komt goed...en soms zit ik hem zo te knijpen...zou het liefst in mijn buik willen kunnen kijken om het wormpje in de gaten te houden... vanochtend werd ik erg blij, heb nog maar 2 BH's die passen, alle andere zijn al te klein...en voel me echt elke avond misselijk, en slaap al voor 22h....lijkt me dus wel een goed teken...maar meiden...als ik dan weer in iemands handtekening VMK bij 6,5 wk zie staan...schieten de zenuwen weer door mijn keel... Rrianne...op zich toch besl wel lekker dat je zo laat een echo hebt...heb je in ieder geval die onzekerheid niet die MWM nu heeft...heb daar ook een keer in gezeten, en dat is niet leuk... Nu eigenlijk weer hetzelfde hoor...had dan wel een prachtige eerste echo...maar ja...we zijn er nog lang niet... Patatje...een mooie korte cyclus zou wel fijn zijn zeg... Fryskfamke...ow spannend, volgende week dindsdag echo...dan ben je al bijna de 12 weken voorbij hé....zal een opluchting zijn zeg... Lala, gelukkig dat je je weer beter voelt... Tamara...druk duk met je huisje?? Wolfje...zat jij nu ook niet rondje EI?? hihi MWM...heb ook het gevoel even de klus kwijt te zijn...hoop dat ik niemand ben vergeten hier... Nee, heb de testen niet als kadootje gegeven....gewoon zo verteld...saai hé....al liggen de testen hier nog wel in de badkamer...kan ze nog niet weggooien... zo...hopelijk niemand vergeten hoor...
@Mwm klopt ik had toen met 5 week en 4 dagen een vruchtzak. met een dooiertje erin had de gyn het over... mijn gynaecoloog zei dat het heel normaal was... maar tuurlijk hadden wij ook verwacht meer te zien.. maar helaas... hopelijk dinsdag mooi hartje en een ''grotere'' hummel ! @Rrianne Ja ik ben hier ook haha gezellie ! Hoe voel jij je meid?? jaa dinsdag echo spannend ! @La femme ! Ik zit dinsdag met de echo op 9 week en 5 dagen, schiet op.. ben eigenlijk best zenuwachtig ! je hoort best vreselijke verhalen hier op internet ! jij hebt het nodige ook al mee gemaakt zo te zien maar nu weer zwanger geweldig hopelijk is dit een prachtige plak beeb
@rianne; ja als het goed is wel ja... we wachten het af... @patatje;misschien goed teken ongi gevoel nu @MWM; ja goed hoor met mij... @nikita; nee ei duurt nog zo'n dag of 11... testen moet je ook niet weggooien, lekker bewaren @all; ben wat minder op zp, maar probeer jullie wel te volgen en te reageren
@ Nikita, Ja, je voelt van alles, maar weet totaal niet wat er in je lichaam gebeurd. Opzich idd wel fijn hoor dat ik me echo wat later heb, als het dan goed zit, dan weet ik ook (voor 90%) zeker dat het goed zit. Al hoewel het wel erg lang lijkt te duren, de dagen gaan zeer traag voorbij. En wow je bh nu al te klein? Ik merk wel dat ze iets voller zijn, maar kan nou niet zeggen dat ze enorm gegroeid zijn. @ Frysk, nouuu ben blij dat in elk geval mijn werkdag er voor vandaag op zit. Voel me totaal niet lekker. Ongelovelijk beroerd, wat zelfs niet weg te eten was (meestal als ik eet, voel me weer stukken beter). Heb ook het idee wat grieperig te zijn hoor, keelpijn, hoofdpijn en dan nog die misselijkheid. Vond het een vermoeiende dag. Straks lekker vroeg onder de wol. Jij hebt ook aardig wat last van misselijkheid he? Aan mijn ouders heb ik een hartjes ballon gegeven, met daarin de zwangerschapstest. Hoe kom je nou aan die ballon? Was hun reactie. Ja zei ik die kregen we op straat, we hadden dr twee dus één voor jullie. Zit wat leuks in. hahaha zei hem laten knappen, me moeder had hem gelijk door. Me vader zei; was dat? hahaha Schoonouders hebben we gevraagd welk nieuws ze eerst wouden het goede of het slechte nieuws; Het slechte nieuws was dat we in oktober niet met hun mee op vakantie kunnen (we zouden voor hun trouwdag een week na mijn uitgerekende datum op vakantie naar Tenerife). Al gauw viel het kwartje bij mijn schoonmoeder; Ben je zwanger? hahah jep!
@Rrianne Haha ja erg leuk idd Rrianne met die ballon maar de reactie van je vader snap ik !!! mn moeder reageerde ook zn beetje vroeger brachten ze het plasje ff naar de huisarts wou onze test ook ff laten zien.. snap dit nie... want betekend dat ! naja laaaat maaaar hwhahahha Maar ik heb idd ook erg last van misselijkheid vadaag een redelijke dag gehad... maar het warm eten wil niet zo best jij beterschap.. pas goed op jullie 2tjes
Rrianne...ik heb het al een paar keer gelezen...dat als je iets gegeten hebt de misselijkheid minder is...hier is dat ook het geval...raar hé... hihi....leuk hoe je het je ouders en je schoonouders hebt verteld... trusten meiden...
goedemorgen meiden, @Rrianne wat een leuk idee zeg die ballon, als ik ooit een 2de krijg wil ik het ook op deze manier doen!! jeetje wat vervelend die misselijkheid ik heb daar dus totaal geen last van!! hopelijk wordt je niet ziek meid beterschap xxx @Nikita jij ook al misselijk jullie zullen je eigen echt zwanger voelen denk ik hihi. de zwangerschapstesten zou ik ook niet weggooien die dipsticks heb ik in een boekje geplak en die van kv in een lijstje hihi zonde om weg te gooien tog @Wolfje fijn dat het goed met je gaat meid xxx @Famke jij ook al misselijk naaaah moet niet gekker worden haha wel balen natuurlijk van je eten! ben echt benieuwd naar je echo dinsdag ik wacht met je mee @Tam hoe gaat het? weet je al wanneer je testen kunt? @Lala dikke knuff voor jou meid!! en laat het je zeker weten Niemand vergeten???? hoop het niet anders gewoon zeggen hoor!! jaaa mutzie @mutzie wat fijn dat ze nu weten dat je zwanger bent zal wel een opluchting zijn he!! kun je eindelijk normaal met ons mee kletsen joehooee hoe gaat het verder met je? nu wel iedereen gehad? hihi @All ik ben helemaaaaal niet misselijk dat zou tog geen slecht teken zijn? enigste wat ik heb is last van me borsten en menstruatie pijn en steken rondom mijn vagina, hebben jullie dat ook? jaaaaa en ik drooom onwijs veel en heeele raare dingen maargoed dat was het zon beetje ja en veel plassen dat was het hihi..... ga zo naar m,n werk en daarna met m,n schoonmoeder stadje in ff choppen iedereen alvast een fijn weekend xxxxxxx
Hoi Meiden, Ik heb weer iets anders om onzeker over te zijn. Zonet een zwangerschapstestje gedaan, en normaal kleurt mijn Testgebied veel sneller en duidelijker dan het controlegebied. Hij is vandaag een stuk minder duidelijk dan de afgelopen keren. Ja, ik heb nog steeds de tik om iedere week een test te doen. Ga geloof ik straks die 2e er ook maar ff tegen aan gooien, kijken wat daar mee gebeurd. Ben grieperig, mijn temp was ook vanmorgen 37,5. Dus lig lekker met myn laptopje op bed. Is het normaal dat hij minder duidelijk is dan de andere keren? Of heeft myn griep hier miss wat mee te maken? Hoop dat iemand me kan helpen. Fyne dag allemaal
@Rrianne Het kan ook aan de test liggen denk ik.. nog steeds testen heb je korting op die dingen ofzo haha 2 weken geleden ofzo is er bij mij nog getest maar dat was voor moeders voor moeders je moet niet meer gaan testen wordt je alleen maar onzeker van !! @Mwm jaaa wacht ook af... nog een paar daagies maar je hoeft je niet misselijk te voelen hoor ! mijn schoonzusje heeft nergens last van ! alleen moe..
hahahah, nee geen korting. Komt door die stomme onzekerheid. Dit was ngo de enige optie hoe ik het een btje kon controleren. Geloof dat ik er nu toch maares mee moet stoppen! @ Mwm, misselijkheid hoeft idd helemaal niet hoor. Twee collega's van me hebben hun hele zwangerschap nergens last van gehad. @ Nikita, ja raar he! Ik eet nu echt 2x zoveel als voorheen hoor, wel steeds kleine btjes, maar om het uur neem ik wel weer iets. Maar zelfs dat eten hielp me gister niet.
@Rrianne Wat wou je nog controleren dan?? of je nog wel zwanger was niet meer doen.. is niet goed voor je
Rrianne...ik zeg ook ophouden met testen hoor...maakt alleen maar onzeker...dat je misselijk bent is al een goed teken... lag gewoon aan de test, en niet aan jouw... koop voor het geld dat je spaart aa niet meer testen iets leukf of lekkers... MWM...sommige meiden zijn kotsmisselijk, en anderen hebben nergens last van....hoeft dus echt niks slechts te betekenen... steken rond de vagina heb ik niet, wel gevoelige boobs, en dat er van alles aan de hand is in mijn buik merk ik ook...maakt me soms onzeker...maar soms vind ik het ook fijn...zeker 's avonds dan is mijn buik al echt lekker opgezet...(hihi...zijn de darmen, weet ik wel...maar leuk is het) Rare dingen dromen doe ik ook vaak...maar dat heb ik echt wel met perioden vaker, en ben niet zeker of het nu erger is of niet tijdens de zwangerschap... KNUFFEL AAN ALLE ANDEREN EN EEN FIJN WEEK-END...
Hoi meiden, Ik lees wel mee hoor, maar heb niet altijd tijd om wat terug te sturen!!! Erg druk met de voorbereidingen van het huis, nog maar een klein maandje en dan moeten we hier eruit!! Druk druk druk. Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest. Heb links een eitje zitten (kan zijn dat dat nog de cyste is) en rechts groeit er 1!!! Maandag moet ik weer terug komen. Moet tot die tijd Puregon door blijven spuiten, hoeft verder niet verhoogd te worden!! En me BMS is al 5,1 mm, dat is wel een goed teken want meestal hebn ik dat als het eitje al bijna op het springen staat en hij is nu pas 12 mm!!!!!! Meiden, allemaal een fijn weekend!! Liefs tamara
Hoi meiden! Rrianne; oh wat kan een mens zich gek maken... Niet meer testen hoor... Je HCG neemt ook weer af gedurende je zwangerschap . Kon je maar meteen een echo krijgen hè . Tamara; klinkt goed van je ei en BMS! MWM; heerlijk zo weinig kwaaltjes! Geniet er lekker van . Nikita; ja die misselijkheid kan je volgens mij een beetje vergelijken met wagenziek misselijk. Kleine beetjes eten helpt . Famke; jij dinsdag naar de gyn? Spannend! Vanmiddag gebeld door assistent van gyn. En toch weer geen eisprong gehad . Voorlopig hoef ik ook niet terug, pas als ik afgevallen ben . Aan de ene kant fijn dat ik blijkbaar niks bijzonders heb, maar aan de andere kant voel ik me nu een beetje aan m'n lot overgelaten . Maar vandaag gemeten en gewogen, en in 8 dagen 1 cm en ruim 0,5 kg kwijt . Tis niet veel, maar tis een begin . Nu lekker vakantie! Fijn weekend! XXX
@Patatje Ik mag dinsdag gewoon naar de verloskundige. ik liep hiervoor omdat het zwanger worden niet zo makkelijk ging bij de gyn, maar toen ik ineens zwanger bleek te zijn zonder medicatie.. hoefde ik niet meer terug te komen en kon ik gewoon de verloskundige bellen.. Maar jeetje wat goed dat je al wat bent afgevallen je moet idd ergens beginnen.. maar klote dat je geen ei sprong hebt gehad !! hoop dat deze snel zal komen !