Famke; fijn dat je gewoon naar de VK mag . Ja, ben best blij dat ik nu al wat gewicht kwijt ben . Wolfje; ja, best balen . Mischien dat ik maandag toch nog maar even bel naar de gyn. Vind het wel gek dat 't ineens zo afgehandeld wordt terwijl de gyn dat van te voren niet had besproken met me . Zou bijna denken dat 't een foutje is... Heb geen obesitas ofzo . Affijn, ondertussen gaan we hier lekker verder met niet snoepen en fietsen . En hopen dat er dan snel een eitje kan gaan springen . Nu lekker een weekje vakantie houden . Fijne avond! XXX
goedemorgen meiden, @Famke ik duim met je mee meid spannend! @Patatje balen zeg dat er geen ei gesprongen is en dat je tog eerst moet afvallen. als je er onzeker van wordt om zo behandeld te worden dan zou ik gewoon de gyn nog even bellen. s6 meid!! @Wolfje fijn dat het niets ernstigs is ( dat ik niet misselijk ben) @Nikita ja grappig he savonds die dikke buik haha ik heb dat ook maar volgens mij is dat bij mij erger en opgeblaze omdat mijn schildklier lui is. baal ik wel van m,n buik is dan kanon hart!! er is geen dag dat ik niet droom sins de zwangerschap droom werkelijk iedere nacht. @Tam Yes Yes Yes dat is fijn om te lezen zeg! hopelijk is deze ronde helemaal voor jou meid en groeit er nu een mega mooi eitje @Rrianne stoppen met die testen joh je maak jezelf echt onzeker moet je niet doen!! snap het dondersgoed hoor maar niet doen!! Alles komt goed schatje @Mutzie waar ben je? @All heb niet zo heel veel over mezelf te vertellen. gelukkig is het niet erg dat ik niet misselijk ben al had ik dat misschien wel een beetje gehoopt. weet zeker dat jullie daardoor je eigen goed zwanger voelen. ik heb dat niet zo heel erg. denk dat wanneer ik donderdag bij de gyn ben en een embryo'tje zie dat het dan meer wordt. iedereeeen dikke knuff van mij en een goed weekend!!! xxxx mwm
@mwm.. Tsja.. maar naar een paar weken dag in dag uit misselijk zijn. vind ik het nu wel genoeg geweest ben namelijk nooit ziek.. vandaag een hele beste dag gehad.. amper misselijk ! dat is ook wel eens lekker
Allereerst meiden, bedankt voor jullie steun. Ik ben weer gerustgesteld. @ Tamara, wat een goed nieuws, gaat de goede kant op! Moet vast een goed gevoel geven. @ Patatje, wat balen! Kan me voorstellen dat je een beetje het gevoel krijgt dat je nu zo wordt afgescheept. Succes met het afvallen, een begin is een begin! @ Frysk, haha jij ook weer eens een goede dag. Ik voelde me vandaag ook weer eens stukken beter. Werd vanmorgen niet gelijk wakker met misselijkheid, heerlijk! Iedereen een fyn weekend.
ik hoop heeeel erg met je mee wolfje !!! vanmorgen weer niet misselijk wakker geworden maar moet nu wel ff wat eten anders is het straks wel weer zover
Hier ook weer.. ONDERWEG naar ei, ongi bijna afgelopen.. Menstruatiekalender geeft dag 15 aan als eisprongdag en hier op zp bij calcurator dag 17 Ben benieuwd..!
meiden...dacht hier gister toch echt was gepost te hebben...nou ja...schijnbaar weer eens verkeerde knopje gedrukt... zojuist even lekker gaan wandelen in het zonnetje...en ga nu eerst even lekker op de bank hangen om uit te rusten... kom later vandaag wel even terug om een nieuw berichtje te typen...
zie je wel...berichtj van gister gevonden...in een ander topic...jeetje zeg...al de tweede keer deze maand dat me dat gebeurt... hier komt het dus... Tamara...dat was een super FM zeg... Doe maar lekker je dingen in je huisje...wij lopen niet weg... Patatje...volhouden meid...dat klein beginnetje is gemaakt... maar balen dat je geen EI hebt gehad, en toch niet behandeld wordt...hoelang moet je het nog alleen proberen?? zeker nog een keer bellen maandag hoor...beter een keer te vaak dan te weinig... MWM...spannend voor jullie donderdag.... hier verder ook niet veel te melden hoor...al lijkt de misselijkheid minder te worden...maar ben wel onzettend moe...vanmiddag 2 uur geslapen, en dat doe ik nooit... heb sinds gister soms ook rare rugpijn...en denk ook soms rare buikpijn...niet echt menstruatiepijn, dus het zou bandenpijn kunnen zijn...maar het maakt me zo onzeker...
Wolfje en Lala duim voor jullie dat jullie ei gauw langs komt en je hem goed kan benutten! @ Nikita, fijn dat je misselijkheid minder word. Die buikpijn heb ik ook af en toe. Voelt iets wat als menstruatiepijn, maar toch ook weer een btje anders. Heb me ook al afgevraagd of dat nou de bandenpijn is? Vond het in het begin ook vervelend, maar nu heb ik zoiets hoort er geloof ik bij. Ik voel me weer enorm belabberd, weet ook niet meer of dit nou echt door de zwangerschap komt of ik er griepje bij heb. Eten is wel een probleem op het moment. Heb de hele dag enorme trek, maar 9 van de 10 dingen staan me tegen. En als ik het dan toch probeer te eten word ik er ook echt enorm misselijk van. Zo irritant. Wat een heerlijk weer vandaag he, laat de Lente maar komen!
@ lala fijn meid dat het weer de goeie kant op gaat met jou @Femme. beetje tot rust gekomen?? wat een heerlijk weertje idd echt genieten.. lijkt wel voorjaar @Rrianne Probeer anders kleine beetjes te eten. ik heb vaak na een ''grote'' maaltijd ook dat ik beroerd wordt maar je moet je niet echt vol eten.. al zijn het maar een paar hapjes.. ik ben eig al 2 dagen niet zo misselijk meer af en toe een snufje....
goedemorgen meiden, @Famke nog 1 dagje meid ben erg benieuwd!! en fijn dat je misselijkheid minder is @Rrianne fijn dat je onzekerheid minder is meid. wel een goede tip van famke om telkens kleine beetjes te eten. ik kan ook de hele dag door eten maar breekt me later ook een beetje op. denk dat ik 2 kilo ben aangekomen alleen van het vele eten!! ik moet er echt mee kappen want wordt zo dik als eeen rolletje! hopelijk voel je, je vandaag minder belabberd!! @Nikita wel lekker ff 2 uurtjes weg dommelen ik ben ook erg moe maar kan niet smiddags slapen haha. kon ik dat maar! die rare buikpijn heb ik ook hoor hoef je, je geen zorgen over te maken. waarnscheinlijk is dat indd bandenpijn. wanneer mag jij naar de gyn? @lala fijn dat je, je beter voelt denk aan je!! @Wolfje ik hoop ook indd dat het je ei is meid!! wel goed klussen he @Tam hoe voel je , je? @All ik ben bang dat ik te hard geroepen heb wordt net wakker en pff lijkt wel alsof er een beton aan me buik hangt. ben best misselijk nu maar niet zodanig erg dat ik moet spugen. al zou ik dat nu graag willen om van dat gevoel af te komen. er drukt iets wat mij misselijk maakt. gister nacht werdt ik om 5uur wakker en toen moest ik echt spugen maar dat kwam waarnscheinlijk door de bamiballen haha was echt beroerd. voel me nu weer zo bha probeer zo wat eten en hopelijk zakt het dan een beetje. voor mij mag het snel donderdag zijn! wil zo graaag het wondertje zien!!!!!! vandaag maar proberen te genieten van het lekkere zonnetje xx mwm
hey mwm! hoop dat de misselijkheid maar snel weg trekt hihi en dat je kleine wonder zich mooi laat zien donderdag! xx
ja heb nu een broodje gegeten en het is iets minder maar blijf me rot voelen. wat is jou temp weer hoog zeg temp je nog steets om 9uur?
Ja ik had de ha al gebeld zou vrijdag terug gebeld worden over bloedprikken op b12 en schildklier maar had toen ook autoles dus denk misgelopen, als ik vandaag niet terug gebeld word bel ik ze morgen zelf even weer op
hoi meiden ei nog niet geweest, alhoewel mega watery afscheiding... ML vond gister mij mega nat, hihi nou hier hele drukke week... denk aan jullie, knuffel