zo meiden...heb echt heel veel geslapen afgelopen week-end, was voor niks te gebruiken... vandaag gaat het weer beter, maar werd ik wakker met buikpijn...grgrgr, daar wordt ik dan weer zo onzeker van...hopelijk is het na een toiletbezoekje later vandaag over... Rrianne...ik ken het...heb ook constant honger, maar nergens zin in...probeer echt alleen maar te eten waar ik zin in heb, want anders heb ik ook het idee dat ik misselijk zou worden... Famke...morgen grote dag hé... hoever was je bij de vorige echo ook alweer?? MWM...ik heb 17 mrt de afspraak bij de FA staan...maar mijn gyn, hier in de stad is ook al op hoogte van de zwangerschap, en als ik onzeker ben mag ik altijd naar hem toe... vervelend die misselijkheid hé...jeetje...zo heftig heb ik het nog niet gehad...hoever was jij eigenlijk bij de vorige echo?? Lala...alweer dapper aan het tempen...goed hoor meid Wolfje...heb je wel een leuke drukke week dan?? Aan alle anderen een dikke knuffel hoor...
@ Mwm, hahaha te hard geroepen. Ik kreeg de eerste klachten ook rond de 6e week. Het is vervelend, maar ergens voelt het ook wel weer goed he? @ Frysk, zelfs kleine btjes wilde gister niet. Vandaag voel ik me weer stukken beter Morgen de eerste echo? Leuk, leuk en ow zo spannend! @ Lala, je temp gaat goed! @ All, zostraks tijdens het plassen, kwam ik ineens enorm veel (doorzichtig) slijm tegen (echt een klodder om er maar even een smakelijk verhaal van te maken). Ik dacht; en wat is dit nu weer? Gelijk op het forum, blijkt vrij normaal te zijn tijdens de zwangerschap. Daar moeten we dan maar vanuit gaan
@la femme ! Bij mijn eerste echo bij de gyn was ik 5 week en 4 dagen ! dus dat zal morgen een wereld van verschil zijn ! ben eig best wel zenuwachtig ! maar ik moet me sterk houden en alles maar gewoon op me af laten komen. @Rrianne.. Snap dat je dan ff schrikt.. zo had ik met 6 weken ineens donker achtig bruine afscheiding ! maar later ook niet weer gehad gelukkig ! jaaa spannend he de echo ! Brrrr maar we houden goeie moed ! @wolfje hahah dat vinden mannen noooit zo erg maar wie weet ei toch geweest?? spannend hoor ! hoe voel jij je verder ?
Hoi meiden, Wat "heerlijk" om jullie zwangerschaps kwalen te lezen . Dat betekent dat jullie lekker volop zwanger zijn . Erg herkenbaar ook . Die krampen is echt bandenpijn en dat lastige gevoel wbt je eetlust, gek he... Dat je lichaam zo "gek" doet. Bij mij was alles met bijna precies 12 weken over. Tot week 20 en toen begon de rugpijn... Geef maar lekker toe aan alle kwaaltjes . Je moet zorgen dat je fit bent voor de bevalling, des te sneller ben je hersteld na de bevalling . Je bent maar 40 weken zwanger, dat is maar kort in verhouding tot een mensen leven. Wel even letten op abnormaal veel vocht verlies hoor, als een inlegkruisje niet meer voldoende is dan even contact opnemen met de VK. Frysefam; je had vandaag een echo toch? Hoe was het? Lala; goed dat je de draad weer oppakt met tempen! Hier vanavond ongi geworden!!! Ben zo blij alsof ik zwanger ben . Had al vanaf donderdag zo'n voorgevoel en ja hoor, vanavond een fikse kramp (leek wel een wee), en toen ik vervolgens naar de wc ging was daar het bewijs . Op dag 26 nog wel! Heb het gevoel alsof ik een nieuwe kans krijg. Hoop dat er nu een eitje aan het rijpen is. Wilde eigenlijk ook beginnen met tempen en moest nog een thermometer aanschaffen, nog niet gedaan dus... Nu dus te laat... Volgende ronde dan maar weer. Ben onzettend blij dat m'n lichaam weer op bang komt . O ja, heb me gister opgegeven bij een hardloop club. Ik ga die kilo's er lekker af rennen! Wie had dat gedacht, ik hardlopen... Truste! XXX
goedemorgen meiden, @Rrianne haha ja iets te hard geroepen ik ben nu tog echt misselijk maar ook alleen in de ochtend. maar niet zo erg dat ik moet overgeven gelukkkig. en die witte slijm is gelukkig geen rode slijm. als op internet staat dat et geen kwaad kan is het goed tog als het maar niet vaker gebeurt denk ik dan! @Famke meid s6 vandaag ben erg benieuwd wat je te zien krijgt!!!! hoelaat mag je? @Nikita ja dat ze niks aan je hebben kan ik me goed voorstellen hier hetzelfde hoor heb ook echt nergens zin in bha. en slapen oooh als een roos maar blijf maar dromen!!! er is geen 1 nacht dat ik niet drooom zooo vervelend! 17 maart duur nog best lang meid maar als je indd onzeker ben gewoon bellen hooor!!! vind het erg spannend!! oohjah en denk dat ik 5 weken was toen ik bij de gyn was. @Wolfje haha mannen vinden het indd niet erg als je zo nat bent hihi ben benieuwd of je temp nu omhoog gaat hij is wel mooi stabiel nu! @Patatje meid wat goed hardlopen en ik denk ook dat je een mooie kans krijgt nu!!! en dat tempe kun je altijd mee beginnen hoor maak niet uit wanneer. het is erg handig om je ei te vinden kom op kopen die temp @Lala ben benieuwd wat de ha gaat zeggen want je hebt nu 2 mk gehad tog? vaak wordt je dan ook wel goed onderzocht. het is natuurlijk niet niks meid. maar goed dat je zo positief bent respect!! @Tam ik mis je waar ben je? @All hier nu even misselijk maar zal dalijk wel weer weg zijn denk ik. hoop ik haha. moet zo werken waar ik heel geen zin in heb bhaaaaaa. normaal dronk ik koffie in de ochtend (1bakje) maar dat krijg ik nu niet weg wordt ik alleen maar misselijker van. nu zit ik maar aan een bakje thee. zo ff proberen broodje te eten en dan ga ik zo maar aan de bak. donderdag komt gelukkig al een stukje dichter bij en ben blij dat ik die dag ook vrij ben. nou fijne dag allemaal xxxxx
@patatje. ik moet straks nog @MWM Dankje wel !! we mogen kwart over 9 .. schiet nu lekker op ! ben best wel zenuwachtig.. maar dat zal wel heel normaal zijn toch ! Meiden tot straks ! ik laat het jullie zsm weten !!
meiden kon gister niet meer op internet alles lag eruit huistel, internet en tv! zooo erg... mja hebben de hele avond muziekjes geluisterd en lekker mee zitten bleren haha... Ik vind jullie echt lief! jullie berichtjes doen me goed xxx
zo meiden...vandaag gaat het weer beter met me...heb lekker 12 uur geslapen...lag er al om 21h in, en sliep ook vrij vlug... vandaag lijkt de rugpijn en de buikpijn weer ver weg...gelukkig zijn de pijnlijk boobs, de honger en de lichte misselijkheid er nog wel... jeetje Rrianne...wat vreemd zo'n slijmprop...zou ook even schrikken... ik neem nog altijd progersteron bollen,en soms heb ik dat er daarvan een hoop uitkomt...en heb nu soms ook dat er gewoon vloeibaar uit me loopt zeg maar....maar het is wit van de medicijnen, en heb meen ik me te herinneren, hier een paar keer gelezen dat een aantal het ook hebben of hebben gehad...dus zolang het wit is, probeer ik me maar geen zorgen te maken... Frysk...ik denk aan je vandaag..spannend hoor... ow jeetje Patatje...nu lees ik dat van abnormaal vocht verlies... hoe bedoel je dat?? een inlegkruisje is wel genoeg hoor bij mij, maar soms is het opeens nat daar...als het snapt wat ik bedoel...of als ik naakt in de badkamer sta, loopt er een druppel langs mijn been ofzo... als je de komende dagen snel nog een temp. koopt kun je nog best wel tempen hoor deze ronde... hoop op een mooie en normale cyclus nu...en veel plezier vbij het hardlopen... MWM....jaaa, het is bijna donderdag...is het werken vandaag een beetje meegevallen als je je zo beroerd voelde vanochtend? Lala en Wolfje...knuffel voor jullie... hihi, klinkt als een gezellige avond Lala...soms is het wel eens lekker hé...de tv. uit laten...doen wij ook wel eens...
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/46540-veel-afscheiding-2.html hihi...meteen weer gaan googlen hé... dacht al dat het toch vrij normaal was...maar Patatje...misschien kun je het een beetje beter uitleggen wat jij weet??
haha jaa t was ook wel een keer leuk! dus nu ff gtst aan t terug kijken hihi xx Spannend bijna de echo mwm! Wanneer hebben de andere meiden een echo trouwens ?
Dames !! Onze Bubbie doet he !! hartje klopte zoo mooi ! en armpjes en beentjes zwaaiden heen en weer MWM niks om je zorgen over te maken dus het moest bij mij dus wel inwendig gebeuren, omdat mn baarmoeder naar achteren ligt.. ze kon het anders niet goed zien, maar dat maakt niks uit Mn dag kan niet meer stuk
Hoi meiden, Nikita; meer slijmverlies is normaal hoor, wil je niet ongerust maken... 1,5 week voor dat mijn vliezen braken met 28 weken had ik dus abnormaal veel vochtverlies. Had meerdere maandverbandjes op een dag nodig. Dacht dat het er bij hoorde en wilde dat navragen bij de VK tijdens de afspraak die ik al had. Die kwam er dus niet meer van, want lag al in het zhuis met weeenremmers. Heb nooit een duidelijk antwoord gekregen op dat vochtverlies, als alleen maar; "dat zou kunnen". Het was niet te achter wat de reden was van het te vroeg breken. Ik denk zelf dat in die 1,5 week m'n vliezen een soort aan het "afbrokkelen" waren, dus vandaar. Maar nog maals, dat was echt abnormaal veel vocht!; meerdere maandverbandjes op een dag. Laat je niet gek maken door me, maar wees op je hoede. Vraag de VK/gyn maar gewoon gek als je ongerust bent hoor, daar zijn ze voor . Frys; wat goed! Heerlijk gevoel! Lala; gezellig avondje gehad dus . MWM; Getsie, toch misselijk . Ik ga snel nog een thermometer halen . All; inmiddels naar de gyn gebeld en bevestiging gekregen van wat ik al dacht. Overgewicht is de oorzaak. Verder alles prima. Over 8 weken weer terug om te bekijken of we verdere plannen moeten gaan maken. Dus dat is een mooi streven om kilo's te lozen . Nu lekker lopen over het strand met m'n nichtje . XXX
fryskfamke...goh meid...wat een opluchting moet dat zijn....enne, nu lekker genieten hé meid... ok Patatje...THX...maar jij was ook al veel verder hé... ow je meid...echt afvallen nu dus...veel plezier met het harlopen...nu wordt het langzaam warmer, en kan je lekker van het lente zonnetje genieten dus... gelukkig verder niks 'ernstigs' aan de hand...
Dokter heeft me net gebeld..hij vroeg of ik al tempte en of er teminste een halve graad tussen zit de 1e 2 weken iets lager 2e 2 weken iets hoger , dat heb ik... dus hij vermoed dt ik wel een eisprong heb...en gewoon zwanger kan worden, maar ik legde toch voor b12 en schildklier prikken en kan morgen het formulier ophalen bij de balie bij de assistente. . want hij wou me al afwimpelen dat ik dn wel een goede eisprong heb..maar ik zij gwn standvast dt ik een bloedonderzoek wil of alles wel goed was, omdat ik het zelf wat lang vind duren en toch ckerheid wil...en ik weer posi had getest en weer mis was gegaan, Dus ben helemaal blij eindelijk een onderzoekje
hahaha oke! dat wist ik niet hihi nja dus goed opgekomen voor mezelf!! whoeehoee en dat op vrouwendag hehe