Ik denk ook idd dat het gewoon voor patientenregistratie is. tata............spannend, klusse we horen het wel Iedereen een heel fijn weekend!
Hi dames, hoe is het bij jullie? Ik heb vandaag op de echo gezien dat mn ei is gesprongen!!! Of het een goeie is geweest weet ik nog niet, maar iig geen superlange cyclus deze maand. Mijn NOD valt nu op 18 juli. Fijne aaf
ow WOW... dat is goed nieuws... ben zooo benieuwd...laat het zo snel mogelijk weten...hopelijk is het raak...
Tata wat een goed nieuws.........spannend, ik ga voor je duimen......Super! hier verder even geen nieuws, vrijdag afwachten en dan weten we meer.
heey meiden, Ben hier al weer even niet geweest. Gewoon omdat ik het even niet meer op kon brengen. Net na dat ik stopte met de pil was mijn cyclus nog zo mooi met 28 dagen. En na 5 maanden werd dit ineens heel anders. De huisarts liet me eerst doorlopen maar morgen mag ik dan toch naar de gynaecoloog. Ik was er in het begin behoorlijk depri van. Nu vooral zenuwachtig, wat als ik krijg te horen dat ik helemaal geen kindjes kan krijgen. Naja ik denk van alles maar weet ook wel dat ik me rustig moet houden. Uitgaande van een cyclus van 4 weken ben ik nu 7 weken en 3 dagen over tijd. De laatste test die ik heb gedaan was volgens mij 2½ week geleden maar die was toen nog negatief. Ik voel me niet moe of misselijk ofzo. Alleen wat jeuk bij mijn borsten maar kan ook van het zonne komen dus ja ik denk gewoon dat er echt iets aan de hand is. Wat dat weet ik niet daar hoop ik morgen duidelijkheid in te krijgen. liefs Melanie
Melanie, hoe is het gegaan vandaag? Ik begrijp heel goed dat je even een beetje depri bent geweest. Het is ook niet niks als je lichaam niet doet wat hij hoord te doen. De gedachtes van helemaal geen kindjes kunnen krijgen moet je echt proberen uit je gedachten te vegen want er zijn nog zoveel mogelijkheden voordat dat echt aan de orde......maak je zelf niet gek he.....stress is ook niet bevordelijk. Toen ik hoorde dat ik pcos heb baalde ik ook behoorlijk en kon ik ook wel even een traantje weg pinken maar nu denk ik vooral positief en wordt je wel goed begeleid dus hou moed!
Heey meiden, Nou ik ging gister dus voor mijn eerste gesprek naar de gyn. Ze las de verwijsbrief en daar stond ook mijn bmi op, en was dus makkelijk te zien dat ik te mager ben. Ja je moet eerst maar een paar kilo bij komen meer kan ik niet voor je doen.. Gelukkig heb ik een vriend die dan wel zegt ja sorry maar daar ga ik niet mee akkoord. Het bijkomen van gewicht is voor mij gewoon ontzettend moeilijk. Toen werden er dan toch wat standaard vragen gesteld en kreeg ik een inwendige echo. Nou blijkt dat ik bij mijn eierstokken teveel eiblaasjes heb zitten waardoor mijn hormoonspiegel, in samenwerking met het lage gewicht, zorgt voor een cyclus die helemaal niet goed functioneerd. Ik moet nu een helehoop bloed inleven op dag 1 2 of 3 van de nieuwe cyclus. En het rare is dat hij vandaag is begonnen haha net of het zo moet zijn. Maar goed ga vandaag dus mijn bloed inleveren. Me vriend moet zijn zaadjes nog voor een 2e keer inleveren en mag voortaan in zijn nakie slapen. Dit omdat hij van onder nog al erg warm is. 31 augustus mag ik dan weer terug komen bij de gyneacoloog. groetjes Melanie
hoi Melanie... Stom hoor, dat je aan zou moeten komen, net als dat ze bij andere zeggen dat ze eerst maar af moet vallen. Dat begrijp ik gewoon niet. Waarschijnlijk krijg ik dat dan ook te horen, en bijkomen is echt geen optie voor mij, ik eet gewoon hartstikke goed en gezond... Maar waarom moet je je bloed inleveren?? En is het dan PCO wat je hebt?? Of is dat weer iets anders... Succes verder... XXX
Hoi Melanie, Jeetje lekker makkelijk van die gynaecoloog.Ik mag 31 augustus eindelijk voor een eerste afspraak bij de gynaecoloog(wachtijd van 2,5 maand).Ik weeg nu 53 kilo en ben 1.68, zit nu op dag 115 en nog geen NOD te bekennen. Aankomen schijnt moeilijker te zijn dan afvallen. Ik ben door stoppen met de pil en stress vanwege onze bruiloft op 04-06-09 9 kilo afgevallen. Nu ben ik in de afgelopen 2 weken 2 kilo aangekomen. Wat ik je als advies kan geven is heel de dag door eten(wel gezonde dingen)maar gewoon veel kleine porties verspreid over de dag. Liefs Griekie
hmm ik ben ook best dun... ik weet niet precies hoeveel kilo ik weeg, maar ik denk iets van 55. en ik ben 1.72 m. ik wil ook best aankomen, maar het is lastig. misschien ook maar de hele dag dooreten... succes allemaal!!
Lieve meiden, pas ajb op met dat aankomen. Niet zomaar de hele dag gaan eten, das ook niet goed. Ik zou contact opnemen met een dietist. Veel succes!!
Hey meiden, thnx voor jullie reactie's. Ik loop inmiddels al een half jaar bij een dieetiste maar nog geen gram aangekomen. Ik eet gewoon goed en gezond. Mijn vriend is chef-kok dus die weet ook wel wat hij serveert en is alleen gewend om met goede producten te werken. Dus het is ook niet zo dat ik rotzooi binnen krijg. Waarschijnlijk zit het gewoon in me, mijn moeder en tante zijn ook beide zo dun. maar toch hebben ze beide 2 kinderen. PCO dacht de gyn niet aan omdat ik geen overmatig haargroei heb want normaal wel een onderdeel van pco zou zijn volgens de gyn. De meerdere eiblaasjes die ik heb komen door mijn ondergewicht hierdoor is mijn cyclus helemaal van slag en de hormonen werken niet goed meer. Acht over 3 weken weer een nieuwe afspraak. tot die tijd wachten. Liefs Melanie
Hi, Ze zeggen dat het zoiezo beter is om je maaltijden verspreid over de dag binnen te krijgen. Dus je gewone standaard maaltijd en dan tussendoor, mueslirepen, fruitsalade, evergreen, notenrepen. Want als je honger hebt maar zoiets hebt van o maar ik ga nu echt nog geen middageten want het is veel te vroeg neem dan een gezonde notenreep of iets anders. Zo merk ik nu wel dat m'n lichaam het echt nodig heeft om weer aan te komen want ik heb heel de dag honger. Zo eet ik dus 2 verschillende avondmaaltijden en gisteravond dus nog een boterham gegeten. Ik heb nu ook veel meer energie en voel me niet meer zo zwak. Ik bedoel dus geen vette patat maar dus gezonde maaltijden.Ik heb ook een tenger postuur meegekregen van m'n moeder hoor, want ik zat gisteren foto's te kijken van mezelf als baby en m'n moeder was nog dunner dan ik op dit moment op de dag dat ik geboren was. Zorg gewoon dat je voldoende voeding binnekrijgt vitamines slikt, goed drinkt en zolang je jezelf goed voelt dan denk ik dat dat het belangrijkste is. groetjes griekie Succes!
Hi dames, Ik heb een flinke bloeding gehad vandaag. 5/6 dagen na mn ei. Roze met rode stipjes. Ik hoop dat het goed ingenesteld is..... Slaap lekker!
Dank je! Ik heb vandaag progesteron geprikt. Dan weet ik iig of mijn eisprong goed was. Maar die bloeding is volgens mij een goed teken. Natuurlijk weet je nooit of het blijft zitten. Ik hooooop het zooooo!