Eindelijk duidelijkheid over onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tata, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ohh spannend nikita :)
    oke dus de hele dag nog in spanning dan.. nja ik hoop dat jullie beebje zich mooi laat zien en dat alles goed is :D

Jaa ik denk wel dat we goed geklust hebben hoor hihi
    eerder teveel dan te weinig :$:p:p

Pff ik weet t niet , maar me koffie smaak sinds gister zo vies!
    Drink normaal best veel koffie, nu na 2e bakkie soort van misselijk....Kan toch nu niet al... nja niet over nadenken we gaan gwn verder en we zien t wel! ;)

2. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Thanx Onewish! Ik duim ook voor jou ;).

Ow Nikita... Dat wordt een lange dag...

Tis gelukt met m'n kaartje :). Wat vinden jullie er van? Is het veel belovend? Of een vaag verhaal?

XXX

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    heeyy! jaa this gelukt kan hem zien haha :D
    Uhmm als ik eerlijk ben zie ik niet echt een eisprong, bij dag 8..
    is trouwens ook errrug vroeg..maar alles kan..:)
    dag 8 gaat ie wel om hoog, maar hij moet 3 dagen hoog zijn toch met ei..?
    Ik denk als ik zo kijk dat je eisprong dag 11 is geweest dan gaat ie omhoog ..blijft even zo , en gaat dan nog hoger.
    Denk echt dat je nu dan 5dpo bent
    xxx

4. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Dat denk ik dus ook... Dag 11 had ik ook echt ovu kramp ;). Maar ff geeft aan dat ik op dag 8 een eisprong gehad heb :(. In ieder geval "geklust" op beide dagen :).
    Maar, er is wel een eisprong te zien volgens jou?

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Wel een beetje onduidelijk..dat wel.. Mja anders plaats je hem ff in he algemene temp topic daar schrijf ik ook mee met die meiden missch weten zij het beter ?
    als je mijn FF kaartje aanklikt zie je echt deze ronde goed verschil
    de vorige was ook best onduidelijk eigenlijk bij deze vergeleken.

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  7. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Na ja, afwachten dus...
    Ik zal daar idd nog eens kijken wat ze van het kaartje kunnen maken ;).
    Bedankt voor de tip!

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja idd of je temp moet nu nog 2 dagen zo hoog zijn dan heb je dag 15 misschien wel je ei gehad :)

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Patatje mooie temp meid, heeft al iemand gereageerd op je hoor! :)
    Die denk ook dag 15 net als ik...:D nou mooi zo hoog blijven!;)
    xxxx

10. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Onewish....nou, gelukkig maar dan...en tsja...kwaaltjes kunnen al heel vroeg te kop op steken, maar mischien zit het ook maar in je hoofd....spannende nu 2 weken wachtbankje...

Patatje...kaartje ziet er goed uit...hopelijk blijft het zo...denk wel ook dat als je een EI hebt gehad het dag 11 of evt. dag 15 was....dus nog even een paar daagjes afwachten...

hoe gaat het met alle anderen??
    hier gaat het wel, ben de dagen en de uren aan het aftellen...
    dacht gister van hé....ik ben niet meer misselijk...wat vreemd...en begon alweer paniek te krijgen...maar vandaag kreeg ik mijn jeans ineens niet meer dicht...nou ja....kreeg hem wel dicht, maar het deed zeer...dus maar een andere genomen, waarop ik altijd een riem MOET dragen, en nu past hij perfekt zonder ziem...
    nou...maar hopen dat het een goed teken is, en ben al stiekem aan het denken vanavond een eerste foto van mijn buikje te maken...
    wie weet hoelang het er nog zit...hopelijk nog 7 maanden, maar ja...we weten het nog niet zeker...

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Spannend nikita!:D Hoop dat alles goed is vanavond met jullie beebje en dat je dan lekker kan gaan genieten!;)
    veel succes meid!:D zal aan je denken

12. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Thanx voor je hulp Onewish!

Nikita; spannend... Je symptomen klinken goed hoor! Laat je snel wat weten...

Hoop dat ei dag 11 was... Ons libido was dramatisch de afgelopen dagen... Zou een gemiste kans zijn :(. Vorige week daarin tegen was ons libido wel erg hoog :D. Afwachten maar...

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Niks te danken meid! :) Als ik wat niet weet vraag ik het hier ook op t forum, daar zijn we voor toch :D:D:p hihi

En hoe was de echo nikita!:D

Oja vandaag trouwens zaad van vriendje naar t lab gebracht volgende week de uitslag :):) xx

14. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hihi ja ;). Spannend van het zaad! Ben benieuwd...

Nikita... Hoe is het... Maak me een beetje zorgen... Hoop dat geen nieuws goed nieuws is!

Hier vandaag wat rozig slijm verlies, wat kan dat nou zijn? Verder nog steeds een druk op m'n onderbuik. Dat had ik bij de zwangerschap van m'n dochter ook voor NOD. Maar ga me niet gek maken, want weet niet eens zeker of ik wel een ei gehad heb...

XXX

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Je temp gaat mooi!!:D en je temp is al 3 dagen hoog dus denk wel dat je ei geweest is! :)

Jaa ik voel ook van alles, :)gisteravond soort naaldenprikjes, en schaafwond achtig / branderige onderbuik
    verder last van dikke buik, eivormig?
    steekjes/kramp// ook downunder
    koffie vies.. veel plassen
    zeurend gevoel
    en moe!

Maar ik probeer ook niet teveel te hopen,;) ook al heb ik wel een goed gevoel erover dus i dont know :p

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden, ik lees wel mee, maar 's avonds niet veel puf om te reageren. Ben nu alleen reuze benieuwd naar Nikita. Maak me nu wel een beetje zorgen. Hoop snel wat te lezen!
    Ik heb morgen weer een echo, spannend!
    Lees dus mee en denk aan jullie, maar zal minder reageren...

17. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Ik plas me ook verloren de afgelopen dagen, maar ben ook af aan 't valllen, dus ja... Verder echt een vieze smaak in m'n mond :(.
    Het zou wel leuk zijn als het raak is bij ons beide ;). Beetje tegelijk :). Volgens 2 pendels zou het in juli raak zijn bij mij, ben benieuwd dus!
    Las ik dat je al wel eens zwanger ben geweest? MK?

18. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hai Mutzie!

Groot gelijk hoor! Lekker je rust nemen, dat meeschrijven komt wel weer ;). Leuk morgen een echo! Heb je er al een gehad?
    Geniet ervan! Je kleine spruit groeit zo snel ;).

XXX

19. tamara26

tamara26 Actief lid

31 okt 2009
    319
    0
    0
    Gelderland
    Lieve meiden,
    Dit word waarschijnlijk voorlopig even mijn laatste berichtje...
    Vanaf morgen zijn we erg druk met oververhuizen.

Helaas moet ik ook vertellen dat ik vanmorgen ongi ben geworden:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Moet er wel bij zeggen, dat ik minder verdrietig was dan de vorige keer. Toen vlogen de tranen over mijn wangen en nu had ik zoiets. Oke, Tamara kom op... We moeten blijven vechten voor het kleine wondertje. Het gaat goed komen:):):)

Vanaf zaterdag moet ik weer beginnen met spuiten. En 1 April hebben we weer de eerst FM!!! Ik probeer zo nu en dan even op internet te komen als ik bij mijn ouders ben!!!

Heel veel liefs Tamara

20. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow jeetje meiden...met dit nieuws hadden we helemaal niet gerekend...
    we zitten toch nog langer in de zenuwen...
    moet morgen ochtend halsoverkop naar de FA klinkiek terug, tenminste als mijn FA dokter morgen werkt, moet dus meteen 's ochtends bellen, en mijn gyn. gaat ook nog een keer bellen...
    opeens zit er een tweede dooierzakje...en het ziet er naar uit alsof het er toch 2 zijn geweest...
    dat zou evt. kunnen verklaren (denk ik tenminste, ga straks nog even googlen) dat daarom het ene zich wat langzamer ontwikkelt en wat kleiner is dan normaal gezien...
    in ieder geval dacht de dokter vandaag een knipperlichtje te zien...en wij hebben het ook gezien...maar het is nog erg twijfelachtig en het vruchtje is nog altijd te klein...

Bovendoen dat een vruchtje verdwijnt ten koste van het andere vruchtje gebeurd normaal gezien niet zo vroeg in een zwangerschap...dus we moeten nog afwachten en kijken hoe dit afloopt...

manlief en ik hebben naderhand wel even de slappe lach gehad, omdat we alletwee zonder het van elkaar te weten tijdens de echo even dachten van: hé....zitter er nu drie...maar hoe kan dit...we hebben al lang geen sex meer gehad...:(
    omdat de dokter opeens drie dingen begon op te meten..het ene dooierzakje...het andere dooierzakje, en het daarbij horende vruchtzakje...

ach ja...we wachten maar weer af....ga dadelijk nog maar wat googlen...geloof dat dit vanishing twin ofzoiets heet...en dan op tijd naar bed, want moet morgen om 7 uur al de kliniek bellen...

hihi, bovendien zij mijn dokter nog met een lach dat het altijd moeilijk is met intelligente vrouwen...(omdat ik zoveel info van internet had...;))

Tamara....succes met verhuizen...:Dmaar wat balen van je ongie...gelukkig heb je nu een geweldig projekt om jezelf bezig te houden...en als je straks over bent kun je rustig zwanger worden....

Onewish...altijd spannend de zwemmers van manlief....kon hij het thuis doen??

Patatje...temp. ziet er idd. nog altijd goed uit..

Mutzie....lief van je...had de echo pas om 18.15...
    jij succes voor morgen...

Deel Deze Pagina