Wow, dat zou betekenen dat beide vruchtjes zijn blijven plakken, maar dat er mischien nog een derde eitje spontaan bevrucht is als ik het goed begrijp... Maar een vruchtje heeft een groei achterstand... Dat zou dan mischien het latere spontaan bevruchte eitje kunnen zijn? Er zit dus zoiezo leven in je buik! Tamara; jeetje wat zuur zeg... Fijn dat je er zo mee om kan gaan! Nu lekker verhuizen en dan gewoon weer verder gaan . Succes met de verhuizing! Ben blij dat m' FF kaartje er goed uit ziet volgens jullie! XXX
hihi Patatje...nee, het zijn er maar 2 geweest...waarschijnlijk dus... maar er zitten dus drie blaasjes in mijn baarmoeder...een vruchtzakje met dooierzakje, en een los dooierzakje... dit laatste dooierzakje is leeg, en daar zit geen beebje in... als het goed gaat met het vruchtzakje en bijpassende dooierzakje, hebben we nog een beebje over...
Aha . En wat gaat de FA morgen doen? Nog een echo ofzo? Wel gek om te weten mischien dat je 2 beebjes had...
hoi meiden was even aan het spieken hier en las rot nieuws van tamara; dikke knuf meid! envoor de andere ook een knuf
ja en nee... zit er tussen in voor de buitenwereld doe ik alsof allles perfect is maar dat is het niet... zit er zo over in dat het ons niet lukt om zwanger te worden... maar goed... komt ook wel goed... of niet... maar dan komt het uiteindelijk ook wel goed...
Een leugen en geen waarheid Je vraagt aan mij Hoe gaat het? ik kijk jou aan en zei 'Gaat wel' en even snel als ik die woorden zeg verschijnt erop mijn gezicht een grote glimlach zodat jij mij woorden wel zult geloven Alleen weet jij niet dat die woorden gelogen waren en die glimlach rond mijn gezicht niet echt was want van binnen in me ga ik kapot van de pijn en achter mijn masker, schuilen er tranen in mijn ogen Wat jij bij mij ziet is allemaal maar, een leugen of schijn want jij ziet niet de pijn in mijn hart en de tranen in mijn ogen want die hou ik verborgen achter mijn lachend masker Maar elke dag weer liegen en dat masker dragen doet mij eigenlijk ook veel pijn want elke keer weer lieg ik en laat ik niet de waarheid zien Toch doet het mij pijn want dat masker stevig opzetten kost me veel energie, energie die ik nu even niet meer heb dus voor even zet ik nu mijn masker af en kunnen jullie mijn ware gevoelens zien en de waarheid horen in mijn woorden
Oke, ja soms heb ik dat ook wel dat ik me soms afvraag van waarom duurt t zolang enzo.... moeilijk om het van je af te zetten, je denkt er toch continu aan...
ja is ook, al kan ik me nu gelukkig wel steeds meer en beter richten op wat anders... maar vind het gewoon emotioneel heel zwaar omdat ik heel sterk gevoel heb dat het ons niet lukt...
Oke En zijn er al onderzoeken enzo gedaan..? Weet niet zo goed meer hoe en wat.. Lees overal een beetje mee namelijk ? en om zoveel te onthouden dat lukt niet echt hihi xxx
Ik ben de laatste rondes ook veel relaxder dan eerst.. net wat je zegt wat meer met andere dingen bezig.. Gelukkig lukt dat hier wel nu
nee geen onderzoeken enzo, manlief wil absoluut niet dat we naar de ha gaan... omdat we al een kind hebben...
Wolfje...je gedichtje is prachtig...precies zo voel ik me ook... hier is het dus jammer genoeg foute boel... snap er de ballen niet meer van, en de dokters gaan nog met elkaar overleggen... maar de FA denkt dat het echt maar één beebje is, maar met een hele vreemde, enorme en vervormde dooierzak.... bovendien heeft ze het vruchtje opgemeten en is het niet groter dan vorige week, en er zit toch geen knipperlichtje in, maar er zitten een heleboel bloedvaten ofzoiets (dat zou kunnen verklaren waarom het lichtje knipperde tegelijk met mijn hartslag...dat was mijn hart, en niet het hart van het kindje) maandag terug naar mijn gyn, maar waarschijnlijk wordt het een curettage, zodat ze het kunnen onderzoeken... bovendien hebben ze vandaag iets van 10 buisjes bloed afgenomen voor chromosomen onderzoeken en stollings onderzoeken...:x dan ga je weer googlen hé...en het eerste berichtje wat ik lees is dat een grote dooierzak een teken van een chromosoom afwijking kan zijn...ber er maar weer meteen mee gestopt... sorry meiden...zal een tijdje meelezen denk ik, maar niet echt reageren, heb nu even niks te vertellen, en mag pas over 3 maanden voor een volgende poging... even diep balen dus...
Ahh meis ik weet niet goed wat ik moet zeggen! wat een verschrikkelijk nieuws! heel veel sterkte dikke knuf!
Lieve Nikita, wat verschrikkelijk om te lezen. Dit had ik niet verwacht... Ik wens je zo veel sterkte. Oh, wat was je dit gegund! Denk aan je en lucht je hart als je wilt. Veel liefs!
@ Nikita, ben er stil van! En de kippevel kruipt over mijn lichaam. Wat een tegenslag. Vind het erg moeilijk om voor zulk nieuws de passende woorden te vinden. Het enige wat ik nu kan zeggen; heel veel sterkte! Dikke knuffel.