Allemaal heel erg bedankt voor de lieve felicitaties! @mamakitty Heb eindelijk een foto weten te maken maar moet eerlijk zeggen dat het er slecht op te zien is, ik doe zondag nog een digitale test en dat moet dan wel goed te zien zijn, en die ga ik zeker plaatsen! Moet ook manlief even hebben want die heeft het kabeltje ergens gelegd waar niemand het meer kan vinden @Malleboe Ja heb zeker sympthomen gehad Hier komen ze: Veeeeel plassen pijn in onderrug raar drukkend gevoel in onderbuik, lijkt op ongigevoel heel erg moe sinds gisteren ineens allemaal puistjes op mijn gezicht en in mijn hals vollere borsten met hele duidelijke aderen. dat was het wel zo'n beetje, Genoeg aanwijzingen dus! Goh, kan t echt niet geloven..
Hey kweb, Dank je wel! Kan het niet bevatten! Niet jaloers zijn, bij jou gaat het ook lukken, we hebben gewoon mazzel dat het zo snel gelukt is, ik ben me ervan bewust dat we hier heel veel geluk mee hebben en koester dit enorm! Iedereen heel veel succes met zwanger worden en ik duim voor jullie allemaal! Veel liefs!
Gefeliciteerd@ Ik moest gewoon allebij bellen. De VK voor de afspraak, daar doet de HA niets mee, maar de HA wil het graag in zijn systeem hebben zodat je geen verkeerde medicijnen voorgeschreven kan krijgen. gr. Linda
wow, super vruchtbaar dus! hihi. BIj ons is het helaas niet zo makkelijk komen aanwaaien, maar ik vind het super altijd bij anderen te horen dat het ook zo snel kan gaan! Geniet maar!
wow zoveel reacties, dank jullie wel allemaal! Alleen ik ga weer een beetje in mijn onzekerheid terugvallen, eigenwijs als ik ben, vanmorgen weer getest, vandaag is mijn NOD, en het streepje is nog steeds niet donkerder... hij verscheen na een minuut of 4 en er staat in de bijsluiter dat je hem na 15 min niet meer af mag lezen, dus moet goed zijn, maar waarom is hij nog niet duidelijker? mijn vriend ziet hem ook..dus het is niet mijn inbeelding.. Liefs Jojo
Goedemorgen, Ik denk dat je gewoon zwanger bent. Want al is het streepje licht ,hij is er wel, en ook nog bij de tweede test anders zou deze er wel anders hebben uitgezien.
Nog een berichtje van mij. Kijk eens op dit forum bij zwanger worden-Ovulatie en zwangerschapstesten. Van welk merk is de test eigenlijk?