negenmaanden beurs leuk als je niet zwanger bent?

Discussie in 'De lounge' gestart door SuusD, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik vroeg me af is het leuk om naar de negenmaandenbeurs te gaan als je nog niet zwaner bent?
    Wij willen in april voor onze eerste gaan waardoor ik hem volgend jaar misschien mis loop.....

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ja vond ik altijd wel. Zeker omdat jullie er wel voor willen gaan. Misschien al wat ideetjes op doen?

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Leuk, en je kan ook met je ticket naar de huishoudbeurs dus genoeg te zien en te doen :D

4. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

5. sjak

sjak Niet meer actief

Ik vond het zelfs toen ik wel zwanger was vreselijk!!!

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Want?

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik wil ook dolgraag gaan!
    Maar manlief vind het bullshit :x

Maar als je je kids meeneemt.. kost dat dan extra?

8. sjak

sjak Niet meer actief

Veel te druk! Allemaal vrouwen met trekkarretjes waar je regelmatig over struikelde. Ik irriteerde me heel erg aan al die vrouwen die als vliegen op een berg poep op bv een gratis koekje af gingen... Echt vreselijk!
    Haha, maar had ook last van hormonen, dus misschien is het niet zwanger wel okay???

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Haha heerlijk kan ik helemaal in meegaan.
    Ben ook zo´n hysterische moeke die daar rondsjouwt met zo´n karretje haha

10. MamaBenjamin

Even iets anders. Wat nemen jullie mee? Een bigshopper (of 5) of een omakarretje? Wij hebben enkel een koffer op wieltjes. Ziet er wel een beetje hebberig en shopverslaafd uit he?

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw

Ik wil je niet teleurstellen, maar realiseer je je wel dat het ook wel eens heel lang kan duren voordat je zwanger bent?
    Zie mijn onderschrift. Ik hoop het zeker niet voor je, maar ik herken je gevoel. In het begin ben je er zo erg mee bezig dat je denkt binnen nu en twee maanden zwanger te zijn. Meid ik gun je het beste en hoop het ook ,maar ik zou lekker nog even wachten.

12. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik ook en vooral die Huishoudbeurs er nog eens bij.....pfffffffff

13. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik ga wel gewoon ff lekker rond snuffelen even kijken of er nog leuke dingen te scoren zijn voor onze kleine meid. Maar ik ga alleen maar in de avond op een avondkaartje.

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik denk dat ik dan toch tot volgend jaar wacht :D

15. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Ik vind de Huishoudbeurs en 9 Maanden beurs eigenlijk net zo eng om te betreden als de Primark :D

16. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Haha, dacht precies hetzelfde! Erg druk en werd helemaal chagerijnig van al die samengeperste hormonen....Zullen vast m'n eigen hormonen zijn geweest ;) Bovendien was ik ruim zes maanden zwanger, dus had al behoorlijk wat mee te sjouwen :D

17. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

De negenmaanden beurs zelf was helemaal niet zo druk. Daar kon je lekker rondlopen. Heel groot vond ik het niet.

De huishoudbeurs daarentegen was heel erg druk. Wij moesten onze auto al op een aparte parkeerplek parkeren en werden dan met bussen vervoerd. Desondanks was het toch een hele leuke dag.

18. MamaBenjamin

Hier heeft mijn man de kaarten gekocht. Ik had het al een paar keer laten vallen(ahum) dat ik graag wilde en bij de Prenatal kocht hij ze ineens. Zo lief! Dus hij mag niet zeuren over drukte, want hij heeft de kaartjes zelf gekocht :D

19. sjak

sjak Niet meer actief

Haha, mamabailey! Mijn man ging ook mee, was zijn meest traumatische dag ever!!! Zelfs erger dan de bevallingsdag... En die was erg!

Deel Deze Pagina