Ik vroeg me af is het leuk om naar de negenmaandenbeurs te gaan als je nog niet zwaner bent? Wij willen in april voor onze eerste gaan waardoor ik hem volgend jaar misschien mis loop.....
Ja vond ik altijd wel. Zeker omdat jullie er wel voor willen gaan. Misschien al wat ideetjes op doen?
Je kan het idd altijd doen. Als je het toch niks vind kun je meteen doorlopen naar de huishoudbeurs. Mensen kijken is toch ook leuk Wel eerst even deze kijken he; Koefnoen - Proef de Huishoudbeurs - YouTube
Ik wil ook dolgraag gaan! Maar manlief vind het bullshit :x Maar als je je kids meeneemt.. kost dat dan extra?
Veel te druk! Allemaal vrouwen met trekkarretjes waar je regelmatig over struikelde. Ik irriteerde me heel erg aan al die vrouwen die als vliegen op een berg poep op bv een gratis koekje af gingen... Echt vreselijk! Haha, maar had ook last van hormonen, dus misschien is het niet zwanger wel okay???
Haha heerlijk kan ik helemaal in meegaan. Ben ook zo´n hysterische moeke die daar rondsjouwt met zo´n karretje haha
Even iets anders. Wat nemen jullie mee? Een bigshopper (of 5) of een omakarretje? Wij hebben enkel een koffer op wieltjes. Ziet er wel een beetje hebberig en shopverslaafd uit he?
Ik wil je niet teleurstellen, maar realiseer je je wel dat het ook wel eens heel lang kan duren voordat je zwanger bent? Zie mijn onderschrift. Ik hoop het zeker niet voor je, maar ik herken je gevoel. In het begin ben je er zo erg mee bezig dat je denkt binnen nu en twee maanden zwanger te zijn. Meid ik gun je het beste en hoop het ook ,maar ik zou lekker nog even wachten.
Ik ga wel gewoon ff lekker rond snuffelen even kijken of er nog leuke dingen te scoren zijn voor onze kleine meid. Maar ik ga alleen maar in de avond op een avondkaartje.
Haha, dacht precies hetzelfde! Erg druk en werd helemaal chagerijnig van al die samengeperste hormonen....Zullen vast m'n eigen hormonen zijn geweest Bovendien was ik ruim zes maanden zwanger, dus had al behoorlijk wat mee te sjouwen
De negenmaanden beurs zelf was helemaal niet zo druk. Daar kon je lekker rondlopen. Heel groot vond ik het niet. De huishoudbeurs daarentegen was heel erg druk. Wij moesten onze auto al op een aparte parkeerplek parkeren en werden dan met bussen vervoerd. Desondanks was het toch een hele leuke dag.
Hier heeft mijn man de kaarten gekocht. Ik had het al een paar keer laten vallen(ahum) dat ik graag wilde en bij de Prenatal kocht hij ze ineens. Zo lief! Dus hij mag niet zeuren over drukte, want hij heeft de kaartjes zelf gekocht
Haha, mamabailey! Mijn man ging ook mee, was zijn meest traumatische dag ever!!! Zelfs erger dan de bevallingsdag... En die was erg!