Wat een bijzonder verhaal... en wat een wonder dat jij nu zwanger bent! Wat fantastisch... van harte gefeliciteerd! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe! Geniet ervan! Moeder zijn is echt het mooiste wat er is (cliche maar waar) en dat ga jij straks mee maken! Eindelijk!
Wow, dit is ook een heel bijzonder verhaal zeg! Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat de echo goed was. Lekker genieten! (al kan ik het begrijpen dat het spannend blijft...)
Jeetje wat moet je geduld op de proef gesteld zijn geweest! Hardstikke gefeliciteerd met jullie wondertje! Een hele mooie zwangerschap toegewenst!
bedankt voor ALLE super lieve reacties!!!!!!!! eindelijk begin ik het wel een beetje te bevatten nu . maar het blijft doooood eng!!!!! tis allemaal zo spannend! vandaag gaan we (officieel) voor de 2e echo! hopelijk gaat alles nog goed met de kleine uk! ben benieuwd hoe het is gegroeid en hoe t hartje nu zn werk doet! ik geniet er wel van en wil het het liefst tegen de hele wereld vertellen , maar ben ook nog erg bang en onzeker! al voelt het allemaal goed! en weet ik zeker dat dit een blijver is ik kom vanmiddag wel even laten weten hoe de echo was! nogmaals heel erg bedankt allemaal! vind het super lief hoe " onbekende" mensen zo blij voor je zijn!!!
ik ben helemaal vergeten te reageren de echo maandag was perfect!!! kleine was goed te zien en goed gegroeid! je kon zelfs al inimini beentjes zien! t ruggenwerfeltje de stompjes die de armpjes worden en een hersenkamertje! alles natuurlijk nog in super begin stadium maar het was aanwezig we hebben ook het hartje weer gehoord en die deed t nu perfect! en we liggen perfect op schema