http://www.liefkleintje.babyhomepage.nl/ Heb ik vandaag aangemaakt en het begint al wat te worden Hier gaan alle oontwikkelingen staan van zwangerschap tot na de bevalling!!!! Liefs,Denise
Moet ik nog idd ff veranderen maar dat doe ik morgen wel haha!!!! Moet het nog ff onder de knie krijgen hehe
Nou ik laat hier maar een berichtje achter. Mooie site hoor begint er al echt op te lijken. Mooie foto's ook. Wilde op de site zelf een bericht achterlaten, maar dat kan niet zonder je email in te vullen en aangezien ik graag anoniem wil blijven betreft mezelf.... doe ik het maar hier. Zal de site in de gaten houden. Groetjes kwebbel
Heb de bovenstaande site verwijderd en heb nu een nieuwe site: www.babyvossers.beebiesite.nl Hier zal alles komen te staan over ons kleine meisje
Ik heb in je gastenboek geschreven vorige week Edit: nu zegt de link opeens dat de site niet meer bestaat??
IK heb t gezien!! Leuk dat je een berichtje hebt achter gelaten. Bij mij doet de site het nog gewoon,misschien was er een storing op de site ofzo? Bij mij doet ie het!
ik heb ook dat probleem als ik op je banner klik. Dan kom ik op de volgende site www.kleinevossers.beebiesite.nl