hey meiden, hopelijk kan iemand me hier helpen Ik heb mn eerste KID poging gehad op 19/12. En op 22/12 en 27/12 een dosis van 5000 pregnyl gekregen. Wanneer kan de pregnyl nu uit mijn lichaam zijn? Wanneer kan ik dus testen, zodat het niet vals positief is door de pregnyl... Normaal is mijn NOD 2/01 (binnen 3dagen) bedankt
ik zou wachten tot 2 jan dan weet je zeker dat de pregnyl eruit is heel veel succes en hopelijk is het raak
Ik dacht de pregnyl pas 10 dagen na het zetten uit je lichaam is dus dat zou in jouw geval dan pas rond 7 januari zijn. Maar ik ben ook maar een leek hoor maar zou ook zo een teleurstelling zijn als je vals positief test. gr vruchtje
Als je 10.000 IE spuit, duurt het ongeveer 10-12 dagen voordat dat uit je lichaam is. De Pregnyl-waarde halveert ongeveer elke dag. 5000 IE is dus eerder afgebroken door je lichaam, ik zou in elk geval zeker van een dag of 6 uitgaan. Wat het testen betreft zou je dan rond 3 januari zitten. Wat voor instructies heb je van je gyn gekregen?
Ik was hier ook benieuwd naar. Mijn gyn zei dat ik op 17 dagen mag testen. Geen idee hoeveel pregnyl ik gekregen heb.
Lizam de mijne zei ook na iui 17 dagen wachten maar op ich hoef dat niet maar hun zeggen het meer dat je niet posi test op je nod en 2 dagen later ongesteld word. Ik zou gewoon uit gaan van je nod dus 14 dagen na ei of het moet bij jou altijd langer zijn