Vraagje over Menopur spuiten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roos36, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Dag dames,

Ik heb even een vraagje. Ik heb net een kuur van 10 dagen Orgametril achter de rug en moet ik dezer dagen ongesteld worden. Mag dan op dag 3 beginnen met Menopur spuiten. Voor mij is dit allemaal nieuw.

Misschien een gekke vraag, maar maakt het uit of je echt goed ongesteld wordt? Dat het echt door zet zeg maar?

Of maakt het niet uit of je bijvoorbeeld heel licht ongesteld bent en moet je sowieso gaan spuiten?

Ik vroeg het me af en hoop dat iemand het weet.

Hoop dat ik natuurlijk überhaupt ongesteld word.

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey roos,

hoef je niet op cd3 voor een uitgangsecho? dat moet ik namelijk wel om te kijken of alles rustig voordat je begint met spuiten.

ik werd na provera ook veel lichter ongi als normaal. denk dus dat het niet zoveel uitmaakt. en als je je zorgen maakt kun je ook altijd even de gyn bellen.

liefs

3. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    @Boefff,

Ik mocht gewoon op dag 3 beginnen als ik ongi was en op dag 10 bellen om een eicel meting te doen. Verder heeft de gyn er niks over gezegd.

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Je moet idd wel ongesteld zijn om te gaan spuiten. Dus echt bloed vóór 6 uur s avonds. Bruinverlies telt nog niet. Begin je te vroeg, dan moet je onnodig lang spuiten. Ik zou trouwens zodra je gaat spuiten ook meteen bellen voor een fm, zodat je ook echt op dag 10 terecht kunt.
    Succes!

Deel Deze Pagina