Welke producten om krullen te verzorgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saartje123, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Mijn dochtertje heeft de krullen van haar vader geerfd. Ze heeft een dikke bos haar met kleine krullen. Nu haar haar in een snelle tempo aan het groeien is wil ik graah van de meiden die ervaring hiermee hebben willen weten welke producten het beste voor haar krullen zijn. Zodat ze mooie krulletjes krijgt die niet op het einde van de dag helemaal pluizen. Ik ben benieuwd.

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Als je echt wat zoekt tegen het pluizen zou ik kiezen voor Frizz-ease en het is wel belangrijk dat je het dan niet kamt als het droog is en na het douchen droog knijpt in plaats van wrijft.

Ik gebruik zelf trouwens die pompjes van Andrélon voor droog haar of perfecte krul en diezelfde mousse. Goed hydrateren helpt al een hoop bij krullen.

3. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    ik heb van mijzelf ontzettend droog, pluizig en vaak ook statisch haar. Werkelijk geen een van de krul producten helpt bij mij. De krullen verdwenen zelfs :$. Daarom stijlde ik het altijd. Nu doe ik er sinds kort kokosolie in (wat je ook kan eten enzo) en het is echt pluis vrij! Het is trouwens ook nog eens heel gezond voor het haar. En wat ik zelf ook wel belangrijk vind is dat het een natuurproduct is.

4. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Krullend haar pluist heel snel. 's Morgens heb ik mooie krullen aan het eind van de dag weer pluis.
    Heb nog steeds niet het perfecte spul voor mijn haar gevonden. ik ben een combi van indisch en surinaams dus half kroes. Weet wel dat je krullen met hydraterende producten moet behandelen omdat krul nou eenmaal om vocht vraagt.
    wees voorzichtig met producten want daar zit veel troep in. ga op zoek naar haarproducten zonder siliconen, kleurstoffen en parabenen. want die verpesten je krullen. gebruik zelf spullen uit de surinaamse toko's, daar heb je ook kinderlijn van. succes!

5. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Bedankt voor de tips meiden.

Dlight wat is de naam van die kinderlijn producten?

Hierbij een fotootje van haar haren, zodat jullie een idee krijgen. Het is geen kroeshaar. Gewoon heel erg krullend. Haar haren komen tot halverwege haar rug, maar ze krullen zo op dat als het droog is het net over haar nek komt.

6. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Mijn dochter heeft ook lang krullend haar.
    Ik doe het 1 x in de week wassen en elke dag in de cremespoeling.
    Ook maak ik het elke ochtend nat en doe er dan argan olie in en laat het aan de lucht drogen.
    Zo zit haar haar het mooist!

Deel Deze Pagina