Ik ben opzoek naar een heeeeeeeel lief geboortegedichtje wat geschreven is vanuit ons dochtertje. Ik ben al veel op internet aan het zoeken maar het zijn allemaal van die standaard gedichtjes. Het liefst zou ik een kort en krachtig gedichtje willen hebben. Ik heb nu bijvoorbeeld: Wat een geluk Ik ben zo blij! Hallo lief broertje van mij Opzich ook wel leuk maar ook best wel redelijk standaard. Heeft iemand nog een heel lief en ontroerend geboortegedichtje?
op mijn teentjes kijk ik over de rand van de wieg Dag lief broertje Ik vind je lief Had mijn zus op haar geboortekaartje staan. Misschien heb je er wat aan.
mag ik meeliften op je forum ?? Ik zoek een lief gedichtje vanuit m'n dochter, 20 mnd als haar broertje geboren wordt. En die van Melisa had de buurvrouw al op haar kaartje dus die valt af voor mij hihi
Hoera ik ben zo blij! Ik heb er een broertje bij Een vriendje voor het leven Ik ga hem nu een kusje geven Eindelijk het wachten is voorbij nu is er een broertje voor mij! ...vind het fijn om jullie te laten horen dat haar broertje is geboren! mama is nog mama papa blijft gewoon papa maar mij wacht een grote klus want ik wordt grote zus! Wat is hij mooi Wat is hij lief Mijn broertje