Ondanks dat ik de afgelopen ongesteld ben geweest (wel lichter en 'anders dan anders') kon ik het niet laten om een test te doen vandaag... Eigenlijk was vandaag m'n NOD, ben geheel onaangekondigd, normaal heb ik krampen en gevoelige borsten, 4 dagen eerder dan andere cycli ongesteld geworden. Reden dat ik toch een test heb gedaan vanmorgen is dat ik nog steeds met vlagen misselijk ben, juist sinds de ongesteldheid voorbij is steken in m'n borsten heb en ze voelen voller, en heb sinds gister steekjes in m'n lies. Wishful thinking? Waarschijnlijk wel. Eerst zag ik niets op de test, maar na een half uur zag ik opeens een streep. Indroger of licht positief? Wat is jullie mening? Geeft Clearblue indroogstreepjes? Heel erg bedankt alvast!
Kun je het origineel ook plaatsen? Na een half uur pas een streep klinkt negatief Edit zie hem nu staan
Ik zie dat streepje ook maar na een half uur weet ik niet of je hm posi mag noemen?! Misschien morgen of dinsdag nog 1 doen.. suc6!!
Helaas, test van vanmorgen was omowit. Dus was een indroger jammer genoeg... Nogmaals bedankt voor het meekijken!