Gister (21-12) voor het eerst een KID inseminatie gehad, waarbij het sperma hoog in de baarmoedermond werd geplaatst. De dag daarvoor (20-12) had ik een positieve ovulatietest (cb, smiley). Zou ik 31 december een test kunnen doen? Of is deze sowieso negatief? En welke test kan ik dan het beste doen, kv2v5? De kans dat t de eerste keer gelijk raak is, is denk ik klein, maar ben gewoon zo benieuwd en hopelijk weten we het nog in 2017!
Ja zou kunnen maar je kan dan ook nog te vroeg zijn. Met positieve ovu op de 20 springt je eitje uiterlijk de 22 (vandaag dus) dan ben je de 31e 9dpo. Met 9dpo positief testen kan zeker maar kans is ook nog best groot dat je negatief test.
Alles wat hierboven staat. De kans dat je nog nega test terwijl je wel zwanger bent is aanwezig. Ik zou dus proberen te wachten tot 11 dpo en dat zou dan 2 januari zijn Of als je de hoop niet laat varen bij een nega test en daardoor oudjaarsavond niet verpest raakt, dan zou je idd op de 31e al kunnen proberen.
Ik ben 2x zwanger geweest en heb 2x een positieve test gehad op 9 dpo. En testte altijd met de k2v5 testen. Succes, hoop dat je blij en zwanger 2018 in gaat!
Hoe de ervaring is van iemand anders heeft natuurlijk niks te maken met ts Elk lichaam is anders. Ik testte met 9dpo nog negatief en pas met 12dpo positief. Dus alles is mogelijk
Ja zit wat dat betreft een beetje op de wip. Ene kant denk ik: nou het is pas de eerste ronde, geloof niet dat het zo snel raak is. En als ik 31 dec test, kan het ook negatief zijn door te vroeg testen. Anderzijds, we willen het zo graag (net als iedereen hier haha), dus misschien komt een negatieve test harder aan dan ik nu denk. Ik zal laten weten of ik getest heb