Ja, ja, Het is zover! Ik ben ZWANGER! Nu nog even de misselijkheid over en dan kunnen we gaan bedenken hoe we gaan vertellen dat we een wondertje krijgen! x Manon
heeee, super nieuws. Samen aan het september nod topic begonnen en allebei zwanger! Mijn ei was heel laat en jij lekker op vakantie. Ga er van genieten meid. Gefeliciteerd
Hey! Cool idd... Jij ook van harte gefeliciteerd! Ga je ook naar de mei- mama's? (of zit je daar al?) Iedereen bedankt voor jullie felicitatie! Jullie ook allemaal gefeliciteerd! x Manon
Wat leuk om te lezen! Gefeliciteerd! Ik ken je nog van het nod Augustus, heb ik geloof ik toen maar ff gezeten omdat ik toen terug naar nod juli ben gegaan omdat mn cylcus korter was. Geniet ervan! Wel misselijk lees ik, ik heb daar ook veel last van, vooral met onze kleine meid die hier rondkruipt is het soms erg lastig maar bven het nu wel gewend, haha Liefs Syl
Hey klopt! Jij ook gefelictiteerd! Super zeg, zwanger zijn. Volgende week 1 echo, dus heel spannend. Zag je ook bij de mei- mama's. Ik ben (volgens mij) 19 mei uitgerekend. VK gaat uit van 12 mei. Ik hoor het volgende week wel... Spreek je nog in het mei- mama topic! Dames, bedankt voor jullie reacties! Super, voelt goed! x Manon