Ook ik mag me hier melden....Ik ben zwanger!! Na ruim 2 jaar waarin we 6 Iui's en 1 ICSI gehad hebben. Ik krijg 1 augustus een echo en ben heel erg benieuwd, aangezien er 2 cryo's zijn teruggeplaatst. Ik voel me super goed, ben niet misselijk. Alleen moe en heb wat steekjes en gerommel in mijn buik. Groetjes, Hope.
Wauw gefeliciteerd! Hope dan zijn we bijna net zo ver.. Steekjes in mijn buik zijn erg herkenbaar! Wie weet ben je wel zwanger van een tweeling? .. Wat Was de rede voor 2? Ongelovelijk he? Ik kan het nog niet bevatten in iedergeval, na zoveel teleurstellingen
Bedankt voor de lieve reacties. @Brttdnny, sorry voor late reactie, ben er een weekje tussenuit geweest. Jij ook gefeliciteerd! Voel jij verder al iets? Ik ben wat sneller moe en kan minder goed tegen de warmte. Vrijdag krijg ik mijn 1e echo, hopen dat we daarop iets kunnen zien. (of alles goed is en misschien wel of het er 1 of 2 zijn) De rede dat er 2 zijn teruggeplaatst is, ze waren van slecht/matige kwaliteit, dus in overleg en de kans op zwangerschap iets te vergroten maar alle 2 teruggeplaatst. Het mooie was dat ze tegen alle verwachting goed ontdooid en door gedeeld waren en ze zelfs toen in kwaliteit iets vooruit waren gegaan...ze waren nu van matige kwaliteit. Ik vind het allemaal nog steeds heel onwerkelijk. Geniet van je zwangerschap. Liefs Hope
Van harte gefeliciteerd ! Ik ben nu ook zwanger via ICSI en ze hebben er ook twee terug geplaatst.. En afgelopen vrijdag op de echo al 2 dooier zakjes te zien dus er zitten er twee Wie weet zijn ze bij jou ook alle twee blijven plakken
Hey Cicey, Gefeliciteerd met je zwangerschap, wow 2....heel speciaal. Voel je je goed? Het wordt nu wel steeds spannender. Het mag van mij heel snel vrijdag worden hihi. Als ik wat meer weet dan laat ik het weten.
Ik voel me super ... alleen erg snel moe .. en mijn tepels omg lijken wel alsof ze in de fik staan... Verder is mijn buik al aan het groeien hahaha
Ja ik merk ook wel dat mijn broeken niet zo lekker meer zitten, maar bij mij is het nog echt een darmenbuikje. Maar fijn dat je je goed voelt, ik klop het ook echt af. Wanneer heb je de volgende echo?
Dan loop je 1 echo op me voor, ik krijg as vrijdag de 1e echo en ben dan 6w + 6 dagen. Ben echt heel erg benieuwd wat er dan te zien is, sommige hebben het over een garnaaltje met een knipperlichtje
Ja ik moest naar de fert. kliniek omdat ik utrogestan bolletjes bij moest hebben, aangezien ik anders te kort zou komen. Dus vroeg ik meteen een echo ik benm echt benieuwd naar wat jij te zien krijgt op de echo. Bij mijn vorige zag ik op 5 + 3 het vruchtje al, en nu op 5 week precies alleen een dooierzakje ( x 2 dan ) hahaha. Was wel ff schrikken, maar zag er goede uit voor het termijn. Mijn echo kun je in mijn fotoalbum zien als je dat wil. ik wacht met spanning af wat jij zal zien vrijdag hahaha..
Nu ik de foto van je echo heb bekeken, kan ik helemaal niet meer wachten tot vrijdag. Tot wanneer moet jij doorgaan met de utro bollen? Ik heb ze t/m as vrijdag. Ik snap je wel dat het even schrikken was, zou ik ook hebben maar 1 of 2....het is van harte welkom!
ik heb met dokter afgesproken dat ik ze gebruik tot de 12 weken. Gewoon om mezelf ook wat meer zekerheid te geven ( die heb je toch nooit maar goed )...
Een beetje zekerheid is goud waard. Het is allemaal al spannend genoeg. Ik had gisterenavond en vannacht last van mijn buik, beetje rommelen en steken...normaal let je daar niet zo op maar nu wel. Maar 1 ding weet ik wel....zal blij zijn als we de echo gehad hebben.