Kan t niet laten om m hier te plaatsen. Voel me steeds zo ongelofelijk moe. Dat ik vanmiddag een test heb gedaan. Er verscheen geen tweede streepje na 5 minuten, na 15 minuten ook niet. Dus ik baalde flink en ben beneden gaan eten. Na een uur kom ik boven staat er ineens nog een streep! Kan dat? Is dat nog betrouwbaar of is het een indrooglijn. Ik zal over een paar dagen nog eens testen maar ben toch erg benieuwd wat jullie ervan denken!!
Helaas is die na de 5 min negatief, ik vindt zie hem wel, maar de 2de streep is niet recht er zit een kromming in sorry, wanneer is je nod..zal 2 dagen na je nod nog een testje doen... duim voor je
Bedankt voor jullie reacties.. Na t stoppen met de bv ben ik nog maar 1x ongesteld geweest en dat is nu 5 weken geleden... Heb alleen geen idee wanneer ik m'n menstruatie weer mag verwachten, dat maakt t zo lastig! Had vorige week echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden! Nu zijn die klachtenweg, maar blijf zo ontzettend moe. Voor m'n gevoel kan ik wel blijven testen! Zo lastig!
Balen he als je totaal geen idee hebt. Dan zijn ovu testen toch wel handig of tempen. Dan weet je tenminste iets. Maar test gewoon over 2 dagen nog eens
Ik denk negatief Hij is niet goed doorlopen. De streep is ook niet recht. Als je nog een test wilt doen zou ik het morgen ochtend doen succes
Dan blijft het roze spul hangen zeg maar en vormt het een gek streepje..... Zie je vaker bij de kruidvat testen
Nee hoor de test is gewoon negatief.....testen zijn prima Weggooien en nieuwe doen over 2 dagen Je moet de test gelijk na5 minuten bekijken en zie je niks weggooien.