Hi hi ja dat is waar Fleur1980, goeie! Weet niet meer wat hij gedaan had maar zal wel niet best zijn geweest Inmiddels overigens weer helemaal geswitcht qua namen hoor, we komen er echt niet uit. Dit is nu ons lijstje: - Hidde - Noud - Sten - Timme (maar vindt ml eigenlijk niet zo leuk meer) Zal de eerste wel worden want Noud komt echt te veel voor en dat willen we eigenlijk niet. En Sten is voor ons wellicht iets te 'apart' maar vinden het wel een supernaam! Ach nog vier weken te gaan
Hidde vind ik wel erg leuk! Zachte, lieve naam en toch ook weer stoer en anders dan je meestal hoort (hier in de omgeving). Optie Tijn stond bij ons erg hoog, alleen al bezet in de familie. Is dat niet iets?
Leuk al jullie reacties weer! Grappig want Tijn heeft hier heel lang hoog op het lijstje gestaan. Maar ml vindt het toch een wat harde naam en voor mij komt hij wat te vaak voor. Wij hebben hier in de omgeving al aardig wat Tijns net als Nouds. Ook wel een Hidde overigens maar die hoor je toch minder vaak.
ik neem even een abbo... volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde smaak. Sten staat ook op ons lijstje. Noud vind ik ook erg leuk maar er woont hier in de buurt een oudere man die we goed kennen dus daar hebben we dan de associatie mee. Tijn stond op onze lijst... heb ik geschrapt, maar misschien toch weer toevoegen? Jammer dat Pelle van je lijstje is.. die vind ik ook leuk maar die woont er hier ook één in de buurt. Kortom ik zou zeggen Sten Al is Hidde eigenlijk ook wel leuk. Wat vind je van J.urre? Zo heet onze zoon
Ik vind meerdere namen leuk. Hidde, Pelle en Timme vind ik allemaal leuk. Hidde is een vrij geliefde naam, maar mooi. Pelle vind ik origineel, maar iedereen kent de naam wel of kan hem meteen goed spellen (vind ik belangrijk). Ik zou Taeke ook heel stoer vinden, maar weet niet of een Nederlander (ipv Fries) dat wel meteen goed uit zou kunnen spreken. Als je dat niet tof vind, valt dat af denk ik. Als jullie zoon (half) Fries is, vind ik het overigens extra leuk. Filip vind ik geen mooie naam en ik ken een Mink die niet leuk is.
Zitten inderdaad een beetje in dezelfde richting Fleur1980! Heb je eigen topic gezien en natuurlijk op Sten gestemd Jurre is zeker een leuke naam. Is hier in het begin ook wel genoemd maar toch afgevallen. Ml vond het niet helemaal wat hij zocht. Ik vind hem stoer! Wij zijn wel een beetje van de Scandinavische namen, er huppelt hier ook een Elin rondt, dus in dat opzicht zou Sten voor de hand liggen. Maar vind Hidde ook gewoon een lieve, stoere (maar degelijke...) naam. En voor Timme heb ik een zwak omdat deze toch net iets anders (origineler) is maar toch vertrouwd klinkt ofzo.... Lastig hè!