Hoi! Ik wil over een week of 6 een fotoshoot laten maken.. dan ben ik 32 weken zwanger. Nou wil ik graag wat voorbeelden en ik ben gewoon nieuwsgierig naar foto's van anderen dus ik zou het leuk vinden als jullie hier je fotoshoot foto's laten zien!
ik zal er als ik jou was nog even mee wachten. ik heb het bij de 2e met 36 weken gedaan, dat geeft vaak een mooier resultaat. deze is door een fotografe in friesland gedaan, toevallig een nicht dus was een mooi aanbod Bekijk bijlage 236203 Bekijk bijlage 236205
Ik kreg juist de tip om de shoot tussen de 30 en 34 weken te doen omdat daarna je buik meer gaat hangen omdat de baby gaat indalen. Heb je al een fotograaf gevonden? Anders zou je eens op de site van studiohanneke.nl kunnen kijken, staan mooie foto's op (zeg ik niet omdat ik er zelf ook tussen sta ) en ze doet het echt heel erg leuk.
bij ons was de kleine met 32 weken al ingedaald dus maakte weinig verschil, hahaha maar ze gaf wel het advies lang ermee te wachten omdat er dan toch mooiere foto's kwamen, wij wouden echter niet meer na 37 weken omdat de 1e er met 37 weken al was en we dan misschien weer te laat waren met de shoot dank je tuttie