Nou dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Sinds ik mijn eisprong heb gehad (die voel ik altijd) heb ik last van ongipijn. Niet echt ongipijn, maar het lijkt er wel veel op. Krampen onder in mijn buik.Soms is het weg en dan is het er weer. Herkent iemand dit? Over 8 dagen heb ik mijn nod.
Het kan een een goed teken zijn, maar helaas weet ik uit eigen ervaring dat dat niet hoeft. heel soms heb ik na mijn ei ook ongi pijn tot ik echt ongi word. dat houdt dan echt dagen aan en voelt idd net iets anders aan dan de echte krampen. (of tenminste, dat had ik, ben weer aan het pillen) Maar je weet het niet! groetjes marieke
Pff durf er ook echt niet op te hopen, maar ik voel me gewoon anders. Had dat vorige maand ook wel, maar toen kwamen de toch. Ik had wel op een bepaald moment van: ja nu moeten we echt klussen dit is een goed moment.Kennen julie dat? Heb ik ook nog nooit gehad.
Spannend Moby. Zie nu net je bericht, had er net ook 1 geplaatst met de titel : innesteling ? Heb ook over 8 dagen mijn nod! (toevallig) Ik heb ws afgelopen donderdag mijn eisprong gehad (roze/lichtbruine afscheiding en dag later cervixslijm) En nu sinds maandag steekjes/drukkend gevoel rechts onder in mijn buik. Zo het een goed teken voor ons beidde zijn ? Ben benieuwd!
Hallo, Ik ben hier helemaal nieuw, maar ik heb een beetje hetzelfede als jullie knor en moby! Steekjes en pijntjes daar beneden. Ik heb ongeveer over 7 dagen mijn NOD. Maar voor mij was de tijd van de eisprong deze maand heel onduidelijk... Leuk als we elkaar op de hoogte houden.
oh wat herkenbaar! Vanaf m'n eisprong al steken in de buik... de enige dag erger dan de andere dag.... en vandaag valt het "gelukkig" wel mee.... Hoop dat het een goed teken is! (m'n gevoelens erover zijn redelijk positief..) volgens mn banner over 9 dagen mn NOD, maar heb mn ei 2 dagen eerder gehad...
Hier nog 1. Heb vandaag last van zeurend gevoel in m'n buik. Ik ben al 2x zwanger geweest maar weet niet of ik hetzelfde had haha. Zit ook 9 dagen voor me NOD. Spannend he! Hoop voor jullie dat het veel goeds betekend
Het is inderdaad een beetje een zeurende pijn, ook in de eierstokken, dit heb ik nomaal gesproken toch dacht ik echt niet zolang voor NOD. Ik heb nu ook al een aantal dagen zo'n last van mijn onderrug. Klinkt dat bekend in de oren voor iemand?
Onderrug is bij mij vaak ongesteld. Maar bij m'n eerste zwangerschap was het het niet. Dus kan alle kanten op
wow wat veel reacties en ook idd veel herkenbaarheid.Bij mij is het nu weer weg, maar het zou zo weer op kunnen komen.Het is echt met vlagen. Maar ik reken maar nergenst op kan het altijd meevallen! Dit is pas onze derde ronde dus we zijn nog niet zo lang bezig.
hoi ik heb dit ook al vanaf me eisprong licht ongi gevoel in me buik en sinds vandaag ook branderig gevoel er bij. ik heb het ook erg heet als ik savonds in bed ga liggen en s'morgens wakker wordt.
hoi julita nee volgens mij niet alleen me gezicht gloeit ook de hele dag al maar misschien ligt dat aan het weer? heb al wel getest en dat was negative gr patricia
Ik heb sinds vandaag roze/bruin slijm aan het wc papiertje ondekt, wat is dit? Mijn menstruatie is nog lang niet in zicht.
Meiden, ik heb dit ongie gevoel sinds een week na mijn eisprong. Het valt me deze ronde echt heel erg op. Een soort zwaar zeurderig gevoel in mijn onderbuik met af en toe steekjes. Het ene moment contant aanwezig en dan weer een tijdje weg. Ik heb dit nog nooit zo lang voor mijn ongie gevoelt. Ik heb geen gloeiend gevoel in mijn gezicht, maar wordt wel gloeiend heet wakker al drie ochtenden en slaap heel onrustig. Word veel wakker. Ik mag over twee/drie dagen testen, dus erg spannend. Olga
hoi olga spannend he hier nog 1 dag hopelijk blijven de weg ik zag ook bij temp kaartje dat die er van jou ook goed uit ziet ben benieuwd duim voor je liefs patricia