Ja schattig is dat he! Mijn zoontje kreeg zijn eerste tandje precies volgens de boekjes, met zes maanden. Nummer twee volgde binnen een week. Inmiddels is hij tien maanden, en heeft 8 tandjes. Het gaat SNEL hier met tandjes! Als ik andere baby's zie van zijn leeftijd..die hebben er twee, of drie, of vier.. komt hij aan met zn halve gebit! Ziet er iemand ook verband tussen veel tandjes & langzamer zijn met grove motoriek? Zoontje heeft dus al veel tandjes, babbelt volop, is qua fijne motoriek ook heel vlot, maar qua grove motoriek zit er erg weinig vooruitgang in tot op heden. Tijgert of kruipt niet, gaat niet zelf zitten, trekt zich niet op.
Ik heb geen idee maar hier ook een 'trage' zit niet, tijgert niet, kruipt niet het enige wat die doet is rollen en om z'n as heen draaien. Zal vanzelf wel komen?
Hier met 7 mnd 5 tandjes en redelijk optijd met grove moteriek. 4 mnd draaide ze om haar as 5 mnd kon ze los zitten als ik haar zo neerzette 5,5 mnd tijgerde als een gek achteruit 7,5 mnd tijgert ze vooruit. Doet pogingen tot zelfstandig zitten en trekt haar zelf op. Ze zegt ook al een poos mama niet gericht behalve als ze honger heeft lijkt ze me gericht te roepen. En ze pakt ook broodkruimels etc op. Ik weet niet wat gemiddeld is precies en of ze nou veel tandjes heeft. Maar ik ken geen babies van haar leeftijd met zoveel tandjes.
Finnley 6 maanden de eerste 2, heeft er nu 8, tis wachten op zijn kiezen en hoektandjes, schattig die tandjes straks met lachen haha
Finnley was bijna 11 maanden en in een week tijd gaan zitten kruipen en staan, ik dacht echt die is wel laat maar ineens had hij het door !