eindelijk een winterjas!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lara11, 7 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Nou meiden, ik heb een goede tip!
    Ik zag al meer topics over winterjassen. Het is inderdaad niet makkelijk om een goede te vinden.

Ik had al een jas van Noppies besteld maar die werd geannuleerd omdat íe niet meer op voorraad was. :( Toen las ik van iemand hier dat ze een leuke jas bij M&S had gekocht. Ik vond daar echter geen positiejassen maar kreeg van de verkoopster een advies: ze hebben daar halflange jassen, grijs wol, 2 uitvoeringen. Een wat ´tuttiger´, de ander wat sportiever. Geen positiekleding, maar de wol is wat ´ingekrimpt´ en kan dus ook uitkrimpen.
    Toen ik ze zag hangen vond ik er -eerlijk gezegd- niks aan, maar toen ik ze paste, zaten ze goed! Ik heb de sportieve versie, hij sluit prachtig aan rond mijn buik en de onderkant van de jas kun je een beetje insnoeren, zodat je niet met zo´n wijduiteendlopend exemplaar rondloopt. Ik heb er een mooie felle sjaal bij gekocht en het ziet er goed uit! (blij blij!) De jas is ongeveer 80 euro, maar ze geven nu ook 15% korting.

Hopelijk heeft iemand iets aan deze tip, ik werd zelf moedeloos van het zoeken naar een leuke jas.

groetjes
    Amber

2. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hè dat is fijn! Ik heb me vorige week ook helemaal suf gezocht naar een positiejas. Nergens te krijgen; uitverkocht of net een tent. Ik ben uiteindelijk geslaagd bij C&A. Een leuke jas tot op de knieën in een A- lijn. (Dus van boven knopen en dan vanaf je middel wat wijd uitlopend zonder knopen) Ook al 20% afgeprijsd. Leuke sjaal erbij en je loopt er weer leuk bij, hihi.

Veel plezier met je jas!

Deel Deze Pagina