Oh wat heerlijk voor jullie! Ik snap die blijdschap super goed, wij wachten zelf ook op zo'n woning, maar hoop die toch wel sneller dan 9 jaar te krijgen! We zijn nu bijna 2 jaar ingeschreven in een kleine stad... Heel veel geluk en plezier in jullie nieuwe huis!
Gefeliciteerd! Heel blij voor je. Wij staan nu 2,5 jaar ingeschreven, benieuwd wanneer het onze beurt is. 9 jaar is echt afschuwelijk lang.
Gefeliciteerd! Kan me herinneren dat t tijdje terug van mis ging met een woning, toch? Dus extra gegund!
Bedankt voor de lieve reacties allemaal ❤️ Kan niet wachten tot maandag, zodat de overeenkomst getekend kan worden!
Gefeliciteerd! Ik hoop wel dat je woningbouw netter is dan die wij 5jr geleden hadden. Wij kregen ook na zo'n 9jaar wachten een nieuwbouw huis, maar we moesten de voor en achtertuin zelf laten afgraven en omheinen (dat laatste snap ik nog wel), de tuin was voor een kwart betegeld (en afgegraven), de rest lag vol met bouwpuin, ook de voortuin (alleen een rijtje tegels naar de voordeur). Was ook geen kleine tuin, dus al met al was het een dure klus, gelukkig deden de buren van ons stukje allemaal mee (5huizen) waardoor we de kosten iets lager kregen. Na 4 jaar hebben we een koophuis gekocht en mochten we de schutting en tegels niet doorverkopen aan de nieuwe huurders (helemaal niks mochten we over laten kopen, raar iets), de tegels en de schuttingdeur (de zijkanten niet natuurlijk, want samen met de buren gekocht) hebben we toen via marktplaats verkocht. We kregen een erg zure blik van de man van de woningbouw bij de eind controle zandbak voor en achter het huis we hebben er maar geen bouwpuin in gegooid Was in Amstelveen, EigenHaard.
Wat fijn! Gefeliciteerd! 4dogs82, hier ook een nieuwbouw woning. Ook voor en achtertuin vol puin.. echt belachelijk. T was ook veel later klaar dan gezegd Maar goed dat is offtopic
Hahaha moest hier van lachen Dat heb ik wel vaker gehoord ja. Maar opzich hebben wij daar geen problemen mee zolang er geen bouwpuin in de tuin ligt zal maandag wel vragen hoe dat bij hun te werk gaat.