Hier ging ongeveer 40 minuten geleden de sirene af (je weet wel... die van de eerste maandag van de maand). Dus ik ging meteen al alle ramen sluiten. Weinig nieuws horen we op de lokale zenders maar op internet las ik iets over een storing. Dus ik denk dat ik de ramen zo maar weer open gooi. Dan kan het lekkere lenteweer ook hier binnenkomen!
ik heb de gemeente gebeld omdat ik nog naar buiten moest met de hond, het is idd een storing... gewoon lekker open gooien! gr
Overigens wel belachelijk, vind je ook niet...?!? Gaat de sirene af, lees, hoor of zie je nergens een verklaring. Ik dacht dat we die sirenes niet voor niets hadden. Dus ik hou me netjes aan de voorschriften (ramen en deuren sluiten en de lokale omroep aanzetten), hoor je vervolgens he-le-maal niets! Ik vind het maar een kwalijke zaak. Mensen ongerust maken en pas na een dik half uur met een uitleg komen. Meiden, ik ga de ramen opengooien en er lekker van genieten!
ja dat vond ik dus ook en heb ik die gemeente mevrouw ook even verteld...maar het ging via de regio ofzo iets vaags en daar wisten hun ook niks vanaf dus konden ze ook niks melden. tsss iedereen doet wat ie moet doen, maar de volgende keer luisterd en geen mens... raampjes open!
ik was vrij gisteren, we waren winkelen en hadden frietjes gegeten in het zonnetje! Het was gewoon warm! heerlijk
ruilen muuske ? tis hier vies nat en guur koud bah bah gister lekker gefietst met me grietje nou dat zit er vandaag dus mooi niet in