Hey dames nadat ik het vorige maand had opgegeven na een paar onduidelijke tests en toen een nega bloedtest is het eindelijk gelukt ben zwanger nu maar hopen dat alles goed blijft gaan binnen de sec stond er een duidelijke tweede streepje op me cv test van de ha. Dus krijgt sarahtjuh een broertje of een zusje bij alleen we presteren het wel om het in de zelfde periode als sarah haar geboorte geboren te laten worden ongeveer ben nu denk mssn een 3 á 4 weken zwanger en sarah is van 5 juli dus reken maar scheelt mssn een maandje ongen we wouden het liefst als sarah 3 was een broertje of zusje voor haar dus als het goed blijft gaan hebben we geluk Heel veel liefs en groetjes susanne
Whahahaha herkenbaar. Wij zitten nu ook ongeveer 1 week voor de verjaardag van mn dochtertje, ik hoop echt dat deze kleine iets eerder komt! Btw: GEFELICITEERD!
Hey dames allemaal bedankt voor jullie felicitaties en was idd al een tijdje bezig jaartje ofzo en we wouden het super graag dusja p zal kijken voor een duidelijke foto op me gsm groetjes en liefs susanne
Sorry het lukt niet via men gsm om de foto te uploaden zal het van de week even via de pc of lt proberen groetjes en liefs susanne