Positieve ovulatietest maar 1 keer?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Peeter, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peeter

Peeter Actief lid

26 jun 2010
    115
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben redelijk nieuw op dit forum, heb nog niet veel geschreven, maar door jullie verhalen wel al een stuk wijzer geworden.
    Ik ben deze cyclus voor het eerst begonnen met ovulatietesten omdat het allemaal niet echt opschiet. Gisteren had ik een postieve test, we hebben gisteravond dus ook lekker geklust :D
    Nu heb ik vandaag weer een ovulatietest gedaan en deze was helemaal wit. Alle overige dagen heb ik wel een licht lijntje gehad. Is het normaal dat je maar 1x (als je 1x p/d doet testen) een postieve test hebt?
    En is het het beste als we vanavond en morgen ook nog gaan klussen?

Ik hoor het graag van jullie en alvast bedankt!

Groetjes!

2. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hoi peeter...
    het lichte lijntje kan er gewoon een dag zijn hoor... het is meestal 1 tot 3 dagen dat je een posi test hebt...

ik zou lekker vanavond en morgen nog een keer klussen als ik jou was....voor de zekerheid..je weet nooit wanneer je eitje echt springt...dacht binnen 24 tot 36 uur? maar dat kan iemand je vast wel melden haha...staat ook in de bijsluiter van je ovu testen...

maar mooi dat je je eitje hebt gevonden...weet je wel zeker dat hij echt goed posi was? even dik of dikker dan de controle lijn?

maar welkom hier op het forum...

3. Peeter

Peeter Actief lid

26 jun 2010
    115
    0
    0
    Hoi Momhairy,

Bedankt voor je reactie! Ik heb dus tot nu toe alle dagen een licht lijntje gehad, gisteren een donkere lijn en vandaag helemaal geen lijntje. Dat vind ik dus zo vreemd.

Volgens mij heb ik m'n eitje wel echt gevonden. De teststreep was niet breder dan de controlestreep, maar wel echt donkerder.

In de bijsluiter staat niet dat de streep even breed moet zijn, wel dezelfde kleur of donkerder.
    Denk jij dat ik dan toch m'n eitje gemist kan hebben?

Deel Deze Pagina