Hoi dames, Net een geslachtsbepaling laten doen. Ze gaven op de website aan dat het vanaf 14 weken kon en als ze het niet konden zeggen dat je dan terug mocht komen. Nu zei ze als eerste dat het een jongetje was omdat ze wat zag hangen. Maar na nog een keer kijken zag ze niets meer en zag ze eerder schaamlippen. Het word dus een meisje. Echoscopiste deed zelf heel twijfelachtig en zei op het einde dat ze voor 95% kon zeggen dat het een meisje word. Maar ik moest nog maar geen roze kleding kopen. Heb nu eigenlijk spijt dat ik de echo heb gedaan. Had het liever nog helemaal niet geweten dan dit twijfelachtige gevoel waar ik voor heb betaald. Ik kreeg zelf het idee dat ze 95% zei zodat we niet nog een keer hoeven terug te komen op hun kosten..... Ik ben van plan om ze morgen toch maar even te bellen. Maar wat denken jullie? Jongen of meisje?
Sow! Alsof ik de foto zie van mijn dochter met de geslachtsbepaling. Ze lag er precies hetzelfde bij. Dus ja denk ook echt een meisje! 3 streepjes
Voor hoeveel procent moest ze het weten als je nog wel terug mocht komen? Als jij nog maar niet moest gaan shoppen dan weten ze het niet. Ik zou ze er op aan spreken. 14 weken is wel erg vroeg. De bureau's waarbij ik heb gekeken zeiden dat ze pas garantie gaven met 16 weken
Ja idd. Ik had ook het idee dat ze het niet zeker weten. Ik heb een en ander gegoogld en zie dat de balletjes ook naar achter kunnen zitten etc. Ben er zelf nog niet helemaal gerust op. Helemaal niet als zij (die geslachtsbepalingen lopende band doet) ook twijfelachtig is.
Dus morgen even bellen. En als ze je niet gratis terug laten komen even een review met duidelijke naam van het bedrijf schrijven. Is ook mooi voor mensen die twijfelen of ze ernaartoe gaan
Ga over 2 weekjes maar terug. Vooral als ze zichzelf zo blijft tegenspreken. En vind het nog discutabel. Het lijkt inderdaad een meisje, maar vind het zo los hangen, waardoor het ook weer een jongetje zou kunnen zijn. Denk dat je net te vroeg was voor echt zekerheid.
Mijn lijkt eerder een jongen. Ik zou 20wk echo afwachten kan ook zijn dat kindje net op grens ligt van geslachtvorming dus kan beide kanten op waardoor 100% zeggen ze nooit.
Ik heb de praktijk gebeld. Ik mag donderdag AS. Kosteloos terug komen. Hoop dat ze dan zonder twijfel duidelijker kunnen laten zien 😀.
https://www.google.nl/search?q=geslacht+jongen+14+weken&newwindow=1&biw=1378&bih=839&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI6ufVkaioxwIVgjkaCh1LjgXR#imgrc=cavFgugpNf1o_M%3A Ik zeg, leg deze er eens naast...ook 3 strepen...welk jongen. Met 14/15 weken kan het soms een gok blijven. Verdikte schaamlippen of iets dat verder kan uitgroeien tot een piemeltje.... 'Jouw meisje' heeft de streepjes wel wat verder naar voren...ik twijfel...
nou dit is toch echt wel een meisje hoor zeer duidelijk, schaamlipjes en clitorus zijn in deze fase best opgezet ik vind het duidelijk een meisje ik heb met 15 weken een geslachtsbepaling laten doen en toch wacht ik nog steeds tot woensdag de 20 weken echo blijf twijfelen (ook al was het heel duidelijk hoor )
Hier was het echt overduidelijk een meisje met 14 weken en 3 dagen, maar ik zou nu ook twijfelen. Gelukkig mag je al snel weer terug
Hier was het na 3 echo's met week 27 pas duidelijk XD. Ik wil deze keer echt niet lang wachten. Ik zou eerst een meisje krijgen, maar was niet helemaal zeker. Uiteindelijk wel duidelijk een jongen
vanaf 14 weken zou ik hier nooit op vertrouwen... dat is nog te vroeg... maarja alles voor de centen... wel fijn dat je gratis nog terug mag komen. die praktijken moeten echt eens achter hun oren gaan krabben...
Er zijn echt best een aantal praktijken die het zelden fout hebben, ook met die termijn Uiteraard zullen er ook praktijken bij zitten die hier minder goed in zijn en is fouten maken menselijk: dus zullen zulke fouten altijd blijven bestaan.