hoi meiden er word weer een koude winter voorspeld. we wouden vorig jaar al een skipakje kopen voor de kleine man want vind het zo schattig. maar goed toen was hij nog te klein. dus is hij een jaar en wil ik dus graag een leuk skipakje kopen. hij zit in maat 80 moet ik dan ook een maat 80 skipakje? maar het belangrijkste wie heeft voor mij een leuke site met skipakjes? want ik nergens leuke vinden liefs
Ik heb nog een leuke voor je in de aanbieding maat 80 Maar ik heb er vorige week eentje bij C&A gekocht daar was ook nog 20% korting dus ik was met 23 klaar
Bekijk bijlage 111377 v&d mijn zoontje had 56 toen k em kocht maar t is 62...hij zit nog ruim..maar das juist lekker ...als ie bij zn nekje/gezichtje maar goed aansluit
maar ik heb een jongen dus denk niet dat dat wat word!hihi oke dan zal ik even kijken op de site van c&a ik vind het te koud om naar buiten en te slecht weer om de auto te pakken. goed excuus he. dus wil even lekker het internet afsneupen haha
Hier staan een paar leuke tussen Mantels - MINI (0-9 maanden) - Kinderen - ZARA Netherlands Ze zijn heerlijk warm gevoerd. Ik heb er zelf ook een gekocht voor ons kereltje. Lekker voor als het vriest.
Ik zou toch proberen om het pakje 1 of 2 maten groter te kopen. Hij groeit ook nog in de komende paar maanden, anders moet je misschien nog een tweede keer gaan shoppen. Ik kwam er zelf dit weekend achter dat maatje 92 niet gaat passen bij onze dochter. Dus ook ik mag op zoek naar een skipakje in maat 98-104.
hij is heel leuk, maar hij is licht van kleur en dat lijkt niet bij onze zoon. hij moet felle of donkere kleuren hebben. wel jammer want het is precies wat ik zoek alleen de verkeerde kleur!
Ik denk dat je al wel een beetje laat bent, er zijn al erg veel winkels waar alle skipakjes zijn uitverkocht! Belachelijk maar waar. Ik heb bij de Scapino nog een leuke kunnen kopen voor mijn dochter (80/86 is haar maat nu) maar die zijn nu overal uitverkocht.
Maakt ook verder niet uit hoor je moet dat pakken wat bij jouw kindje goed staat. Volgens mij zijn veel mensen op zoek naar een pakje heb al 3 mails gehad
hopi Sunlight, ik heb deze bij de hema gekocht 3weekjes terug : HEMA - Zoekresultaten Ik vond hem erg leuk. Heb bij de hema ook nog een mutsje en sjaal in dat donkere grijs gekocht. Eventueel rode muts en sjaal zou ook erg leuk zijn. Het pak is fleece gevoer en uit 1 stuk. De voetjes kunnen ervan af, alleen de wanten zitten vast. Liefs
Ik heb vorig jaar een ontzettend leuk felgroen skipakje gekocht voor onze zoon in mt 92 van name it ( hij droeg toen 80) Hij kan hem dit jaar lekker weer aan.
sassie@ ik had hem vandaag zien hangen bij de hema maar helaas waren maat 80 en 86 al weg en verder maten waren er niet alleen nog kleinere. dus dat was best wel balen want ik vond ze ook heel erg leuk hahaha theangels@ waar heb je dat skipakje vandaan? want ik vind die ook heel erg leuk!
Ik heb hier vandaag dit pakje besteld, ze hebben nog meer leuke! Baby Butt overall : Overalls Babymode : Baby Butt webshop