Hallo allemaal, Ik ben per ongeluk zwanger geraakt ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb nog een dochter en die is pas 1 jaar en dat is erg moeilijk. Niet dat ik er niet blij mee ben maar het is zo anders als je het niet gepland hebt en je nog andere kinderen hebt en allemmal zo jong. Ik heb vandaag de test gedaan en hij is gelijk positief,ik was al heel duizelig en zo maar ja ik hoopte toch dat ik nog ongesteld zou worden maar dat is niet zo ik heb wel effe gehuild maar heb daar nu wel spijt van het is toch wel mijn eigen schuld.Heeft iemand het ook meegemaakt en wat is jullie ervaring hierin kan iemand mij helpen a.u.b. alvast bedankt. groetjes : [/b]
Denk er goed over na wat je wilt en wat je aankan, dat is het enige advies dat ik je kan geven. Succes!
Ik wil je veel succes wensen. Advies kan ik je niet geven, dat vind ik echt te moeilijk. Schamen hoef je je in ieder geval niet. Ik wil je toch ook feliciteren, als dat mag... Liefs Juud
hallo De keus is natuurlijk aan jou en je partner. Het lijkt mij idd erg moeilijk. Had je geen anticonceptie gebruikt? Ik wil je in iedere geval heel veel succes wensen. Laat je ons weten wat je uiteindelijk beslist hebt, ik leef met je mee meid .
ik snap dat je in shock bent als het helemaal niet de bedoeling was ik hoop dat je de juiste beslissingen voor jezelf maakt doen wat je aankan meis succes
Mijn zoontje was ook pas 3 maanden toen ik weer in verwachting was. Hij was de tweede en toen was ik weer in verwachting van de derde. Ik vond het toen ook heel moeilijk een beslissing te nemen. uiteindelijk heb ik toch besloten om het te houden. ze zijn nu 4 en 3 is wel zwaar twee kleintjes achter mekaar maar ik heb geen spijt gehad van mijn beslissing. Ik ga nu zelfs voor de 4e. Maar jij moet samen met je partner zelf inschatten of het nu wel kan of niet. In ieder geval wil ik je alle sterkte wensen met het nemen van je beslissing. groetjes sharelis
Hoop voor je dat je blij kan zijn met dit wondertje want dat is het eigenlijk wel. Sterkte liefs Lydia
hoi dames bedankt voor jullie reactie s en steun ik ben toch van plan het kindje te houden hoe zwaar het ook mag zijn.Tegen de tijd dat het geboren wordt is mijn dochter al bijna 2 ook nog jong maar ja mijn man wil dat ik het hou en we houden het.En nu afwachten hoe het gaat lopen allemaal. groetjes
Komt wel goed meid, er zijn veel meer vrouwen die kindjes kort op elkaar hebben gekregen, probeer je er ook ngo van te genieten!? Gefeliciteerd nog!
nou dan ga ik je gewoon lekker feliciteren je hebt een fijne vent en samen komen jullie er wel meis geniet van je zwangerschap en je dochtertje alles komt goed
Ik ben nu ook zwanger van de 2e en Britt was pas 3 maanden toen ik zwanger raakte. Eigenlijk heb ik er niet eens over na hoeven denken of ik het wilde houden of niet. Wees blij dat het bij jullie zo makkelijk gaat. Er zijn genoeg meiden die jaloers op je zullen zijn. Gefeliciteerd iig.
Hoi Karimaa, Ik ben 1 van die meiden die heel jaloers op je is... Na 28 maanden proberen nog steeds niks. Maar ook dat komt goed. Net zoals het bij jou ook goed komt! Jullie hebben besloten het wondertje te houden. Goed zo! Enne als je dochter straks bijna 2 is kan ze ook al het een en ander zelf. Komt echt goed meis!
tsjah zo zie je ...de 1 die zo ontzettend graag wil , daar lukt het niet bij ...en een ander raakt ongepland zwanger ...probeer er toch maar van te genieten
Ik had je topic al eerder gelezen...maar kon niet reageren. Laat ik het zo uitleggen: ik ben heel blij dat je hebt besloten het kindje te houden. Ook ik zou graag met jullie ruilen Geniet van jullie wondertje! Elmo
Meid van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap en alles komt goed . Je hebt een wereld vent.