eindelijk goed temp kaartje maar raar bruinverlies

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door twins2009, 6 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik ben sinds 3 maanden aan het tempen. Mijn eerste kaartje was een rotzooi zonder eisprong en een cyclus van 42 dagen, mijn 2de kaartje was al iets beter met een ei op dag 21 ( volgens ff) en mijn mijn menstruatie begon 8 dagen later dus een korte lutale fase en een cyclus van 29 dagen, en deze maand eindelijk een mooi en goed kaartje met een hele vroege eisprong op dag 8:$ en inmiddels al 10 dpo en geen menstruatie. Ik heb wel op dag 4 een klein beetje bruinverlies gehad net als op dag 8 in de middag en vandaag ook een heel klein beetje. Normaal dan begin ik rond dag 9 of 10 met bruinverlies dat telkens meer word en tegen dag 13 breekt het wel een keertje door. Maar nu is mijn bruinverlies dus minimaal en er breekt ook niks door. Ik heb ook een tweede stijging in mijn temp gehad na mijn eisprong.
    Ik weet dat iedereen nu gaat zeggen gewoon afwachten en anders testen, maar misschien iemand die toch een klein beetje opheldering kan geven. Of gewoon even kan meekijken met mijn kaartje.

Ik bent trouwens al 4 jaar geleden gestopt met pil, en wij zijn inmiddels in ronde 16 aanbeland. Mijn handtekening klopt niet, ik ben al heel lang niet online geweest.

Bijgevoegde bestanden:

2. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Ik vind het een prachtig kaartje hoor. Bruinvelies kan van alles zijn. Oud bloed van de ovulatie, innesteling of gewoon zomaar. Zolang er geen helderrood is is er niks aan de hand, zeker in combinatie met zo'n mooie stabiele hoge temperatuur.
    Gewoon afwachten en op 14 dagen na je eisprong eventueel een test doen.
    Spannend hoor. Succes met wachten!

3. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Vandaag is hij weer gestegen met 0,1 graden. Ik begin een beetje de zenuwen te krijgen. Nog steeds geen rood of meer bruin te spotten.

4. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Gebruik je ovulatietesten?

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou eens even een testje gaan doen ;);)

@vakantieganger... ben benieuwd waarom je vraagt of ze ovutesten gebruikt ;)

6. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Mocht ze niet zwanger zijn dan zou het misschien kunnen zijn dat haar ei later is geweest. Gezien cd8 (voor haar) vroeg is en cd13/14 weer een lichte stijging is. Vorige ronde een LF van 8 dagen.

Gekke gedachte;)? Ik temp nog niet zo lang maar probeer me er in te verdiepen.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind haar tempkaart nu overduidelijk met een ei op dag 8.

Aangezien ze hiervoor een ei op dag 21 had en een lf van 8 dagen, denk ik dat FF haar ei toen verkeerd heeft gezet.
    Ik ben dus wel heel benieuwd naar haar tempkaartje van vorige maand ;)

TS, kan je je kaartje van vorige maand eens plaatsen??

8. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik vind cd8 ook duidelijk. Maar vind cd13/14 een goed alternatief mocht menstruatie uitblijven en de zwangerschapstest negatief blijken. Al hoop en duim ik voor een mooi resultaat. Vorige maand zou idd meer inzicht kunnen geven.
    Het is een hele studie 'het temperaturen' ;).

9. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    ja dat kan ik zeker. Dit is mijn temp kaartje van vorige maand. Echt een rommeltje. Ik gebruik nu geen ovulatietesten meer, ik gebruikte ze eerst wel maar met mijn cyclus is er soms geen touw aan vast te knopen en ik voel mijn eisprong meestal goed. Behalve dan deze maand en de vorige.
    Ik heb nu ook al heel lang geen vruchtbaar slijm meer dus ik denk niet dat er een ei aan komt.

Bijgevoegde bestanden:

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Wow best veel open bolletjes.
    Temp je elke dag op hetzelfde tijdstip, voor het opstaan en rectaal/anaal??
    Ook heb je enirm veel eggwhite ingevuld. Had je echt zoveel dagen lang doorzichtige afscheiding (vergelijkbaar met rauw eiwit) waar je draden van enkele centimeters lang van kon trekken?

Ik zie ik dit kaartje overigens geen eisprong.
    Je basale temp ligt rond 36.6 en hij komt daar niet boven, wat betekent dat er geen eisprong is gevonden in je temp.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ps... je vorige kaartje maakt wel gelijk duidelijk dat je basale temp tussen 36.4-36.6 is en je ei deze maand dus idd op dag 8 is gesprongen ;);)

12. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik ben het eens met de dame voor mij. Benieuwd naar je test als je die gaat doen.

13. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Mijn vorige kaartje was inderdaad echt een troep. Ik werd die maand heel vaak te vroeg wakker en deed dan maar tempen omdat ik anders de 4 uur slaap niet meer kon krijgen. Ik heb echt al die dagen eggwhite gehad maar niet het idee dat mijn ei dus sprong. Daarom zette ik ook echt mijn vraagteken bij dat kaartje en ik denk dat er geen ei was. Deze maand dus wel duidelijk een eisprong gemeten. En ook veel minder lang eggwhite. Dus nu geloof ik mijn kaartje wel ;)

14. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik wacht vandaag nog af en morgen. Als ik vandaag geen bruinverlies meer heb dan koop ik morgen de test. Als ik morgen ook nog steeds niks heb dan ga ik zaterdag tempen. Vind het nu ontzettend spannend.

15. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik ben heel benieuwd. Ik zit zelf pas op 8dpo dus mag nog even wachten.

16. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    balen, vanochtend werd ik om 3:45 wakker en heb toen maar getempt, mijn normale tijd is om 5:45. Ik had om 3:45 een temp van 36,8 en om 5:45 een temp van 37,00. Ik ben niet uit bed geweest en ben na denk ik een kwartier weer in slaap gevallen. Maar nu zit ik dus met welke temp klopt. Als ik 36,8 invul dan denk ik dat het einde oefening is, maar als ik uitga van mijn normale tijd 5:45 dan is hij nog steeds hoog. Welke moet ik invullen?

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    De tweede invullen want dat was je normale temptijd en je bent er niet uitgeweest.

18. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Dank je wel! Dan heb ik dus nog steeds kans!

19. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    ik kan het niet geloven! Ik ben zwanger! Na meer dan een jaar is het gewoon gelukt!

Bijgevoegde bestanden:

20. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Wooooow twins wat een super goed nieuws!!!!! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina