Hoi meiden, ff mn verhaal kwijt hoor.. Loop al 2 weken met een hoge bloeddruk. Alle andere controles zijn gelukkig steeds goed. Nu vond de vk het vanmorgen wel welletjes. Het is een mooie termijn, baby groot genoeg en mijn lichaam geeft aan het zwaar te hebben. Ze heeft me doorgestuurd naar de gyn en die heeft me direct opgenomen om morgen te gaan inleiden! Wel ff schrikken. Hier kijk je weken naar uit, maar als het ineens dichtbij komt, is het toch wel errug spannend. Maar als het mee zit, hebben we dus voor het weekend onze kleine man in onze armen!
Oh spannend zeg! Lijkt me ook heel bizar als je dan ineens beseft dat het echt zover is. Heb het nu al, het idee dat het gewoon zomaar elk moment kan gebeuren. Heel veel succes!
Hihi, precies mijn verhaal... had ook ineens vanaf 36 weken een te hoge bloeddruk... hele zwangerschap prima en ineens steeds hoger. Gyn vond het ook wel best en vond het beter voor mij en mijn dochter als ik gewoon ging bevallen. Dus opgenomen en ingeleid. Ik vond het ook mega spannend, maar heb het maar gewoon lekker over me heen laten komen. Was uiteindelijk een prima bevalling! Zou het zo weer doen! Heel veel succes morgen! Weet je al of je inleidbaar bent (baarmoedermond al verstreken/ ontsluiting) of beginnen ze eerst met gel??
Spannend is het he? Toen eenmaal besloten werd dat ik ingeleid werd heb ik wel even een traantje gelaten en schrok ik toch nog... Heel veel succes en voor je het weet heb je je wondertje in je armen!!
Het is inderdaad heel erg spannend. Ineens komt het zo dichtbij! Had wel even een momentje van 'ik durf niet' haha maar ben er inmiddels rustig onder. Ik laat het wel over me heen komen. Vanmiddag hebben ze gevoeld en het leek allemaal nog dicht te zitten. We beginnen dus zeer waarschijnlijk met gel. Heb wel wat krampjes sinds het toucheren dus hoop stiekem dat het vannacht wat voorwerk geeft..
Hier hetzelfde verhaal: vanaf week 35 een oplopende bloeddruk, alle andere uitslagen elke keer goed.. maar met 38+5 opgenomen en klaar gemaakt om in te leiden (uiteindelijk niet nodig ) Schrok best wel dat ik ineens werd opgenomen, maar achteraf is het goed geweest; een hele, hele snelle bevalling en de dag daarna ineens verslechterde bloeduitslagen die gelukkig daarna weer snel verbeterden.. Als het goed is mag je er vandaag voor gaan, laat het idd maar over je heen komen.. en geniet straks van jullie wonder!
bedankt allemaal heb vanmorgen om 8u de eerste gel gekregen. Het voelt wel een beetje zeurderig/kramperig in mijn onderbuik maar verder doet het geloof ik niet zo veel.. Om 2u weer toucheren en waarschijnlijk 2e gel. Kreeg net wel te horen dat ik een blaasontsteking blijk te hebben dus nu ook aan de antibiotica. Ben heel benieuwd hoe de dag vandaag verder gaat verlopen!
Ohh wat lijkt me dit spannend zeg... Vervelend van je blaasontsteking! Hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt.
Spannend!! Hoop dat de gel om 14:00 uur wat gedaan heeft! Wat bij mij hielp was heeeeeel lang douchen. Ik had 1,5 dag gel, deed helemaal niks :x daarna uit frustratie/verveling 45 minuten gaan douchen en voila, baarmoedermond verstreken, 2-3 cm ontsluiting! Toen konden ze de vliezen breken en binnen 5 uur bevallen! Ze zeiden dat douchen niks uitmaakte... maar ik zou het de volgende keer toch lekker weer doen...
Ik heb om 15u de tweede gel gekregen want er was nog geen ontsluiting. Vrij snel daarna begonnen de harde buiken korter op elkaar te komen en wat heftiger te worden. Rond half 5 ben ik een half uur onder de douche gestapt en sindsdien wordt het steeds pijnlijker. Moet soms echt even puffen. Straks gaan ze weer voelen of er ontsluiting is en dan wordt er een plan gemaakt voor de nacht.