Heb niet altijd je verhaal gevolgd dus misschien heb je het al geprobeerd. Ben je al bij een osteopaat geweest? Ik hoor daar de laatste tijd veel over zeker ook ivm zwangerschapsklachten enzo. Wie weet kan hij kijken wat er met je kindje aan de hand is en kan hij er voor zorgen dat ze wat rustiger wordt! Het is altijd de moeite waard een keertje langs te gaan, misschien kan hij jou zelf ook weer wat kracht geven op de een of andere manier! Succes!
Ik ben bij een osteopaat geweest. Ik zal je het hele verhaal besparen maar het heeft er voor gezorgd dat er nooit meer wat alternatiefs in de buurt van mijn dochter zal gebeuren als ik dat kan voorkomen
Vicky, meid, ik had zo met jullie meegehoopt dat het beter zou gaan en die goede ingeslagen weg zou volgen. Moeilijk, voor jullie allemaal! Kan je niet even lekker een dagje/weekendje weg om heel even op adem te komen, meid? Samen met je man ofzo..
Meid, wat lijkt het me zwaar zeg. Ik kan me voorstellen dat je er zelf ook helemaal doorheen zit, vooral omdat je weet dat het ook anders kan .. Heel veel sterkte meid ..
Vicky, ik zou haar zo een dagje van je over willen nemen zodat jij even wat rust kunt hebben . Snap door Ruben redelijk hoe jij je voelt en had zo gehoopt dat er verbetering zou zijn in het huilen. Je weet me te vinden he als je wat kwijt moet? Ik weet dat ik je niet kan helpen, maar ik kan wel naar je luisteren als je je verhaal of frustraties kwijt moet. Liefs Stephanie
Update: Ik werd net gebeld door het cb en ik moet een afspraak maken bij het sensomotorisch spreekuur... Er gaat dus iig een arts, een fysiotherapeut en nog een paar mensen naar haar kijken dan. Vooral naar het "senso"" gedeelte... Ze blijft ervan uitgaan dat het overprikkeling is... maar waarvan ze precies overprikkeld raakt, daar komen we dus niet uit. Dus daarom moeten/mogen we daarheen. 12 december heb ik de afspraak. wordt weer stressen, 11 dec. krijgen we de sleutel van t nieuwe huis Ach ja we hadden t nog niet druk genoeg deze maand haha
Ze zullen vast al hebben gekeken of er een zenuwtje klem zit ofzo of een breukje ergens door de bevalling! Ik denk alleen maar even mee hoor, vind het zo sneu voor jullie namelijk!
Wat een drukte voor jullie! Wel fijn dat het nu in ieder geval serieus genomen wordt en dat je op betrekkelijk korte termijn langs mag komen.
Hoi meiden Het is een drukke tijd hier... Kaylee heeft t lastig, al zitten er ook hele goeie dagen tussen. We zijn doorverwezen naar de ergotherapeut, die komt 23 januari langs hier... Dus onze hoop is nu daarop gesteld en we tellen af... Morgen en overmorgen heeft ze verjaardagsfeestje, dus het zal volgende week wel weer een vermoeiende week worden
Nog even een update... Ergotherapeute is hier een paar keer geweest... en voorlopig hoeft ze niet meer te komen Het gaat goed hier! Ik wist niet dat mijn meisje zo vrolijk en blij kon zijn *moederhart smelt* We moeten wel haar oefeningen blijven doen, maar gisteren zijn we de hele dag op pad geweest en ze heeft vannacht gewoon lekker geslapen en nu slaapt ze weer. We weten niet wat ons overkomt Waarschijnlijk zal ze nog wel een terugval krijgen, als ze gaat lopen bijvoorbeeld (dan wordt haar wereld weer groter en anders), maar ik heb het 06nr van de therapeute en die mag ik altijd bellen (doorverwijzing geldt tot eind van het jaar). Opeens krijgen we te horen van mensen dat we zo'n mooie, lieve, vrolijke meid hebben