OH WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!! Ik 'ken' je nog van het temptopic of niet?! Daar schreef je altijd mee, een heeeeeeeele poos terug! Wat super dat het gelukt is, geniet ervan! Liefs
Hoi meiden, Om te beginnen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik kom mij voorzichtig aanmelden. Heb gisteren en vandaag positief getest ben zo blij. @ norwegian sky: gefeliciteerd meid we lopen een beetje gelijk, mag morgen bloedprikken. Dit is mijn 2e icsi, ik was afgelopen mei zwanger dmv 1e icsi maar helaas missed abortion ,7e week tijdens eerste echo alleen vruchtzakje te zien en er waren geen cryo's.. Anyway Ik zag je testjes en had effe een vraag welke merk test is die rosé? En hoe weet ik hoever ik ben.. Heb 18 nov tp gehad. Dacht zelf 4 weken en 1 dag Hoop snel van te horen Groetjes wensje Na 2 jaar zelf proberen en 1,5 mmm eindelijk mijn wensje uitgekomen may Allah bless everyone with the Same happiness
@ wensje dan ben je even ver als ik ben! die test is zo'n vroegtest van sensitest. vanmorgen bloedgeprikt hcg is 308! ze vroeg of ze er 2 hadden teruggeplaatst omdat ie nu (dag 13 na tp) al zo hoog was. 15 december krijgen we de eerste echo over 2 weekjes al! xxx sky
Ow Sky wat lees ik nu! Wat ontzettend gaaf dat jullie eindelijk die gewilde positieve test in handen hebben en ook zo'n mooie hcg waarde! Ik heb je in de afgelopen anderhalfjaar regelmatig langs zien komen en ben super blij voor je dat nu ook jouw geduld beloond wordt! Geniet ervan met volle teugen!
Ik zag ineens ergens in een ander "ik ben zwanger" topic je banner. Wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd!