Hi meid, ik kom hier eigenlijk nooit, veel te confronterend. Maar nu mag ik, net als jij, ook! Ook na 3,5 jaar mogen wij een wondertje verwachten. SUPER GEFELICITEERD MEID!!! En idd, het woord zwanger in het beeldscherm nemen ze ons nooit meer af! (had jij ook nog nooit een positest gehad?)
@ zeehondje neej heb nog nooit een echte positieve test gehad. wel vage streepjes maar die waren altijd vals. en 1 vmk maar die waren heel licht. maar nu ben ik echt zwanger!! dat is wel te bevatten maar niet dat er als alles goed gaat in aug een klein babytje is die echt van ons is... das nog een beetje onwerkelijk xxx sky
@norgwegian-sky Hoi meid, Alles goed met je....had nagerekend en inderdaad we lopen echt samen. Wat leuk he.. Ik heb 16 dec mijn 1e echo dan ben 6 weken en 3 dagen, vraag me af of ze wel genoeg kunnen zien. Ik wil dolgraag het hartje horen. Wanneer heb jij je echo? dacht de 15e toch? Je moet me echt laten weten hoe het is gegaan. Hoe is voor de rest met je kwalen? Ik heb namelijk niet veel ben daar soms ongerust over....Maar vorige icsi voelde ik niks dus ben al stappen verder. Mijn borsten doen wel erg pijn op sommige plekken en ik heb tot nu toe elke dag wel een beetje mijn buik gevoeld dus...soort van spanning, trekkingen. Weet echter niet hoe ik het moet beschrijven. Maar dat geeft mij het gevoel dat het goed zit nu. En wat voor kwalen heb jij? houd me op de hoogte en ik blijf je ook volgen op het forum. groetjes Wensje
@ wensje, mijn symthomen komen en gaan. ben veel moe, en af en toe misselijk, soms kramp in me darmen en gloeiwangen. ik moet woensdag. een dagje eerder. ik hoop op een kloppend hartje maar vind het wel heel spannend. xxx sky
Lieve Sky, ik neem even afstand van het forum. Helaas krijgen wij een VMK (5 weken). Negatieve test vanmorgen en het bloeden is begonnen. Ik wens jou een hele fijne en voorspoedige zwangerschap, geniet ervan! Het is en blijft een wonder! Liefs zeehondje p.s. Ik zal de komende tijd alleen m'n PB'tjes lezen.
vanmorgen de echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien 4 januari volgende echo! Bekijk bijlage 115086
@ zora ik kan me nog goed herinderen dat jij vorig jaar een positieve test in je handen had vorig jaar en nu mag ik eindelijk gewoon zelf! en zie dat je een prachtig dochtertje heb gekregen wat een mooi wonder!! xxx sky