Zwanger volgens 4 testen maar geloof het nog steeds niet!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door LCLL, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Hoi allemaal! Zaterdagmiddag een actiontest gedaan - Heeeeeeel licht positief. Gisteravond een actiontest gedaan - Heeeeel licht positief (maar wel donkerder dan de vorige) Vanmiddag naar de drogist geweest voor CB Digital's en 1 van DA zelf. CB gaf na ongeveer een minuut "Zwanger" aan, en na nog een minuut 1-2 weken. Daarna meteen de da test gedaan (Zelfde urine) ook toch best een duidelijke 2e streep. Trouwens, voordat ik naar de drogist ging moest ik zoooo nodig plassen. Daarom extra verbazing dat de testen zwanger aangeven! Ik geloof het gewoon niet! :$ Mijn vriend ook in paniek, die is helemaal sceptisch... Die gelooft het pas als de huisarts zegt dat ik zwanger ben.. ;)

2. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Als de test zegt 'zwanger', ben je toch echt zwanger; Gefeliciteerd!!
    Zelf geloof ik de CB testen het meest en geloofde ik het dus ook pas toen er echt 'zwanger' stond. :)

3. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Fijn he zwanger zijn na zulke lange cyclussen! Gefeliciteerd!! Geniet er van :)

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Gefeliciteerd!
    Ik heb vandaag ontdekt dat ik zwanger ben! Kan het nog steeds niet geloven.
    Ik lees trouwens in je onderschrift dat je een te traag werkende schildklier hebt? Heb ik ook en pcos.

5. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik geloof het nog steeds niet hoor! Haha! Bedankt oor de felicitaties! @ShallY: Ja, ik heb een traag werkende schildklier. Word nu al goed in de gaten gehouden. Heb bloed moeten prikken vandaag en moet volgende week naar de gynaecoloog. Einde van deze maand naar de internist. Ik ben heel erg benieuwd!

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Haha gefeliciteerd meis....geniet ervan

7. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Gefeliciteerd!

Ik ken het! Vanochtend een test gedaan heel licht plusje te zien maar mijn man zag het niet dus begon te twijfelen aan mezelf. Ik naar de drogist een cb digital gehaald en met tweede urine gaf die aan zwanger!

Kan het ook nog niet geloven, wat een apart gevoel dit!

8. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Gefeliciteerd! :) en hartstikke herkenbaar natuurlijk haha het komt altijd "onverwachts" ook al denk je zwanger te zijn zo'n test bevestigd het maar weer.. een nog mooiere bevestiging de echo natuurlijk haha

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Gefeliciteerd!

10. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Dank jullie wel! Ja over 5 dagen mijn eerste echo al. Ben zooooooo benieuwd! Plus het feit dat als alles goed is ik gewoon echt een bevestiging heb dat ik écht zwanger ben!

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Haha wat heerlijk:) gefeliciteerd geniet er lekker van!

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Maar jij mag dus eerder langs komen vanwege je te traag werkende schildklier? Ik zal morgen eens bellen om te zeggen dat ik een te traag werkende schildklier heb, of ik niet eerder moet komen. Ik heb dat er niet bij gezet. Het zal wel in mn dossier staan maar ik had de assistente aan de lijn.
    Maandag direct de internist gebeld en de mijne was op vakantie maar werd later in de middag door een andere internist gebeld en die vertelde dat ik m'n medicijn een halve moet ophogen en dan volgende week dinsdag hoor ik meer van mijn eigen internist, daar had ik al een telefonische afspraak mee.

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd en geniet ervan

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

15. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Geweldig om te lezen! Van harte gefeliciteerd!

16. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Toen ik belde naar mijn huisarts werd eigenlijk meteen al gezegd dat ik een afspraak moest maken bij de gynaecoloog en internist. Bij de gynaecoloog voor een echo omdat ze bij mij niet kunnen weten hoelang ik precies zwanger ben. Eerste dag van mijn laatste menstruatie was ±80 dagen geleden. Ik zou inderdaad gewoon even nog een keer bellen, zou wel raar zijn dat ik wel eerder mag en jij niet. Succes!

Dankjulliewel!! Gister NOG een test gedaan en het streepje wordt steeds duidelijker!

17. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd:)

18. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Oké, ja dan is het wel iets anders als bij mij. Ik heb namelijk wel een cyclus gehad door middel van hormooninjecties dus weet precies wanneer de eerste dag van mijn laatste menstruatie was.
    Ik krijg ook niet eerder een echo omdat ze vanaf 7 weken vaak pas het hartje zien. de internist is er ook van op de hoogte en heb mijn medicatie al moeten ophogen. Dinsdag hoor ik meer.

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!

Als je test "zwanger 1-2" aangeeft ben je sowieso niet langer dan 4-5 weken zwanger.
    Ik denk dat er niets te zien is op je echo dus schiet niet in de stress,je bent erg vroeg.

20. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Test gaf idd 1-2 weken aan maar dat is op basis van een cyclus van 28 dagen. Weet niet precies of en zoja wat er dan anders is in mijn geval maar ik ga het allemaal morgen meemaken! Mochten ze idd nog niets zien dan mag ik over een paar weekjes weer (Ook niet erg:D)

Deel Deze Pagina