Huh?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door giraf, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Vorig jaar oktober besloten mijn vriend en ik dat de pil de deur uit ging: We wilden samen papa en mama worden.
    In Augustus dit jaar had ik nog steeds een onregelmatige cyclus, de ene keer een cyclus van 29 dagen, dan weer van 74 dagen en de keer erop weer van 39 dagen, gek werd ik ervan...
    Dus besloot ik naar de huisarts te gaan, die verwees ons door naar de gynaecoloog, aangezien we (bijna) een jaar aan het proberen waren.
    Ik kreeg een inwendige echo waarop te zien was dat ik PCOS heb, dus volgens de arts was het inderdaad heel moeilijk om zelf zwanger te worden.
    Zaadjes van lief waren ondertussen ook al gekeurd, daar was niks mis mee.
    2 weken geleden hadden we ons eerste gesprek met de gynaecoloog.
    Zij stelde voor om met Chlomid te beginnen om zo een regelmatige cyclus te krijgen. Om daarmee te beginnen moest ik eerst door medicijnen mijn ongesteldheid opwekken.
    Maar voordat ik met die pillen begon om de ongesteldheid op te wekken moest ik eerst even een zwangerschapstest doen volgens de arts, maar, zei ze, ik verwacht er geen positieve uitslag van want je hebt 2 weken geleden nog een echo gehad, maar het is om een zwangerschap uit te sluiten voor je met je medicijnen begint.
    Ik kreeg een receptje mee om de medicijnen op te gaan halen bij de apotheek.
    Thuis aangekomen dacht ik, ik doe nu gelijk even een test, dan kan ik daarna gelijk door naar de apotheek om de spullen op te halen.
    Dus ik in een potje plassen, test erin, en 3 minuten wachten volgens de bijsluiter, na ongeveer 10 seconden keek ik naar de test en zag ik daar een dik, vet kruis staan... ik denk huh?.. hoe kan dat nou?.. ik met de test naar mijn vriend, ik zeg: kijk nou eens, wat betekend dat kruis nou? Zwanger toch, of niet? Hij de bijsluiter lezen... Ja hoor lief, JE BENT ZWANGER!!! vol ongeloof hebben we samen nog zo'n minuut als 2 dwazen naar de test staan kijken....durfden het gewoon niet te geloven...
    Volgende week woensdag mag ik naar het ziekenhuis voor een eerst echo om te kijken hoe ver ik ben, en of alles goed is..
    Pff ben echt super blij, maar oh zo onzeker of alles wel goed is.
    Toevallig heb ik 3 vriendinnen die net in de afgelopen maanden een miskraam hebben gehad, wat ze niet wisten, maar pas op de eerste echo zagen.. ben zo bang dat het bij ons ook zo is....
    wachten duurt soms zo lang.....

2. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Allereerst GEFELICITEERD!!

Ik begrijp dat het nog erg onzeker is. Succes bij de echo. En geniet er van.

Mamaloe

3. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    WAUW!! wat super zeg. Kan me voorstellen dat het allemaal spannend en onzeker is maar wat mooi zeg...
    Gefeliciteerd!!!
    Geniet er lekker van want het gaat allemaal best snel..

Groetjes Bianca

4. music4life

music4life Niet meer actief

meid wat geweldig zeg!!!
    iki snap je onzekerheid,maar omdat het mis is gegaan bij je vriendinnen hoeft dat bij jou niet zo te zijn! maar ik snap je angst,,,probeer het negatieve los te laten ,en ga genieten van je zwangerschap!!!!!!!!!! heel veel suc6 bij de echo!!!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Goh zeg! Gefeliciteerd!
    Maar misschien kan je voor de zekerheid nog een test doen? Want je hebt nu pas na 10 min gekeken en dan kan het ook nog wel negatief zijn maar bij sommige testen verschijnt alsnog een kruis/streepje...

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik bedoel het niet om je onzeker ofzo te maken hoor maar straks ben je erg blij en dan is het toch niet zo. He bah, lastig zo.

Ik heb het zelf nl gehad, ik keek pas veel later (denk 12 min) een van de kinderen was gevallen en toen was de test positief, maar achteraf bleek ik gewoon helemaal niet zwanger te zijn.

7. giraf

giraf Niet meer actief

heb na 10 seconden gekeken, dus was echt een positive test...
    Ik voel het ook aan alles dat ik zwanger ben, dus daar is geen twijfel over mogelijk!
    Jullie hebben gelijk dat ik ervan moet genieten.. Ik zal blij zijn als ik volgende week het hartje hoor kloppen..
    Dank jullie wel voor de reacties!

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hihi ik ken dat wel haha, ik ben in april gestopt met de pil, alleen ik had niet da thet zo lang duurde was juist zo snel :p HELEMAAAAL niet erg natuurlijk!
    Van harte gefeliciteerd meid!

9. THbaby

THbaby Niet meer actief

nou meid das nog eens een verassing! van harte gefeliciteerd! geniet ervan, en denk maar dat na al dat vervelende (van je vriendinnen) er eindelijk wel een wondertje mag gebeuren en het juist wel goed blijft gaan;)

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    wow weer een wonder!!:D

Gefelicteerd,en geniet ervan!!;)

11. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)
    bij ons zeiden ze alleen met ivf kan je zwanger raken ,maar bleek ook al zwanger te zijn.

meid gefeliciteerd en geniet er van want het gaat heel snel allemaal.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

Deel Deze Pagina