hallo allemaal wij zijn bevallen van johfaana na een geplande inleiding, is johfaana gisteren 18-12-2009 om 14:43 uur geboren, ze weegt 3460 gram en is 50 centimeter lang, ik ben bevallen met 38 weken & 3 dagen zwangerschap alles is voorspoedig verlopen...... ons verhaal 18-12-2009 om 7:30 uur moesten we ons melden in de verloskamers eerst een korte ctg scan alles was prima de kleine voelde zich goed om 8 uur braken ze de vliezen, in de hoop op dat het misschien dat het wel natuurlijk op gang zou komen.... na een uur afwachten, hebben ze een infuus geprikt na 2 x misprikken pffffffff was het toch gelukt om half 11 zetten de weeen een beetje door om de 20 min verhogen ze de dosis, om de weeen goed op gang te brengen ik had om half 11 3 centimeter ontsluiting en om 12:30 uur nog 3 pffff dachten we ik had om pijnstillers gevraagt want de weeen kwamen sneller en heftiger ze zei als je 5 centimeter hebt krijgt je een pompje zodat je om de 7 min zelf pijnstiller kan toedienen, dan heb je er teminsten op het eind iets aan, of ik het hier mee eens was nou nee maar ja wat wil je in volle weeen om 13:45 uur bleek in ineens al 6 a7 centimeter te hebben ik zei mag ik dan nu het pijnstiller hebben ze zei als ik die nu klaar maak heb je er niks aan dan is ze al geboren, ik dien je pijnstiller via het infuus niet dat het veel zou helpen zei ze want het gaat heel vlot in een keer ik dacht lekker zow zeg:x vraag je ook om pijnstiller aan de gyn van te voren... half 3 intussen 8 centimeter pfff ik kreeg persdrang ze zei persmaar even mee dan kijk ik wat er gebeurt, na 1 x persen zagen ze het hooftje al! en ze riep de assistente, dat ze komen moest snel zei ze... en na 2 flinke persweeen is ze geboren uiteindelijk heb ik 3 minuten persween en intotaal 3 keer geperst en ze was er het ging ineens zo snel allemaal het was een goede vlotte bevalling ik ben om 14;43 uur bevallen en om half 6 waren we thuis geen hechtingen gelukkig wel een klein scheurtje maar dat is niet iets om te hechten geukkig maar.... nu zijn we lekker thuis de kleine meid doet het echt heel goed het is een echt heel lief meisje... ik ben heel gelukkig dit is ons verhaal van de bevalling.... en nu ga ik lekker genieten en de kleine meid de fles geven en lekker onder de wol groetjes