Lieve schat ook hier nog eventjes van harte gefeliciteerd. Zo lang hebben jullie hier op moeten wachten. Ik wens je een prachtige zwangerschap toe en een wolk van een kindje. Dikke kus
Dames ik ben op moment heel onzeker ik verlies sinds net bloed. Heb al na brussel gebeld ma daar zeiden ze dat met de waarden die ik had nog wel goede hoop is. Ik ben zooo bang nu ik moet het gewoon afwachten zegt ze woensdag bloedafname.
Wauw, wat hebben jullie een lange weg afgelegd! respect! Van harte gefeliciteerd. Zelf weet ik nu sinds 3 dagen dat we een kindje mogen verwachten en ben helemaal in de wolken
Ik ben net terug van spoed bloedwaarden waren 7270 op de echo was alleen een vruchtzak te zien en een relatief grote bloedklonter de dooierzak was nog niet te zien. verplicht 4 weken thuis en mag niks doen. ondertussen wordt ik opgevolgd
ben net terug van jette de bloedklonter was weg en er is een dooierzakje en een miniem vruchtje van 0,5 mm alles zag er super uit. Alleen had ik nu bloed langs de baarmoeder zitten maar dat kon geen kwaad
Lieve tinkerbell. Miss ken je me nog.. wat een supernieuws meid!!! En wij hebben wij A ook een bloedklonter naast de vruchtzak en die is zelf opgelost dus het kan echt meid.. ik ga keihard voor je duimen!
Ik stond vandaag op met wat bruinverlies zou dit kunnen komen van het bloed wat langs de baarmoeder zat?